Komunikaty PR

Domoteka zaprasza na premierę raportu SALONE DEL MOBILE

2024-07-10  |  16:20
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Lipiec to miesiąc zagranicznych eskapad i odkrywania uroków różnych zakątków świata. Tych wszystkich, którzy kochają Włochy i właśnie ten kraj najczęściej wybierają na kierunek swoich destynacji, już 30 lipca Domoteka zabierze w niesamowitą podróż do świata włoskiego designu. Tego dnia bowiem będzie miał premierę nowy katalog wzorniczy trendy iSaloni 2024. Spotkanie będzie też okazją do zapoznania się z nowościami prezentowanych na tegorocznej edycji targów. Zapraszamy na DOMOpasje do warszawskiej Domoteki. Tymczasem, by poczuć przedsmak atrakcji, jakie czekają na nas już 30 lipca, zachęcamy do lektury wywiadu z Ireneuszem Bednarzem, przedstawicielem włoskiej marki Calligaris w Polsce, dostępnej w Domotece w salonie Western Home.

Marka Calligaris od lat regularnie prezentuje nowości na targach iSaloni w Mediolanie, wyznaczając aktualne trendy wzornicze. Czym zaskoczyła nas w tym roku?

Ireneusz Bednarz: Calligaris jak zwykle potrafi nas wszystkich zaskoczyć. Przede wszystkim to zupełnie nowe produkty, a co za tym idzie kolory oraz materiały, poszerzające i tak bogate portfolio marki. W szczególności chciałbym zwrócić uwagę na nowy kolor – perłowy, który doskonale wpisuje się w styl glamour, widocznie obecny na naszym stoisku.

Ogólnie w tym roku postawiliśmy na jasne, stonowane kolor z palety barw ziemi. Obok wspomnianej już perły, mamy kolor szampański oraz całą tonację beży. W nowych odsłonach kolorystycznych pojawiają się także zupełnie nowe materiały, jak tkanina boucle czy trawertyn.

Naturalne materiały, a szczególnie kamień to jeden z top trendów tegorocznej edycji mediolańskich targów. Jakie są jego zalety?

IB: Ceramika przeżywa obecnie boom. Jest to najbardziej trwały materiał, jeśli chodzi o blaty. Calligaris w tym roku postawił na nowy typ kamienia – trawertyn o bardzo ciekawej, lekko porowatej strukturze w stonowanych beżowych tonacjach. Kiedy jej dotykamy przypomina ona strukturę łupki kamiennej. Kolejną nowością jest czarny onyx z fantastyczną fakturą kamienia – mocną, wyrazistą, pięknie użylony, który bardzo dobrze komponuje się z kolorami ziemi, które widzieliśmy tu w Mediolanie dookoła.

Które produkty z oferty Calligaris cieszyły się największym zainteresowanie zwiedzających targi gości?

IB: To z pewnością nowości, które pokazaliśmy w tym roku na naszym stoisku. Jest to nowy stół z trawertynowym blatem w kolorze perły właśnie. W Calligaris doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że stół jest jednym z najważniejszych elementów w domu. Bardzo emocjonalnym, przy którym wszyscy się spotykamy. Jego bardzo ciekawym uzupełnieniem była komoda z falowanym, fazowanym lustrem w kształcie kurtyny. Dużym zainteresowaniem cieszyły się także nasze bestsellerowe krzesła Holly w nowym kolorze i wykończeniu. Jest to skóra tzw. twarda, siodłowa dostępna teraz w odcieniu perłowym. Tak więc to właśnie wyposażenie jadalni – miejsca rodzinnych spotkań cieszyło się szczególnym zainteresowaniem zwiedzających.

Jakie są Pana wrażenia po tegorocznych targach?

IB: Targi iSaloni 2024, jak podają statystyki przygotowane przez organizatorów, zakończyły się sukcesem, bijąc wiele rekordów. Także stoisko Calligaris w tym roku cieszyło się ogromnym zainteresowaniem, także jeśli chodzi o naszych polskich klientów. Myślę, że w tym roku można by uznać te targi jako najbardziej udane ze względu na ich odbiór i bardzo dobrze dobrane produkty, które doskonale wpisują się w potrzeby naszych klientów, naszego rynku, ale i naszych oczekiwań. Jestem przekonany, że za chwilę polskie showroomy, które będą pokazywać te nowości w swoich sklepach w Polsce, nie zawiodą oczekiwań klientów. Dlatego bardzo serdecznie zapraszam wszystkich do Domoteki, do odwiedzenia naszych salonów, zapoznanie się z naszą ofertą, która znajduje się również na stronie caligaris.it, jak u naszych dealerów lokalnych.

Do zobaczenia podczas DOMOpasji. Czekają na Was włoski klimat, znakomity design i wspaniali goście specjalni. Spotkanie poprowadzi Olga Kisiel-Konopka. Wśród autorytetów, którzy potwierdzili swój udział w spotkaniu są Ambasadorzy Domoteki: Łukasz Siwiec, Alina Badora, Katarzyna Sosińska, a także Katarzyna Bobocińska.

Zapraszamy serdecznie!

Dodatkowe informacje: https://domoteka.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Rozmowa z architektkami Magdaleną Federowicz-Boule i Anną Federowicz Biuro prasowe
2024-07-11 | 11:00

Rozmowa z architektkami Magdaleną Federowicz-Boule i Anną Federowicz

Zdarzają się w świecie architektury – zarówno polskiej, jak i zagranicznej – zgrane duety. Czasami są to partnerzy życiowi, czasami pary rodzic-dziecko. Nie przychodzi mi
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Prawo

Świadomość społeczna na temat ryzyka publikowania wizerunków dzieci w internecie nadal bardzo niska. UODO apeluje o ostrożność

Kilkaset milionów zdjęć codziennie jest publikowanych w internecie, wśród nich wiele z udziałem dzieci. Zdjęcia i wideo zamieszczają zarówno rodzice, jak i placówki oświatowe, do których dzieci uczęszczają. Materiały te, bez względu na to, z jaką intencją są publikowane, mogą trafić w niepowołane ręce i posłużyć do ataku hejterskiego na dzieci, kradzieży ich cyfrowej tożsamości, a nawet zostać wykorzystane przez osoby o skłonnościach pedofilskich. Podkreślają to eksperci UODO i Fundacji Orange w poradniku skierowanym do osób pracujących w placówkach i organizacjach działających na rzecz dzieci.

Teatr

Katarzyna Pakosińska: Cieszę się, że miałam odwagę podjąć decyzję o rozstaniu z Kabaretem Moralnego Niepokoju. Rwało mnie już wtedy gdzie indziej

Kabareciarka przyznaje, że kiedy zaczęły się psuć relacje między nią a pozostałymi członkami Kabaretu Moralnego Niepokoju, to wtedy pojawiła się myśl, by opuścić grupę i zacząć się spełniać na innej płaszczyźnie zawodowej. Przekonuje też, że już wówczas miała w zanadrzu kilka ciekawych pomysłów na rozwój swojej kariery, a to tylko przyspieszyło decyzję o zerwaniu współpracy. I choć na początku trudno jej było się odnaleźć w nowej rzeczywistości, to z perspektywy czasu nie żałuje tamtego kroku. Z zapałem angażuje się w realizację nowych projektów, ale nie wyklucza, że jeszcze kiedyś znów zabłyśnie w kabarecie.