Komunikaty PR

Domomarket – targi autorskie już 17-18 września w Domotece

2021-09-10  |  14:55
Biuro prasowe

Szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, wyróżniających się doskonałym designem, to znak rozpoznawczy Domoteki. Klienci świetnie wiedzą, co mogą znaleźć w ofercie, a także z jakich materiałów wykonane są produkty. Domoteka idzie jednak o krok dalej i w kreatywny sposób dopełnia swój asortyment. Temu służy wydarzenie Domomarket – targi autorskie, które odbędą się w dniach 17-18 września 2021 roku. Będzie można na nich nabyć unikatowe produkty modowe, biżuteryjne czy dekoracyjne.

Domomarket to wyjątkowe targi prezentujące najlepsze autorskie marki. Celem wydarzenia – organizowanego we współpracy z projektem Jestem Slow – jest wspieranie lokalnych producentów i projektantów oraz popularyzowanie idei „slow”, czyli świadomego, a także odpowiedzialnego dokonywania zakupów. – Domoteka to miejsce inspiracji, które kreuje trendy, a także zawsze wychodzi naprzeciw potrzebom klientów. Nasza oferta jest bardzo zróżnicowana, jednak postanowiliśmy ją nieco poszerzyć. Mamy świadomość, jak ważne jest poszukiwanie autentyczności, unikalności oraz produktów lokalnych, które powstają zgodnie z ideą slow oraz w trosce o środowisko. Stąd pomysł na organizację Domomarket, który uzupełni naszą ofertę właśnie o takie produkty – dekoracje czy akcesoria. Zależy nam przy tym na promowaniu małych producentów oraz projektantów – mówi Agata Brzezińska, Head of CEE w firmie Pradera, właścicielu Centrum Wyposażenia Wnętrz Domoteka.

Targi w Domotece stanowią więc idealną okazję do kupienia unikatowych, oryginalnych produktów, zainspirowania się najnowszymi designerskimi trendami, przetestowania kosmetyków czy znalezienia modowych perełek. – Wybierając marki do targów Domomarket, kierowałam się wartościami, które są bliskie nam jako Grupie Slow. Wystawców obecnych na targach łączy to, że ich projekty są autorskie i oryginalne, a oferowane przez nich produkty są wytwarzane lokalnie, w Polsce, w pojedynczych egzemplarzach lub krótkich seriach. Każda z marek ma jednak swój indywidualny, charakterystyczny styl, tak że oczekujcie ogromnej różnorodności! – zaprasza na targi Marta Głogowska, Manager Projektu w Grupie Jestem Slow.

W Domomarket wezmą udział wystawcy z następujących kategorii:

  • Dom (artykuły dekoracyjne, dodatki, zapachy, tekstylia)
  • Moda (odzież i dodatki)
  • Pielęgnacja (kosmetyki i akcesoria)
  • Vintage (artykuły dekoracyjne, odzież, rowery, plakaty, płyty winylowe)
  • Kultura i rozrywka (magazyny, książki)
  • Gastronomia
     

Na targach pojawią się produkty unikalne, autorskie, świetnie zaprojektowane. Wpisuje się to szerszą filozofię Domoteki, która zachęca do pięknych, dobrych zmian nie tylko w domu, lecz także w stylu życia.

Wśród wystawców znajdują się takie marki, jak: Adam Bart, Afish, Bartos Cosmetics, Bear Ebike, Bionaturalis, Bracia Mydlarze, Cosmo Stones, Cophi Coffe Solutions, DQ Dominika Niewczas, Dwa Borsuki, Galeria Sztuki Rowerowej, Intensi, Joccos Design, J&P Ceramic Boat, Kaya Impress, Lazy Sundays, LunaLoop , Maiss, Malinowa Szuflada, Malkontent, Myśl od Czapy, Oczar Manufaktura, Old Sail & Old Soldier, Playwoodworks, Tacos La Fiesta, TASHKA, TAS-KU, Winyl Market, Woodness, Wydawnictwo Claroscuro oraz Vende.

Więcej informacji na temat Domomarket, a także uczestniczących w nim wystawców można znaleźć na stronie WWW Domoteki oraz na profilu FB: https://www.facebook.com/events/210225864479026

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

Serdecznie zapraszamy do Domoteki: 17 września w godz. 15-21 oraz 18 września w godz. 10-21.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Czyszczenie sprzętu ogrodowego - bębny z wężem w akcji Biuro prasowe
2021-10-18 | 16:00

Czyszczenie sprzętu ogrodowego - bębny z wężem w akcji

Sezon ogrodniczy dobiega końca co oznacza, że najwyższy czas na oczyszczenie narzędzi, mebli ogrodowych czy posadzki na tarasie. W zadaniu tym doskonale sprawdzą się bębny z wężem.
Dom Oryginalne z natury – przyciski spłukujące w wyjątkowej odsłonie
2021-10-18 | 15:00

Oryginalne z natury – przyciski spłukujące w wyjątkowej odsłonie

Przyroda to niewyczerpane źródło inspiracji. Spragnieni bliskości, chętnie zapraszamy ją do naszych wnętrz. Teraz, dzięki rozwiązaniom od marki TECE, może zagościć
Dom La dolce vita! Włoskie inspiracje w apartamencie projektu JN Studio
2021-10-18 | 12:32

La dolce vita! Włoskie inspiracje w apartamencie projektu JN Studio

Właścicielka tego mieszkania – atrakcyjnie zlokalizowanego w nowej inwestycji blisko centrum Wrocławia – chciała, by było uporządkowane, przytulne i widne. Miało być urządzone

Więcej ważnych informacji

Moda

Gwiazdy

Marzena Rogalska: Zawsze znajduję czas na czytanie książek. Jak człowiek nie czyta codziennie, to już po nim

Dziennikarka zaznacza, że nie wyobraża sobie dnia bez przeczytania chociażby jednej strony książki. Najchętniej wybiera klasykę, literaturę współczesną i publikacje poświęcone ks. Józefowi Tischnerowi. Jej zdaniem nowości wydawniczych jest tak dużo, że trudno za nimi nadążyć. W tym gąszczu różnorakich propozycji warto jednak znaleźć coś odpowiedniego dla siebie i mimo napiętego grafiku znaleźć czas na lekturę.

Ochrona środowiska

Trwają prace nad wprowadzeniem do szkół przedmiotu edukacja ekologiczna. Według ekspertów nauka powinna mieć formę zabawy

Nauczyciele i edukatorzy wskazują, że pogłębianie wiedzy dzieci i młodzieży na temat środowiska i ochrony klimatu to konieczność, ale nie sprawdzi się w formie zakazów, nakazów czy straszenia kryzysem klimatycznym. W przypadku dzieci potrzebny jest przystępny język i narzędzia, które umożliwią przyswajanie wiedzy przez zabawę. Przykładem takiej pomocy naukowej może być projekt uruchomiony przez Kolektyw Mamy Projekt pod patronatem Ministerstwa Klimatu i Środowiska oraz prywatnych firm. Wspólnie opracowały edukacyjną grę, która dotarła już do ok. 300 tys. dzieci w Polsce. 

Regionalne - Mazowieckie

W Warszawie powstanie miejsce promujące marki kobiece. Ma pomóc w rozwoju ich biznesu

Dharma to przestrzeń eventowa, kawiarnia i showroom marek kobiecych, która ma łączyć kobiety, wspierać wymianę doświadczeń i rozwój ich biznesów. Jej pierwsza siedziba powstaje na warszawskim Żoliborzu, ale już za trzy lata zgodnie z planem pojawią się kolejne zarówno w innych dzielnicach stolicy, jak i w różnych polskich miastach. 6 października ruszyła kampania crowdfundingowa na rzecz projektu. Jest to pierwsza taka zbiórka organizowana na rzecz prostej spółki akcyjnej.