Komunikaty PR

Dreamscapes - krajobrazy ze snów

2023-09-25  |  01:00
Biuro prasowe

Raz w roku cała branża wnętrzarskie skupia swoją uwagę na słonecznej Bolonii, gdzie odbywają się coroczne targi Cersaie - prezentujące płytki ceramiczne i wyposażenie łazienek. Jak co roku, swoje nowości przedstawia tam również Grupa Tubądzin.

Cersaie, inaczej znane jako Międzynarodowe Targi Płytek Ceramicznych i Wyposażenia Łazienek, odbywają się w dniach 25-29 września 2023 roku. To jedno z najważniejszych wydarzeń branżowych na skalę światową. Przez pięć dni główni gracze na rynku prezentują swoje nowości, kształtują trendy, ale także przeprowadzają testy nowych modeli, analizują preferencje i zbierając opinie. Cersaie to nie tylko możliwość zaprezentowania projektów, które będą się cieszyły popularnością w najbliższych miesiącach, ale również doskonała okazja do spotkań z partnerami biznesowymi, wymiany poglądów i budowania trwałych relacji.

Grupa Tubądzin, jak co roku, wystawia swoje produkty podczas tego wrześniowego wydarzenia. Tym razem, zaprasza odwiedzających do magicznego świata, w którym marzenia stają się rzeczywistością. Motywem przewodnim stoiska są Dreamscapes - czyli krajobrazy ze snów, które czerpią  z głębi naszej wyobraźni. Te sny często odzwierciedlają nasze pragnienia, na przykład o życiu w piękniejszym otoczeniu, a Tubądzin te marzenia materializuje w doskonale zaaranżowanych wnętrzach.

– Projektując stoisko postawiłam na jasne barwy. Zależało mi na wykreowaniu przyjaznej, komfortowej przestrzeni, która zainspiruje naszych gości. Motywem przewodnim są sny i marzenia - o pięknych i funkcjonalnych wnętrzach. Krajobrazy ze snów najłatwiej stworzyć sięgając po nasze wielkofomatowe gresy, które zostały zaprojektowane z dbałością o najdrobniejsze szczegóły. Idealnie odwzorowują piękno naturalnych skał i minerałów. – tłumaczy Katarzyna Madalińska, architekt marki Tubądzin.

Tubądzin serdecznie zaprasza uczestników targów do swojego świata, gdzie krajobrazy ze snów stają się rzeczywistością. Gdzie wszystko jest osiągalne. Piękno idzie w parze z funkcjonalnością, a design otacza harmonią.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.