Komunikaty PR

Doświadczać piękna. Butikowe Medi SPA projektu ORWAT DESIGN

2023-12-12  |  10:20
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Niewielkie, kameralne i luksusowe Medi SPA to miejsce o indywidualnym charakterze, które w przeciwieństwie do tradycyjnych salonów odnowy, poza usługami najwyższej jakości, zapewnia swoim klientom jedyne w swoim rodzaju doświadczenia. Dostarczają ich budzące pozytywne emocje i kreujące poczucie pełnego komfortu wnętrza, które urządziła projektantka wnętrz Kasia Orwat z pracowni ORWAT DESIGN.

Ten, kto choć raz odwiedził luksusowe butiki marek premium, z pewnością nie zapomni niepowtarzalnej atmosfery, jakie kryją w sobie te niewielkie wnętrza. To na ich wzór powstały hotele i salony SPA nazywane powszechnie butikowymi. Te kameralne obiekty, o niedużej przestrzeni i indywidualnym charakterze emanują wręcz aurą komfortu, doprawionego sporą szczyptą luksusu. Takie też jest butikowe Medi SPA, powstałe w Poznaniu w nowej willi na Starym Mieście, którego właścicielką jest Agnieszka Walczak-Szafrańska. Będąc sama nieszablonową kobietą, stworzyła przestrzeń dla osób, które podobnie jak ona, przychodząc na zabieg kosmetyczny, oczekują czegoś więcej niż tylko dobrej jakości usługi. Stawiają na unikatowe doświadczenia, które zapewnia m.in. kreacja przestrzeni. Ma ona sprzyjać relaksacji na najwyższym poziomie oraz budowaniu ciepłych relacji w luksusowej wręcz atmosferze.

Aura tego miejsca ,,otwiera" na doświadczanie: czuć w nim zamiłowanie i troskę o piękną skórę, słychać dźwięki, które relaksują oraz pozwalają być tu i teraz. We wnętrzach naszego butikowego SPA chciałoby się wręcz zamieszkać, dlatego tak dobrze nam się pracuje, a nasze klientki tak dobrze się tu czują i często do nas wracają - wspomina właścicielka Medi SPA Agnieszka Walczak-Szafrańska.

Prowadzony przez nią Gabinet Medi SPA Agnieszka Walczak, w tym roku otrzymał prestiżowy status pierwszego w Polsce Centre Expert francuskiej marki Biologique Recherche. Aby znaleźć się w tak wspaniałym gronie światowych ekspertów, należało spełnić wiele warunków wymaganych przez markę, począwszy od stosowania pełnej gamy zabiegów marki i dostarczania eksperckiej wiedzy w rozwiązywaniu problemów ze stanami skóry, aż po niebanalne i luksusowe wnętrza. Te ostatnie właścicielka zawdzięcza projektantce wnętrz Kasi Orwat z pracowni ORWAT DESIGN, Ambasadorce marki Geberit, która z niezwykłą pasją tworzenia podzieliła zamiłowanie inwestorki do piękna.

Jak przystało na obiekt o charakterze butikowym Medi SPA od tradycyjnego salonu odnowy czy typowego gabinetu kosmetycznego różni się przede wszystkim wielkością, stylem i charakterem. Nieduża, jak na tego typu miejsce, bo 90-metrowa przestrzeń zaaranżowana została jako open space z kontuarem recepcyjnym, strefą wait&chill, aneksem kuchennym oraz dwoma stanowiskami kosmetycznymi. Znajdziemy tu także dwa osobne gabinety zabiegowe, łazienkę z natryskiem i wydzieloną strefę na garderobę i przechowywanie. Tak zorganizowana przestrzeń ma służyć budowaniu ciepłych, intymnych relacji podczas przebywania w SPA, przy jednoczesnym poszanowaniu prywatności klientów. Jednak pozytywnych doświadczeń, dla których chcą oni tu powracać, dostarcza wystrój wnętrz.

Projektantka postawiła na minimalizm, w którym nieprzeładowana stylistycznie przestrzeń ma nieść poczucie ładu, komfortu oraz wewnętrznego spokoju. Sprzyjać wyciszeniu, poczuciu harmonii z otoczeniem, ale też kontaktowi z naturą. Doświadczenia te gwarantują łagodne kolory, z wiodącą zielenią, która jest nie tylko ulubioną barwą właścicieli, ale też łącznikiem wnętrza z nieskalanym światem przyrody. Podobną funkcję pełnią obłe, organiczne formy wyposażenia oraz naturalne materiały. Wśród tych ostatnich prym wiedzie egzotyczne drewno w ciemnym wybarwieniu, które wraz z płytką kamienną z delikatnym żyłowaniem pięknie zdobi podłogi SPA. W egzotycznym kierunku, subtelnie nawiązując do stylu boho, została dobrana roślinność czy tekowe krzesła z plecionką. Przez te nieoczywiste połączenia stylistyczne wnętrza nabrały indywidualnego charakteru, wyróżniając się oryginalnością i swoistym artyzmem. Podkreśla go także poprowadzone w przemyślany sposób, tworząc na suficie logo salonu, szynoprzewody. Pierwiastek luksusu, tak pożądany we wnętrzach butikowych, wnoszą zaś delikatne złote akcenty w detalach mebli i uchwytach. Wydobywają one także nową definicję wnętrz luksusowych, gdzie zdobne i krzykliwe elementy, ustępują miejsca subtelnej elegancji, budując pozytywne doświadczenia związane z samym odbiorem przestrzeni.

Nienachalnie zaaranżowane wnętrza mają bowiem być znaczącym tłem dla przeprowadzanych tu zabiegów. Dobrym na to przykładem może być wystrój najmniejszego z pomieszczeń, łazienki, która choć nieduża doskonale wpisuje się w zaproponowany przez Kasię Orwat koncept wystroju wnętrz. Głównym elementem jest tu szafka umywalkowa, która stanowi kontynuację brył pojawiających się w wizerunkowych przestrzeniach gabinetu. Utrzymane w kolorze przygaszonej zieleni, w satynowym, matowym wykończeniu przyciągają uwagę swoją obłą, zaokrągloną formą poprowadzoną na kształt koła - figury symbolizującej doskonałość. Zdobią je złote cokoły i wieńce podblatowe oraz uchwyty w tym samym kolorze.

Charakterystyczny akcent wystroju miały stanowić funkcjonalne meble skrojone na wymiar. Główne skrzypce w łazience gra mebel umywalkowy, który jest kontynuacją brył pojawiających się w wizerunkowych przestrzeniach gabinetu. Stąd pozostałe elementy wyposażenia miały pozostać w tle. W tej roli doskonale sprawdziły się niezwykle dyskretne produkty z oferty Geberit. Miska Geberit Selnova o ponadczasowym wzornictwie, przycisk Sigma30, niski stelaż Geberit o wysokość zaledwie 90 cm, który pozwolił praktycznie zabudować strefę łazienki, czy właściwie niewidoczny odpływ liniowy Geberit CleanLine w znaczący sposób pomogły uzyskać pożądany efekt, zachowując przy tym luksusowy charakter pomieszczenia – tłumaczy Kasia Orwat.

Wysoka jakość produktów Geberit i ich uniwersalny design doskonale wtopił się w tło aranżacji, zapewniając przy tym pełną funkcjonalność i komfort użytkowania łazienki. Podkreśliły też charakter aranżacji całej przestrzeni butikowego Medi SPA, które pod osłoną niezwykle efektownego wystroju, skrywa swą profesjonalną stronę.

Projekt wnętrza:  Kasia Orwat, pracownia projektowania wnętrz ORWAT DESIGN i mebli rzemieślniczych gotowych i na wymiar - „36 i PÓŁ”, Ambasadorka marki Geberit

Zdjęcia: Mufka Fotografia, Dagmara Maroszek-Bździuch

www.geberit.pl

Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.