Domomarket – targi autorskie już 17-18 września w Domotece
Szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, wyróżniających się doskonałym designem, to znak rozpoznawczy Domoteki. Klienci świetnie wiedzą, co mogą znaleźć w ofercie, a także z jakich materiałów wykonane są produkty. Domoteka idzie jednak o krok dalej i w kreatywny sposób dopełnia swój asortyment. Temu służy wydarzenie Domomarket – targi autorskie, które odbędą się w dniach 17-18 września 2021 roku. Będzie można na nich nabyć unikatowe produkty modowe, biżuteryjne czy dekoracyjne.
Domomarket to wyjątkowe targi prezentujące najlepsze autorskie marki. Celem wydarzenia – organizowanego we współpracy z projektem Jestem Slow – jest wspieranie lokalnych producentów i projektantów oraz popularyzowanie idei „slow”, czyli świadomego, a także odpowiedzialnego dokonywania zakupów. – Domoteka to miejsce inspiracji, które kreuje trendy, a także zawsze wychodzi naprzeciw potrzebom klientów. Nasza oferta jest bardzo zróżnicowana, jednak postanowiliśmy ją nieco poszerzyć. Mamy świadomość, jak ważne jest poszukiwanie autentyczności, unikalności oraz produktów lokalnych, które powstają zgodnie z ideą slow oraz w trosce o środowisko. Stąd pomysł na organizację Domomarket, który uzupełni naszą ofertę właśnie o takie produkty – dekoracje czy akcesoria. Zależy nam przy tym na promowaniu małych producentów oraz projektantów – mówi Agata Brzezińska, Head of CEE w firmie Pradera, właścicielu Centrum Wyposażenia Wnętrz Domoteka.
Targi w Domotece stanowią więc idealną okazję do kupienia unikatowych, oryginalnych produktów, zainspirowania się najnowszymi designerskimi trendami, przetestowania kosmetyków czy znalezienia modowych perełek. – Wybierając marki do targów Domomarket, kierowałam się wartościami, które są bliskie nam jako Grupie Slow. Wystawców obecnych na targach łączy to, że ich projekty są autorskie i oryginalne, a oferowane przez nich produkty są wytwarzane lokalnie, w Polsce, w pojedynczych egzemplarzach lub krótkich seriach. Każda z marek ma jednak swój indywidualny, charakterystyczny styl, tak że oczekujcie ogromnej różnorodności! – zaprasza na targi Marta Głogowska, Manager Projektu w Grupie Jestem Slow.
W Domomarket wezmą udział wystawcy z następujących kategorii:
- Dom (artykuły dekoracyjne, dodatki, zapachy, tekstylia)
- Moda (odzież i dodatki)
- Pielęgnacja (kosmetyki i akcesoria)
- Vintage (artykuły dekoracyjne, odzież, rowery, plakaty, płyty winylowe)
- Kultura i rozrywka (magazyny, książki)
- Gastronomia
Na targach pojawią się produkty unikalne, autorskie, świetnie zaprojektowane. Wpisuje się to szerszą filozofię Domoteki, która zachęca do pięknych, dobrych zmian nie tylko w domu, lecz także w stylu życia.
Wśród wystawców znajdują się takie marki, jak: Adam Bart, Afish, Bartos Cosmetics, Bear Ebike, Bionaturalis, Bracia Mydlarze, Cosmo Stones, Cophi Coffe Solutions, DQ Dominika Niewczas, Dwa Borsuki, Galeria Sztuki Rowerowej, Intensi, Joccos Design, J&P Ceramic Boat, Kaya Impress, Lazy Sundays, LunaLoop , Maiss, Malinowa Szuflada, Malkontent, Myśl od Czapy, Oczar Manufaktura, Old Sail & Old Soldier, Playwoodworks, Tacos La Fiesta, TASHKA, TAS-KU, Winyl Market, Woodness, Wydawnictwo Claroscuro oraz Vende.
Więcej informacji na temat Domomarket, a także uczestniczących w nim wystawców można znaleźć na stronie WWW Domoteki oraz na profilu FB: https://www.facebook.com/events/210225864479026
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
Serdecznie zapraszamy do Domoteki: 17 września w godz. 15-21 oraz 18 września w godz. 10-21.

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.