Komunikaty PR

Domoteka zaprasza do nowo otwartego showroomu DKwadrat.pl

2021-12-10  |  17:00
Biuro prasowe

Centrum Wyposażenia Wnętrz Domoteka poszerzyło się o kolejną przestrzeń dla wielbicieli nowoczesnych form i fascynującego wzornictwa. 26 listopada 2021 otworzył się nowy showroom DKwadrat.pl z bogatym wyborem mebli oraz akcesoriów do domu, stanowiących esencję światowych trendów meblarskich. Za transakcję odpowiadała międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield.

 

Owoce fascynacji twórców DKwadrat.pl nowoczesnym projektowaniem i popisowym wzornictwem będą dostępne na powierzchni 376 mkw. i pozwolą odkryć magiczną różnorodność designu. Swoje miejsce znajdą tu doskonałe w formie polskie meble oraz światowe marki z Danii, Hiszpanii i Włoch, między innymi: Intesi, Maduu Studio, Actona, Resol, Nardi, Cheers, Umbra, Carpet Decor, Fameg, Polyhedra, Scab Design, Altavola, Nordifra, Light&Living, Fluffo, Lede, Lysne, Skandica, White Oaks, Absynth, Carpets&More, Aldex, Step Into Design, Florabo.

Największą miłością DKwadrat.pl są krzesła – w ofercie znajduje się blisko dwa tysiące różnorodnych modeli. A oprócz tego stołki barowe, sofy, fotele, komody oraz wiele innych mebli i dodatków do domu.

 

– Co nas wyróżnia? Większość produktów w naszym portfolio to projekty naszych autorskich marek. Co więcej, znaczna część mebli dostępna jest w naszym magazynie – oferujemy więc błyskawiczną wysyłkę. Można też odebrać osobiście swoje zakupy nawet tego samego dnia z Punktu Odbioru w Warszawie przy ul. Księcia Ziemowita 59 – mówi Katarzyna Błaszczyk, kierownik działu Marketingu DKwadrat.pl

 

DKwadrat.pl to także przestrzeń przyjazna dla twórczej pracy architektów i projektantów wnętrz. Ci, którzy potrzebują kreatywnego miejsca na spotkanie z klientem lub inwestorem znajdą w showroomie DKwadrat w Domotece dostęp do katalogów, próbników tkanin, mogą też liczyć na poradę showroomowych ekspertów. W showroomie DKwadrat.pl króluje nowoczesny design i kreatywne podejście do formy. Nowoczesne rozwiązania widać tu zarówno we wzornictwie mebli, jak i w procesie zakupów. Dzięki interaktywnej ekspozycji i skanowaniu kodów QR klienci mogą natychmiast poznać dostępne warianty, kolory i tkaniny oferowanych mebli.

 – W Domotece stawiamy na różnorodność inspiracji i staramy się poszerzać ofertę o wzory dobierane z pasją. Wraz z otwarciem nowego showroomu DKwadrat.pl nasi klienci będą mieli dostęp do wyjątkowo szerokiego wyboru krzeseł, które są sztandarowym produktem marki DKwadrat.pl – mówi Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, właściciela Domoteki.

 

– W naszej strategii najmu skupiamy się na pozyskiwaniu najemców reprezentujących światowe trendy wzornictwa, takim przedstawicielem z pewnością jest showroom DKwadrat.pl, który dołączył do grona najemców w warszawskiej Domotece – dodaje Marta Słysz, Associate w Retail Agency Cushman &Wakefield.  

 

Miłośnicy ciekawych rozwiązań do wnętrz oraz fascynującego designu mogą już korzystać z oferty DKwadrat.pl w Domotece. Więcej informacji znajduje się na stronie: https://domoteka.pl/sklep/dkwadrat-pl/  

 

Domoteka to pierwszy w Polsce obiekt handlowy w całości dedykowany wyposażeniu wnętrz. Położona niespełna 20 minut od centrum Warszawy, ma w swojej ofercie produkty ponad 600 marek z całego świata. Klienci Domoteki, poza wyposażeniem do wszystkich pomieszczeń domu czy mieszkania, znajdą tu także bogatą gamę usług, kompetentny personel, a przede wszystkim inspiracje i wiedzę wzorniczą. 

Właścicielem DOMOTEKI jest fundusz Pradera European Retail Parks, który należy do Pradery – wiodącego na rynku specjalistycznym funduszu zarządzającego aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie. Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 3 miliardy euro zawiera 53 centra i parki handlowe w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji i Turcji, posiadających łącznie 2000 sklepów. (www.pradera.com). 

Nieruchomością zarządza spółka BNP Paribas Real Estate Poland. Za komercjalizację odpowiada Cushman & Wakefield.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.

Problemy społeczne

Dla większości Polaków praca to obowiązek. Tylko niewielka część czuje satysfakcję z wykonywanych zadań

Z danych SW Research i Runaways​ wynika, że 80 proc. Polaków nie czuje pasji do swojej pracy, a 77 proc. nie widzi sensu w wykonywanych obowiązkach. Prowadzi to do wzrostu poziomu stresu i wypalenia zawodowego, co powoduje, że na życie prywatne nie mamy już energii. Work–life balance, ważny zwłaszcza dla młodszych pokoleń, jest trudny do osiągnięcia. Dodatkowo rozwój nowych technologii i modeli pracy powoduje coraz większe zacieranie różnic między czasem wolnym a pracą.

Gwiazdy

Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci

Influencerka przyznaje, że ją samą najbardziej w oczy kłują śmieci bezmyślnie rozrzucone w rezerwatach przyrody, w parkach, w lasach czy na plażach. Najczęściej są to zrywki, pety, plastikowe kubeczki czy opakowania po produktach żywnościowych, ale nie brakuje też elektrośmieci czy starych ubrań. Eliza Gwiazda dziwi się takim praktykom, bo przecież zamiast wywozić gdzieś samemu zepsute telewizory, pralki, laptopy czy telefony, można zamówić bezpłatny odbiór takich sprzętów z domu. Celebrytka chwali też ideę recyklingu i dawania ubraniom drugiego życia.