Komunikaty PR

Droga do własnej pracowni. Jak zacząć działać w branży architektonicznej

2023-12-07  |  09:30
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Podczas studiów architektonicznych młodzi adepci zdobywają głównie wiedzę techniczną i artystyczną. Często pomijane są zaś kluczowe aspekty dotyczące prowadzenia własnego biznesu. Po zakończeniu edukacji wielu absolwentów staje przed wyzwaniem - wiedzą, jak projektować, ale nie mają pojęcia, jak rozpocząć własną drogę w branży. Brak tej świadomości może prowadzić do frustracji i niepewności, utrudniając przejście od teorii do praktyki. Zrozumienie procesów rządzących światem biznesu i rozpoczęcie własnej działalności pozwala na skuteczniejsze zarządzanie karierą, budowanie marki osobistej, pozyskiwanie klientów i satysfakcję z pracy w branży.

Na początku kariery, zdobycie klientów i utrzymanie stałego przepływu pracy, nawet przy doskonałych umiejętnościach projektowych, to spore wyzwanie. Bez stałego napływu nowych projektów trudno utrzymać się na rynku i rozwijać działalność. Wpływa to nie tylko na wyniki finansowe, ale także możliwość rozwijana umiejętności, zdobywania nowych doświadczeń, a przez to stopniowy rozwój pracowni. Co więcej, zadowoleni klienci, udane projekty i rekomendacje ułatwiają pozyskanie nowych inwestorów.

Największą obawą przed podjęciem własnej działalności jest duża konkurencja na rynku architektonicznym. Młodzi architekci, którzy dopiero rozpoczynają swoją działalność, często muszą stawić czoła różnym aspektom rywalizacji, co może budzić pewne obawy dotyczące utrzymania się na rynku. Dodatkowo branża projektowa podlega ciągłym trendom i zmianom, także w preferencjach klientów. Projektanci muszą być elastyczni i gotowi dostosowywać się do ewoluujących oczekiwań rynku.

Firmy z długoletnim stażem mają już ugruntowaną pozycję, a ich znane projekty przyciągają uwagę klientów. Jak młody architekt może poradzić sobie z ich konkurencją i przyciągnąć do siebie klientów? Na te oraz inne pytania poznamy odpowiedź podczas bezpłatnego webinaru OKK! Design "Droga do własnej pracowni. Jak zacząć działać w branży architektonicznej" już 12.12.2023 o godz. 12:00. Link do bezpłatnej rejestracji: https://tiny.pl/c87px.  Mecenasem wydarzenia jest marka Samsung, której przedstawiciele Mateusz Kazula oraz Magdalena Weber opowiedzą o przygotowywaniu i pieczeniu świątecznych potraw przy użyciu nowoczesnych sprzętów Samsung.

Gośćmi specjalnymi webinaru będą architektki z pracowni FUGA Architektura Wnętrz, innowacyjnego studia projektowego, składającego się z kilku silnych osobowości. Na ich czele stoją Antonina Sadurska i Katarzyna Burak. Od ponad dekady współpracują ze sobą, tworząc oryginalne i charakterystyczne wnętrza. Kluczowym elementem ich sukcesu jest umiejętność słuchania klientów i partnerów biznesowych. Otwartość na zmiany i nieustanne dążenie do doskonalenia współpracy sprawiają, że są gotowe sprostać każdym wyzwaniom. Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej na temat początków rozwoju własnej działalności w branży architektonicznej, serdecznie zapraszamy do udziału w spotkaniu!

AGENDA SPOTKANIA:

12.00 - powitanie widzów - Olga Kisiel-Konopka, OKK! PR

12.05 - Świąteczne pieczenie - Mateusz Kazula i Magdalena Weber - Samsung

12.30 - Droga do własnej pracowni - Antonina Sadurska i Katarzyna Burak - FUGA Architektura Wnętrz

13.10 - pytania na forum od widzów

Więcej na  https://www.facebook.com/okkdesignPL

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.