Domoteka zaprasza do nowo otwartego showroomu DKwadrat.pl
Centrum Wyposażenia Wnętrz Domoteka poszerzyło się o kolejną przestrzeń dla wielbicieli nowoczesnych form i fascynującego wzornictwa. 26 listopada 2021 otworzył się nowy showroom DKwadrat.pl z bogatym wyborem mebli oraz akcesoriów do domu, stanowiących esencję światowych trendów meblarskich. Za transakcję odpowiadała międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield.
Owoce fascynacji twórców DKwadrat.pl nowoczesnym projektowaniem i popisowym wzornictwem będą dostępne na powierzchni 376 mkw. i pozwolą odkryć magiczną różnorodność designu. Swoje miejsce znajdą tu doskonałe w formie polskie meble oraz światowe marki z Danii, Hiszpanii i Włoch, między innymi: Intesi, Maduu Studio, Actona, Resol, Nardi, Cheers, Umbra, Carpet Decor, Fameg, Polyhedra, Scab Design, Altavola, Nordifra, Light&Living, Fluffo, Lede, Lysne, Skandica, White Oaks, Absynth, Carpets&More, Aldex, Step Into Design, Florabo.
Największą miłością DKwadrat.pl są krzesła – w ofercie znajduje się blisko dwa tysiące różnorodnych modeli. A oprócz tego stołki barowe, sofy, fotele, komody oraz wiele innych mebli i dodatków do domu.
– Co nas wyróżnia? Większość produktów w naszym portfolio to projekty naszych autorskich marek. Co więcej, znaczna część mebli dostępna jest w naszym magazynie – oferujemy więc błyskawiczną wysyłkę. Można też odebrać osobiście swoje zakupy nawet tego samego dnia z Punktu Odbioru w Warszawie przy ul. Księcia Ziemowita 59 – mówi Katarzyna Błaszczyk, kierownik działu Marketingu DKwadrat.pl
DKwadrat.pl to także przestrzeń przyjazna dla twórczej pracy architektów i projektantów wnętrz. Ci, którzy potrzebują kreatywnego miejsca na spotkanie z klientem lub inwestorem znajdą w showroomie DKwadrat w Domotece dostęp do katalogów, próbników tkanin, mogą też liczyć na poradę showroomowych ekspertów. W showroomie DKwadrat.pl króluje nowoczesny design i kreatywne podejście do formy. Nowoczesne rozwiązania widać tu zarówno we wzornictwie mebli, jak i w procesie zakupów. Dzięki interaktywnej ekspozycji i skanowaniu kodów QR klienci mogą natychmiast poznać dostępne warianty, kolory i tkaniny oferowanych mebli.
– W Domotece stawiamy na różnorodność inspiracji i staramy się poszerzać ofertę o wzory dobierane z pasją. Wraz z otwarciem nowego showroomu DKwadrat.pl nasi klienci będą mieli dostęp do wyjątkowo szerokiego wyboru krzeseł, które są sztandarowym produktem marki DKwadrat.pl – mówi Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, właściciela Domoteki.
– W naszej strategii najmu skupiamy się na pozyskiwaniu najemców reprezentujących światowe trendy wzornictwa, takim przedstawicielem z pewnością jest showroom DKwadrat.pl, który dołączył do grona najemców w warszawskiej Domotece – dodaje Marta Słysz, Associate w Retail Agency Cushman &Wakefield.
Miłośnicy ciekawych rozwiązań do wnętrz oraz fascynującego designu mogą już korzystać z oferty DKwadrat.pl w Domotece. Więcej informacji znajduje się na stronie: https://domoteka.pl/sklep/dkwadrat-pl/
Domoteka to pierwszy w Polsce obiekt handlowy w całości dedykowany wyposażeniu wnętrz. Położona niespełna 20 minut od centrum Warszawy, ma w swojej ofercie produkty ponad 600 marek z całego świata. Klienci Domoteki, poza wyposażeniem do wszystkich pomieszczeń domu czy mieszkania, znajdą tu także bogatą gamę usług, kompetentny personel, a przede wszystkim inspiracje i wiedzę wzorniczą.
Właścicielem DOMOTEKI jest fundusz Pradera European Retail Parks, który należy do Pradery – wiodącego na rynku specjalistycznym funduszu zarządzającego aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie. Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 3 miliardy euro zawiera 53 centra i parki handlowe w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji i Turcji, posiadających łącznie 2000 sklepów. (www.pradera.com).
Nieruchomością zarządza spółka BNP Paribas Real Estate Poland. Za komercjalizację odpowiada Cushman & Wakefield.
Proste przyjemności na zimowe wieczory
Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku
Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale usunąć. Kwestii bezpieczeństwa zabiegów korekcji wad wzroku dotyczy najwięcej obaw pacjentów, którzy myślą o takim kroku. Tutaj z pomocą przychodzą certyfikaty spełnianych norm jakości, akredytacje poszczególnych placówek oraz potwierdzenie kwalifikacji lekarzy chirurgów.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Gwiazdy
Jakub Rzeźniczak: Z Radkiem Majdanem mamy dużo tematów do rozmowy. Jest świetnym współlokatorem, ale trochę ciężko się przy nim spało
Podczas realizacji zdjęć do programu „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” w Grecji Jakub Rzeźniczak mieszkał w pokoju z Radosławem Majdanem. Ucieszyło go to, bo w wolnych chwilach mogli wymieniać swoje spostrzeżenia dotyczące aktualnej sytuacji w piłce nożnej. Miał też okazję się przekonać, czy mąż Małgorzaty Rozenek również jest perfekcyjnym panem domu. Niestety byłemu bramkarzowi zdarzało się chrapać, co przełożyło się na bezsenne noce Jakuba Rzeźniczaka.
Ochrona środowiska
Susza stała się już corocznym zjawiskiem w Polsce. Lokalne inicjatywy mogą wiele zmienić
Polskie lato coraz bardziej zaczyna przypominać temperaturami to śródziemnomorskie. Rośnie liczba dni z temperaturą przekraczającą 30 st. C i tropikalnych nocy, a fale upałów sprzyjają nasilaniu się susz. Wylesianie i powiększanie obszarów nieprzepuszczalnych, w połączeniu z wadliwą gospodarką wodną, zwiększa w ostatnich dekadach „ucieczkę” wody z obszaru Polski, powodując większą intensywność skutków suszy – wynika z analizy „Nauki o klimacie”. Problemem jest brak spójnej i konsekwentnej polityki gospodarowania zasobami wodnymi.
Muzyka
Dawid Kwiatkowski: Padłem ofiarą oszustów, którzy na mnie nieuczciwie zarabiali. Teraz jestem też swoim księgowym, liczę pieniądze i sprawdzam umowy
Artysta przyznaje, że w branży muzycznej są ludzie, którzy zamiast wspierać młodych wykonawców w budowaniu kariery, po prostu chcą tylko zarobić na swoich „podopiecznych”. Dawid Kwiatkowski przestrzega więc wszystkich, którzy stają na scenie „Must Be the Music” i innych talent show, by nie ufali każdemu, kto się do nich odezwie po programie i zaproponuję współpracę, bo bardzo możliwe, że będzie mu zależało tylko na tym, by wykorzystać ich „pięć minut” dla własnych korzyści. On sam również padł ofiarą takich oszustów i musiał walczyć z nimi w sądzie.