Komunikaty PR

Domomarket – targi autorskie już 17-18 września w Domotece

2021-09-10  |  14:55
Biuro prasowe

Szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, wyróżniających się doskonałym designem, to znak rozpoznawczy Domoteki. Klienci świetnie wiedzą, co mogą znaleźć w ofercie, a także z jakich materiałów wykonane są produkty. Domoteka idzie jednak o krok dalej i w kreatywny sposób dopełnia swój asortyment. Temu służy wydarzenie Domomarket – targi autorskie, które odbędą się w dniach 17-18 września 2021 roku. Będzie można na nich nabyć unikatowe produkty modowe, biżuteryjne czy dekoracyjne.

Domomarket to wyjątkowe targi prezentujące najlepsze autorskie marki. Celem wydarzenia – organizowanego we współpracy z projektem Jestem Slow – jest wspieranie lokalnych producentów i projektantów oraz popularyzowanie idei „slow”, czyli świadomego, a także odpowiedzialnego dokonywania zakupów. – Domoteka to miejsce inspiracji, które kreuje trendy, a także zawsze wychodzi naprzeciw potrzebom klientów. Nasza oferta jest bardzo zróżnicowana, jednak postanowiliśmy ją nieco poszerzyć. Mamy świadomość, jak ważne jest poszukiwanie autentyczności, unikalności oraz produktów lokalnych, które powstają zgodnie z ideą slow oraz w trosce o środowisko. Stąd pomysł na organizację Domomarket, który uzupełni naszą ofertę właśnie o takie produkty – dekoracje czy akcesoria. Zależy nam przy tym na promowaniu małych producentów oraz projektantów – mówi Agata Brzezińska, Head of CEE w firmie Pradera, właścicielu Centrum Wyposażenia Wnętrz Domoteka.

Targi w Domotece stanowią więc idealną okazję do kupienia unikatowych, oryginalnych produktów, zainspirowania się najnowszymi designerskimi trendami, przetestowania kosmetyków czy znalezienia modowych perełek. – Wybierając marki do targów Domomarket, kierowałam się wartościami, które są bliskie nam jako Grupie Slow. Wystawców obecnych na targach łączy to, że ich projekty są autorskie i oryginalne, a oferowane przez nich produkty są wytwarzane lokalnie, w Polsce, w pojedynczych egzemplarzach lub krótkich seriach. Każda z marek ma jednak swój indywidualny, charakterystyczny styl, tak że oczekujcie ogromnej różnorodności! – zaprasza na targi Marta Głogowska, Manager Projektu w Grupie Jestem Slow.

W Domomarket wezmą udział wystawcy z następujących kategorii:

  • Dom (artykuły dekoracyjne, dodatki, zapachy, tekstylia)
  • Moda (odzież i dodatki)
  • Pielęgnacja (kosmetyki i akcesoria)
  • Vintage (artykuły dekoracyjne, odzież, rowery, plakaty, płyty winylowe)
  • Kultura i rozrywka (magazyny, książki)
  • Gastronomia
     

Na targach pojawią się produkty unikalne, autorskie, świetnie zaprojektowane. Wpisuje się to szerszą filozofię Domoteki, która zachęca do pięknych, dobrych zmian nie tylko w domu, lecz także w stylu życia.

Wśród wystawców znajdują się takie marki, jak: Adam Bart, Afish, Bartos Cosmetics, Bear Ebike, Bionaturalis, Bracia Mydlarze, Cosmo Stones, Cophi Coffe Solutions, DQ Dominika Niewczas, Dwa Borsuki, Galeria Sztuki Rowerowej, Intensi, Joccos Design, J&P Ceramic Boat, Kaya Impress, Lazy Sundays, LunaLoop , Maiss, Malinowa Szuflada, Malkontent, Myśl od Czapy, Oczar Manufaktura, Old Sail & Old Soldier, Playwoodworks, Tacos La Fiesta, TASHKA, TAS-KU, Winyl Market, Woodness, Wydawnictwo Claroscuro oraz Vende.

Więcej informacji na temat Domomarket, a także uczestniczących w nim wystawców można znaleźć na stronie WWW Domoteki oraz na profilu FB: https://www.facebook.com/events/210225864479026

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

Serdecznie zapraszamy do Domoteki: 17 września w godz. 15-21 oraz 18 września w godz. 10-21.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Bezpłatne porady znanego ogrodnika w największych miastach Polski Biuro prasowe
2024-05-08 | 13:00

Bezpłatne porady znanego ogrodnika w największych miastach Polski

Marka Drewnochron wraz ze swoim ambasadorem, cenionym projektantem ogrodów i majsterkowiczem – Dominikiem Strzelcem – organizuje cykl bezpłatnych porad dot. pielęgnacji drewna
Dom Toalety myjące Geberit AquaClean Alba: funkcjonalność i design na najwyższym poz
2024-05-08 | 11:45

Toalety myjące Geberit AquaClean Alba: funkcjonalność i design na najwyższym poz

Korzystanie z toalet myjących Geberit AquaClean zapewnia czystość i świeżość przez cały dzień. W tym roku seria została uzupełniona o kolejne produkty, które czynią dbałość o
Dom Domodesign w Domotece - wszystko o urządzaniu wnętrz
2024-05-07 | 13:50

Domodesign w Domotece - wszystko o urządzaniu wnętrz

Już od trzech lat Domoteka organizuje wyjątkowe wydarzenie, które stało się źródłem inspiracji i dobrych praktyk dla wszystkich marzących o urządzeniu modnego i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Rozmawiałam z produkcją na temat mojej ewentualnej roli w „Tańcu z gwiazdami”. Wierzę, że stworzą taką, która będzie dla mnie inspirująca

Tancerka przyznaje, że kiedy dostała propozycję udziału w ostatniej edycji „Tańca z gwiazdami”, to choć miała apetyt na powrót do tej produkcji, po rozważeniu wszystkich za i przeciw jednak ją odrzuciła. Z jednej strony miała już inne zobowiązania zawodowe, a z drugiej – zależało jej na tym, by powrócić do show nie tylko w charakterze instruktorki, ale zaprezentować się widzom z nieco innej strony. Edyta Herbuś wierzy, że w przyszłości program przejdzie pewną metamorfozę i znajdzie się w nim rola skrojona właśnie dla niej. Nie ukrywa też, że ta edycja wyjątkowo przyciągnęła jej uwagę, bo skupiła bardzo charyzmatycznych uczestników.

Prawo

Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w produkcję muzyczną. Artyści i odbiorcy chcą jasnego oznaczania utworów generowanych przez takie narzędzia

Dziesięciokrotny wzrost przychodów rynku sztucznej inteligencji w tworzeniu muzyki przewidują analitycy w ciągu najbliższych 10 lat. Wokół tematu narasta coraz więcej kontrowersji, związanych m.in. z uczeniem się algorytmów na już skomponowanych dziełach czy wykorzystywania głosów wokalistów do tworzenia coverów śpiewanych przez SI. Jednocześnie ponad jedna trzecia muzyków przyznaje już, że wspierali się w swojej pracy sztuczną inteligencją. Artyści oczekują jednak jasno wytyczonych ram regulacyjnych dla tego typu narzędzi. Przede wszystkim miałyby one dotyczyć zgód na wykorzystanie własności intelektualnej i wyraźnego oznaczania muzyki komponowanej przez SI.

Handel

Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa

Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.