Komunikaty PR

Doświadczać piękna. Butikowe Medi SPA projektu ORWAT DESIGN

2023-12-12  |  10:20
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Niewielkie, kameralne i luksusowe Medi SPA to miejsce o indywidualnym charakterze, które w przeciwieństwie do tradycyjnych salonów odnowy, poza usługami najwyższej jakości, zapewnia swoim klientom jedyne w swoim rodzaju doświadczenia. Dostarczają ich budzące pozytywne emocje i kreujące poczucie pełnego komfortu wnętrza, które urządziła projektantka wnętrz Kasia Orwat z pracowni ORWAT DESIGN.

Ten, kto choć raz odwiedził luksusowe butiki marek premium, z pewnością nie zapomni niepowtarzalnej atmosfery, jakie kryją w sobie te niewielkie wnętrza. To na ich wzór powstały hotele i salony SPA nazywane powszechnie butikowymi. Te kameralne obiekty, o niedużej przestrzeni i indywidualnym charakterze emanują wręcz aurą komfortu, doprawionego sporą szczyptą luksusu. Takie też jest butikowe Medi SPA, powstałe w Poznaniu w nowej willi na Starym Mieście, którego właścicielką jest Agnieszka Walczak-Szafrańska. Będąc sama nieszablonową kobietą, stworzyła przestrzeń dla osób, które podobnie jak ona, przychodząc na zabieg kosmetyczny, oczekują czegoś więcej niż tylko dobrej jakości usługi. Stawiają na unikatowe doświadczenia, które zapewnia m.in. kreacja przestrzeni. Ma ona sprzyjać relaksacji na najwyższym poziomie oraz budowaniu ciepłych relacji w luksusowej wręcz atmosferze.

Aura tego miejsca ,,otwiera" na doświadczanie: czuć w nim zamiłowanie i troskę o piękną skórę, słychać dźwięki, które relaksują oraz pozwalają być tu i teraz. We wnętrzach naszego butikowego SPA chciałoby się wręcz zamieszkać, dlatego tak dobrze nam się pracuje, a nasze klientki tak dobrze się tu czują i często do nas wracają - wspomina właścicielka Medi SPA Agnieszka Walczak-Szafrańska.

Prowadzony przez nią Gabinet Medi SPA Agnieszka Walczak, w tym roku otrzymał prestiżowy status pierwszego w Polsce Centre Expert francuskiej marki Biologique Recherche. Aby znaleźć się w tak wspaniałym gronie światowych ekspertów, należało spełnić wiele warunków wymaganych przez markę, począwszy od stosowania pełnej gamy zabiegów marki i dostarczania eksperckiej wiedzy w rozwiązywaniu problemów ze stanami skóry, aż po niebanalne i luksusowe wnętrza. Te ostatnie właścicielka zawdzięcza projektantce wnętrz Kasi Orwat z pracowni ORWAT DESIGN, Ambasadorce marki Geberit, która z niezwykłą pasją tworzenia podzieliła zamiłowanie inwestorki do piękna.

Jak przystało na obiekt o charakterze butikowym Medi SPA od tradycyjnego salonu odnowy czy typowego gabinetu kosmetycznego różni się przede wszystkim wielkością, stylem i charakterem. Nieduża, jak na tego typu miejsce, bo 90-metrowa przestrzeń zaaranżowana została jako open space z kontuarem recepcyjnym, strefą wait&chill, aneksem kuchennym oraz dwoma stanowiskami kosmetycznymi. Znajdziemy tu także dwa osobne gabinety zabiegowe, łazienkę z natryskiem i wydzieloną strefę na garderobę i przechowywanie. Tak zorganizowana przestrzeń ma służyć budowaniu ciepłych, intymnych relacji podczas przebywania w SPA, przy jednoczesnym poszanowaniu prywatności klientów. Jednak pozytywnych doświadczeń, dla których chcą oni tu powracać, dostarcza wystrój wnętrz.

Projektantka postawiła na minimalizm, w którym nieprzeładowana stylistycznie przestrzeń ma nieść poczucie ładu, komfortu oraz wewnętrznego spokoju. Sprzyjać wyciszeniu, poczuciu harmonii z otoczeniem, ale też kontaktowi z naturą. Doświadczenia te gwarantują łagodne kolory, z wiodącą zielenią, która jest nie tylko ulubioną barwą właścicieli, ale też łącznikiem wnętrza z nieskalanym światem przyrody. Podobną funkcję pełnią obłe, organiczne formy wyposażenia oraz naturalne materiały. Wśród tych ostatnich prym wiedzie egzotyczne drewno w ciemnym wybarwieniu, które wraz z płytką kamienną z delikatnym żyłowaniem pięknie zdobi podłogi SPA. W egzotycznym kierunku, subtelnie nawiązując do stylu boho, została dobrana roślinność czy tekowe krzesła z plecionką. Przez te nieoczywiste połączenia stylistyczne wnętrza nabrały indywidualnego charakteru, wyróżniając się oryginalnością i swoistym artyzmem. Podkreśla go także poprowadzone w przemyślany sposób, tworząc na suficie logo salonu, szynoprzewody. Pierwiastek luksusu, tak pożądany we wnętrzach butikowych, wnoszą zaś delikatne złote akcenty w detalach mebli i uchwytach. Wydobywają one także nową definicję wnętrz luksusowych, gdzie zdobne i krzykliwe elementy, ustępują miejsca subtelnej elegancji, budując pozytywne doświadczenia związane z samym odbiorem przestrzeni.

Nienachalnie zaaranżowane wnętrza mają bowiem być znaczącym tłem dla przeprowadzanych tu zabiegów. Dobrym na to przykładem może być wystrój najmniejszego z pomieszczeń, łazienki, która choć nieduża doskonale wpisuje się w zaproponowany przez Kasię Orwat koncept wystroju wnętrz. Głównym elementem jest tu szafka umywalkowa, która stanowi kontynuację brył pojawiających się w wizerunkowych przestrzeniach gabinetu. Utrzymane w kolorze przygaszonej zieleni, w satynowym, matowym wykończeniu przyciągają uwagę swoją obłą, zaokrągloną formą poprowadzoną na kształt koła - figury symbolizującej doskonałość. Zdobią je złote cokoły i wieńce podblatowe oraz uchwyty w tym samym kolorze.

Charakterystyczny akcent wystroju miały stanowić funkcjonalne meble skrojone na wymiar. Główne skrzypce w łazience gra mebel umywalkowy, który jest kontynuacją brył pojawiających się w wizerunkowych przestrzeniach gabinetu. Stąd pozostałe elementy wyposażenia miały pozostać w tle. W tej roli doskonale sprawdziły się niezwykle dyskretne produkty z oferty Geberit. Miska Geberit Selnova o ponadczasowym wzornictwie, przycisk Sigma30, niski stelaż Geberit o wysokość zaledwie 90 cm, który pozwolił praktycznie zabudować strefę łazienki, czy właściwie niewidoczny odpływ liniowy Geberit CleanLine w znaczący sposób pomogły uzyskać pożądany efekt, zachowując przy tym luksusowy charakter pomieszczenia – tłumaczy Kasia Orwat.

Wysoka jakość produktów Geberit i ich uniwersalny design doskonale wtopił się w tło aranżacji, zapewniając przy tym pełną funkcjonalność i komfort użytkowania łazienki. Podkreśliły też charakter aranżacji całej przestrzeni butikowego Medi SPA, które pod osłoną niezwykle efektownego wystroju, skrywa swą profesjonalną stronę.

Projekt wnętrza:  Kasia Orwat, pracownia projektowania wnętrz ORWAT DESIGN i mebli rzemieślniczych gotowych i na wymiar - „36 i PÓŁ”, Ambasadorka marki Geberit

Zdjęcia: Mufka Fotografia, Dagmara Maroszek-Bździuch

www.geberit.pl

Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.