Komunikaty PR

Domoteka zaprasza na premierę raportu SALONE DEL MOBILE

2024-07-10  |  16:20
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Lipiec to miesiąc zagranicznych eskapad i odkrywania uroków różnych zakątków świata. Tych wszystkich, którzy kochają Włochy i właśnie ten kraj najczęściej wybierają na kierunek swoich destynacji, już 30 lipca Domoteka zabierze w niesamowitą podróż do świata włoskiego designu. Tego dnia bowiem będzie miał premierę nowy katalog wzorniczy trendy iSaloni 2024. Spotkanie będzie też okazją do zapoznania się z nowościami prezentowanych na tegorocznej edycji targów. Zapraszamy na DOMOpasje do warszawskiej Domoteki. Tymczasem, by poczuć przedsmak atrakcji, jakie czekają na nas już 30 lipca, zachęcamy do lektury wywiadu z Ireneuszem Bednarzem, przedstawicielem włoskiej marki Calligaris w Polsce, dostępnej w Domotece w salonie Western Home.

Marka Calligaris od lat regularnie prezentuje nowości na targach iSaloni w Mediolanie, wyznaczając aktualne trendy wzornicze. Czym zaskoczyła nas w tym roku?

Ireneusz Bednarz: Calligaris jak zwykle potrafi nas wszystkich zaskoczyć. Przede wszystkim to zupełnie nowe produkty, a co za tym idzie kolory oraz materiały, poszerzające i tak bogate portfolio marki. W szczególności chciałbym zwrócić uwagę na nowy kolor – perłowy, który doskonale wpisuje się w styl glamour, widocznie obecny na naszym stoisku.

Ogólnie w tym roku postawiliśmy na jasne, stonowane kolor z palety barw ziemi. Obok wspomnianej już perły, mamy kolor szampański oraz całą tonację beży. W nowych odsłonach kolorystycznych pojawiają się także zupełnie nowe materiały, jak tkanina boucle czy trawertyn.

Naturalne materiały, a szczególnie kamień to jeden z top trendów tegorocznej edycji mediolańskich targów. Jakie są jego zalety?

IB: Ceramika przeżywa obecnie boom. Jest to najbardziej trwały materiał, jeśli chodzi o blaty. Calligaris w tym roku postawił na nowy typ kamienia – trawertyn o bardzo ciekawej, lekko porowatej strukturze w stonowanych beżowych tonacjach. Kiedy jej dotykamy przypomina ona strukturę łupki kamiennej. Kolejną nowością jest czarny onyx z fantastyczną fakturą kamienia – mocną, wyrazistą, pięknie użylony, który bardzo dobrze komponuje się z kolorami ziemi, które widzieliśmy tu w Mediolanie dookoła.

Które produkty z oferty Calligaris cieszyły się największym zainteresowanie zwiedzających targi gości?

IB: To z pewnością nowości, które pokazaliśmy w tym roku na naszym stoisku. Jest to nowy stół z trawertynowym blatem w kolorze perły właśnie. W Calligaris doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że stół jest jednym z najważniejszych elementów w domu. Bardzo emocjonalnym, przy którym wszyscy się spotykamy. Jego bardzo ciekawym uzupełnieniem była komoda z falowanym, fazowanym lustrem w kształcie kurtyny. Dużym zainteresowaniem cieszyły się także nasze bestsellerowe krzesła Holly w nowym kolorze i wykończeniu. Jest to skóra tzw. twarda, siodłowa dostępna teraz w odcieniu perłowym. Tak więc to właśnie wyposażenie jadalni – miejsca rodzinnych spotkań cieszyło się szczególnym zainteresowaniem zwiedzających.

Jakie są Pana wrażenia po tegorocznych targach?

IB: Targi iSaloni 2024, jak podają statystyki przygotowane przez organizatorów, zakończyły się sukcesem, bijąc wiele rekordów. Także stoisko Calligaris w tym roku cieszyło się ogromnym zainteresowaniem, także jeśli chodzi o naszych polskich klientów. Myślę, że w tym roku można by uznać te targi jako najbardziej udane ze względu na ich odbiór i bardzo dobrze dobrane produkty, które doskonale wpisują się w potrzeby naszych klientów, naszego rynku, ale i naszych oczekiwań. Jestem przekonany, że za chwilę polskie showroomy, które będą pokazywać te nowości w swoich sklepach w Polsce, nie zawiodą oczekiwań klientów. Dlatego bardzo serdecznie zapraszam wszystkich do Domoteki, do odwiedzenia naszych salonów, zapoznanie się z naszą ofertą, która znajduje się również na stronie caligaris.it, jak u naszych dealerów lokalnych.

Do zobaczenia podczas DOMOpasji. Czekają na Was włoski klimat, znakomity design i wspaniali goście specjalni. Spotkanie poprowadzi Olga Kisiel-Konopka. Wśród autorytetów, którzy potwierdzili swój udział w spotkaniu są Ambasadorzy Domoteki: Łukasz Siwiec, Alina Badora, Katarzyna Sosińska, a także Katarzyna Bobocińska.

Zapraszamy serdecznie!

Dodatkowe informacje: https://domoteka.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania Biuro prasowe
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,
Dom Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie
2025-02-20 | 17:00

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Wyobraź sobie, że każdego ranka budzisz się wypoczęty i pełen energii. Co więcej, aby to osiągnąć nie potrzebujesz kolejnej kawy. Wystarczy naturalny, dostępny
Dom Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli
2025-02-04 | 15:00

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Pod lupę bierzemy łóżka kontynentalne, które najczęściej zamawiają ludzie w naszym regionie, a także w całym kraju. Przyglądamy się im z uwagą. Wymieniamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.