Komunikaty PR

DOMOTEKA rośnie w siłę

2024-12-13  |  13:10
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Centrum Designu DOMOTEKA zamyka ostatnie półrocze z sukcesami, które uczyniły to miejsce nie tylko źródłem inspiracji wnętrzarskich, ale także przestrzenią, gdzie spotykają się najnowsze trendy i twórcze idee. Właśnie tu klienci mogą odkrywać szeroką ofertę wyposażenia, od nowoczesnych sof i funkcjonalnych kuchni po unikatowe dzieła sztuki, tworząc wnętrza idealnie dopasowane do swojego stylu życia. DOMOTEKA to jednak coś więcej niż wyjątkowa oferta – to także miejsce, gdzie najemcy lokali otrzymują pełne wsparcie w rozwoju swoich marek. Dzięki kompleksowej pomocy w promocji i wydarzeniom specjalnym, DOMOTEKA staje się solidnym fundamentem sukcesu dla najemców i poszczególnych marek, pozostając źródłem użytkowych rozwiązań dla klientów. Za komercjalizację obiektu z portfela funduszu Pradera odpowiadają ekspertki z agencji doradczej Cushman & Wakefield.

DOMOTEKA tworzy doskonałe warunki dla marek pragnących wyróżnić się na rynku oraz odwiedzających to miejsce klientów i architektów. Ostatnie miesiące przyniosły wiele nowych otwarć i zmian, które podkreślają dynamiczny rozwój centrum oraz jego wiodącą pozycję w stołecznej branży wnętrzarskiej. „Fakt, że większość marek obecnych w DOMOTECE reprezentują główni producenci oraz dystrybutorzy tych brandów w Polsce, świadczy o naszej renomie i silnej pozycji na rynku wyposażenia wnętrz” – mówi Agata Brzezińska, Head of CEE Pradera.

Rozwój w stylu premium

Do grona najemców DOMOTEKI dołączyły w ostatnim półroczu nowe marki, a znane brandy zdecydowały się na powiększenie lokali lub nową odsłonę swoich showroomów. M&P Furniture otworzyło nowy salon na pierwszym piętrze, oferując eleganckie meble na wymiar wraz z nowoczesnymi rozwiązaniami kuchennymi. Polska marka Bizzarto zdecydowała się na zwiększenie przestrzeni lokalu, teraz wynoszącego 425 m² powierzchni, co stanowi dowód na to, że DOMOTEKA jest idealną przestrzenią do rozwoju biznesu. Rodzinna marka Novelle Home Couture zaprezentowała w ostatnich dniach nową aranżację na powierzchni 151 m², a na pierwszym piętrze świętowano otwarcie showroomu Malwiny Konopackiej z unikatową, znaną na całym świecie ceramiką.  Na tym samym piętrze otworzył się nowy salon Art Gallery by Iza Kosecka, wzbogacając ofertę DOMOTEKI o kolejne warte uwagi obiekty artystyczne.

„Jesteśmy również dumni z tego, że uznane marki wnętrzarskie, takie jak Aris Concept, Meble Mościccy, Natuzzi czy Dla Spania, przedłużyły z nami swoje umowy najmu. Łącznie nowe otwarcia i przedłużenia umów obejmują tylko w tym półroczu blisko 3000 m² powierzchni – co świadczy o dynamicznym rozwoju i sile naszej lokalizacji. DOMOTEKA stała się miejscem popularnym i docenianym przez czołowe marki w branży. Mogę też nadmienić, że w kolejnym roku pojawią się kolejne, na które już z niecierpliwością czekamy.” – dodaje Agata Brzezińska.

„Nasza wieloletnia współpraca z właścicielem Centrum Designu DOMOTEKA to przykład konsekwentnie realizowanej, wspólnej strategii i wizji. Razem stworzyliśmy unikalne miejsce na mapie Polski, które inspiruje i wyznacza nowe standardy w branży wnętrzarskiej. DOMOTEKA to prawdziwy raj dla miłośników designu – skupia najlepszych międzynarodowych i polskich producentów oraz dystrybutorów, oferując rozwiązania łączące estetykę z funkcjonalnością. Nieustannie rozwijamy to wyjątkowe miejsce, poszukując innowacyjnych rozwiązań i przyciągając nietuzinkowe marki. W 2025 roku oferta wzbogaci się o kolejne inspirujące propozycje” – mówi Ada Budynek, Leasing Team Manager w międzynarodowej agencji doradczej Cushman & Wakefield, która odpowiada za komercjalizację DOMOTEKI.

Dla miłośników designu i nie tylko

DOMOTEKA to nie tylko przestrzeń zakupów, która inspiruje bogatą ofertą, ale także miejsce spotkań z polskim designem, sztuką i kulturą. Cyklicznie odbywają się tutaj wydarzenia, które przyciągają uwagę klientów, środowisk artystycznych oraz biur projektowych. Wśród specjalnych gości DOMOTEKI znalazły się postacie takie jak Pani Jurek – projektantka znana z innowacyjnych rozwiązań oświetleniowych, projektantka biżuterii Anna Orska oraz reżyserka Ewa Ewart, autorka wielu poruszających filmów dokumentalnych. Swoją obecnością zaszczyciły DOMOTEKĘ również architektki z WZ Studio, a także fotografowie Marek Biegalski i Marcin Giba, współpracujący z marką LEO.

Program Ambasadorski

DOMOTEKA jako centrum designu i mebli, łączy piękno z funkcjonalnością, ale także z ludźmi – ekspertami, którzy swoją wiedzą i doświadczeniem kształtują tę przestrzeń. Ambasadorzy DOMOTEKI to wybitne pracownie wnętrzarskie, ale przede wszystkim ludzie z pasją. Dzięki nim DOMOTEKA staje się miejscem spotkań i wymiany pomysłów. Wśród Ambasadorów znajdują się osobistości takie jak: Marta Iglewska i Radosław Wócik – InteriorsyAgnieszka Balicka - Balicka DesignŁukasz SiwiecAnna Federowicz – TremendKamila Jakubowska-SzmydMartyna BanaszczukAlina Badora oraz Agnieszka Lesiuk – Art. Design Studio. To ludzie, którzy inspirują, edukują i pomagają klientom odnaleźć odpowiedzi na pytania związane z designem.

 „Nasze wydarzenia to nie tylko okazja do spotkania inspirujących osobowości i wymiany wiedzy o trendach w projektowaniu, ale także przestrzeń, która łączy handel z odkrywaniem piękna i innowacji we wnętrzach. Dbamy o to, aby każdy, kto odwiedza DOMOTEKĘ doświadczył najwyższej jakości obsługi – od profesjonalnego doradztwa i szerokiej oferty produktowej, po wyjątkową atmosferę zakupów. – zaznacza Agata Brzezińska.

Więcej informacji: domoteka.pl

***Centrum Designu DOMOTEKA to pierwszy w Polsce obiekt handlowy w całości dedykowany designowi. Położona niespełna 20 minut od centrum Warszawy, posiada w swojej ofercie produkty ponad 600 marek z całego świata. Klienci DOMOTEKI, poza wyposażeniem do wszystkich pomieszczeń domu czy mieszkania, znajdą tu także bogatą gamę usług, kompetentny personel, a przede wszystkim inspiracje i wiedzę wzorniczą. Właścicielem DOMOTEKI oraz parków handlowych HOMEPARK jest fundusz Pradera European Retail Parks, który należy do Pradery – wiodącego na rynku specjalistycznym funduszu zarządzającego aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie.
Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 4.3 miliarda euro zawiera ponad 59 centrów i parków handlowych w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji, Turcji oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich posiadających łącznie 2,900 sklepów. (www.pradera.com).
Nieruchomością zarządza spółka BNP Paribas Real Estate Poland.
Za komercjalizację odpowiada Cushman & Wakefield.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to
Dom Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
2024-12-27 | 01:00

Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie

Zbliża się Sylwester – czas zabawy, podróży i odpoczynku. Jednak podczas naszej nieobecności dom i posesja mogą stać się łatwym celem dla złodziei. Jak skutecznie
Dom Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
2024-12-24 | 00:21

Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?

Czy łazienka może być modna i ponadczasowa jednocześnie? Kluczem do takiego efektu jest odpowiednia paleta barw, która łączy w sobie harmonię, elegancję i przytulność - element

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Karolina Pilarczyk: W nowym programie każdy z nas potrzebował pomocy medycznej. Ja straciłam kawałeczek palca

Drifterka podkreśla, że niektóre zadania w programie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” były na tyle wymagające, że kończyły się kontuzjami i urazami. Karolina Pilarczyk zaznacza, że największą motywacją była dla niej możliwość zmierzenia się z uznanymi sportowcami, których podziwia od lat. Ma też świadomość, że różni się od pozostałych uczestników formatu, ponieważ jej dyscyplina koncentruje się nie na przygotowaniu fizycznym, ale na umiejętności prowadzenia samochodu wyścigowego, gdzie kluczowe są refleks, panowanie nad emocjami i zdolność do szybkiego podejmowania decyzji.

Bankowość

Styczeń powinien przynieść wzrost popytu na hipoteki i sprzedaży mieszkań. Klientom pomogłyby obniżki stóp procentowych

W styczniu eksperci rynku nieruchomości spodziewają się wzrostu popytu na kredyty hipoteczne. Rezygnacja przez rząd z zapowiadanego programu Kredyt 0 proc. spowodowała, że do banków zwracają się klienci czekający do tej pory na rządowe dopłaty. Jak podkreśla założyciel serwisu Tabelaofert.pl, jest grupa klientów, którzy ze względu na sytuację rynkową i swoje finanse potrzebują wsparcia państwa, ale taka ingerencja nie byłaby potrzebna przy niższym poziomie stóp procentowych. Ewentualna pomoc państwa powinna obejmować premie dla oszczędzających na własne M.

Muzyka

Luna: Nie mam planu B na życie. Jestem jednak bardzo kreatywna, więc może kiedyś zrobię jakiś film lub napiszę książkę

Wokalistka podkreśla, że wiele lat pracowała na to, żeby być w miejscu, w którym jest teraz, i robić to, co kocha. Tworzenie muzyki i koncertowanie to dla niej nie tylko praca, ale i pasja, z którą zawsze będzie związana. Luna zdradza też, że co prawda czuje potrzebę eksploracji innych swoich umiejętności, takich jak taniec czy gotowanie, i czasami marzy o radykalnej zmianie swojego życia, ale nie mogłaby porzucić całego dotychczasowego dorobku artystycznego. Nie wyklucza natomiast, że kiedyś wyreżyseruje jakiś film albo napisze powieść.