Domoteka zaprasza na premierę raportu SALONE DEL MOBILE
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Lipiec to miesiąc zagranicznych eskapad i odkrywania uroków różnych zakątków świata. Tych wszystkich, którzy kochają Włochy i właśnie ten kraj najczęściej wybierają na kierunek swoich destynacji, już 30 lipca Domoteka zabierze w niesamowitą podróż do świata włoskiego designu. Tego dnia bowiem będzie miał premierę nowy katalog wzorniczy trendy iSaloni 2024. Spotkanie będzie też okazją do zapoznania się z nowościami prezentowanych na tegorocznej edycji targów. Zapraszamy na DOMOpasje do warszawskiej Domoteki. Tymczasem, by poczuć przedsmak atrakcji, jakie czekają na nas już 30 lipca, zachęcamy do lektury wywiadu z Ireneuszem Bednarzem, przedstawicielem włoskiej marki Calligaris w Polsce, dostępnej w Domotece w salonie Western Home.
Marka Calligaris od lat regularnie prezentuje nowości na targach iSaloni w Mediolanie, wyznaczając aktualne trendy wzornicze. Czym zaskoczyła nas w tym roku?
Ireneusz Bednarz: Calligaris jak zwykle potrafi nas wszystkich zaskoczyć. Przede wszystkim to zupełnie nowe produkty, a co za tym idzie kolory oraz materiały, poszerzające i tak bogate portfolio marki. W szczególności chciałbym zwrócić uwagę na nowy kolor – perłowy, który doskonale wpisuje się w styl glamour, widocznie obecny na naszym stoisku.
Ogólnie w tym roku postawiliśmy na jasne, stonowane kolor z palety barw ziemi. Obok wspomnianej już perły, mamy kolor szampański oraz całą tonację beży. W nowych odsłonach kolorystycznych pojawiają się także zupełnie nowe materiały, jak tkanina boucle czy trawertyn.
Naturalne materiały, a szczególnie kamień to jeden z top trendów tegorocznej edycji mediolańskich targów. Jakie są jego zalety?
IB: Ceramika przeżywa obecnie boom. Jest to najbardziej trwały materiał, jeśli chodzi o blaty. Calligaris w tym roku postawił na nowy typ kamienia – trawertyn o bardzo ciekawej, lekko porowatej strukturze w stonowanych beżowych tonacjach. Kiedy jej dotykamy przypomina ona strukturę łupki kamiennej. Kolejną nowością jest czarny onyx z fantastyczną fakturą kamienia – mocną, wyrazistą, pięknie użylony, który bardzo dobrze komponuje się z kolorami ziemi, które widzieliśmy tu w Mediolanie dookoła.
Które produkty z oferty Calligaris cieszyły się największym zainteresowanie zwiedzających targi gości?
IB: To z pewnością nowości, które pokazaliśmy w tym roku na naszym stoisku. Jest to nowy stół z trawertynowym blatem w kolorze perły właśnie. W Calligaris doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że stół jest jednym z najważniejszych elementów w domu. Bardzo emocjonalnym, przy którym wszyscy się spotykamy. Jego bardzo ciekawym uzupełnieniem była komoda z falowanym, fazowanym lustrem w kształcie kurtyny. Dużym zainteresowaniem cieszyły się także nasze bestsellerowe krzesła Holly w nowym kolorze i wykończeniu. Jest to skóra tzw. twarda, siodłowa dostępna teraz w odcieniu perłowym. Tak więc to właśnie wyposażenie jadalni – miejsca rodzinnych spotkań cieszyło się szczególnym zainteresowaniem zwiedzających.
Jakie są Pana wrażenia po tegorocznych targach?
IB: Targi iSaloni 2024, jak podają statystyki przygotowane przez organizatorów, zakończyły się sukcesem, bijąc wiele rekordów. Także stoisko Calligaris w tym roku cieszyło się ogromnym zainteresowaniem, także jeśli chodzi o naszych polskich klientów. Myślę, że w tym roku można by uznać te targi jako najbardziej udane ze względu na ich odbiór i bardzo dobrze dobrane produkty, które doskonale wpisują się w potrzeby naszych klientów, naszego rynku, ale i naszych oczekiwań. Jestem przekonany, że za chwilę polskie showroomy, które będą pokazywać te nowości w swoich sklepach w Polsce, nie zawiodą oczekiwań klientów. Dlatego bardzo serdecznie zapraszam wszystkich do Domoteki, do odwiedzenia naszych salonów, zapoznanie się z naszą ofertą, która znajduje się również na stronie caligaris.it, jak u naszych dealerów lokalnych.
Do zobaczenia podczas DOMOpasji. Czekają na Was włoski klimat, znakomity design i wspaniali goście specjalni. Spotkanie poprowadzi Olga Kisiel-Konopka. Wśród autorytetów, którzy potwierdzili swój udział w spotkaniu są Ambasadorzy Domoteki: Łukasz Siwiec, Alina Badora, Katarzyna Sosińska, a także Katarzyna Bobocińska.
Zapraszamy serdecznie!
Dodatkowe informacje: https://domoteka.pl

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.