Komunikaty PR

Droga do własnej pracowni. Jak zacząć działać w branży architektonicznej

2023-12-07  |  09:30
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Podczas studiów architektonicznych młodzi adepci zdobywają głównie wiedzę techniczną i artystyczną. Często pomijane są zaś kluczowe aspekty dotyczące prowadzenia własnego biznesu. Po zakończeniu edukacji wielu absolwentów staje przed wyzwaniem - wiedzą, jak projektować, ale nie mają pojęcia, jak rozpocząć własną drogę w branży. Brak tej świadomości może prowadzić do frustracji i niepewności, utrudniając przejście od teorii do praktyki. Zrozumienie procesów rządzących światem biznesu i rozpoczęcie własnej działalności pozwala na skuteczniejsze zarządzanie karierą, budowanie marki osobistej, pozyskiwanie klientów i satysfakcję z pracy w branży.

Na początku kariery, zdobycie klientów i utrzymanie stałego przepływu pracy, nawet przy doskonałych umiejętnościach projektowych, to spore wyzwanie. Bez stałego napływu nowych projektów trudno utrzymać się na rynku i rozwijać działalność. Wpływa to nie tylko na wyniki finansowe, ale także możliwość rozwijana umiejętności, zdobywania nowych doświadczeń, a przez to stopniowy rozwój pracowni. Co więcej, zadowoleni klienci, udane projekty i rekomendacje ułatwiają pozyskanie nowych inwestorów.

Największą obawą przed podjęciem własnej działalności jest duża konkurencja na rynku architektonicznym. Młodzi architekci, którzy dopiero rozpoczynają swoją działalność, często muszą stawić czoła różnym aspektom rywalizacji, co może budzić pewne obawy dotyczące utrzymania się na rynku. Dodatkowo branża projektowa podlega ciągłym trendom i zmianom, także w preferencjach klientów. Projektanci muszą być elastyczni i gotowi dostosowywać się do ewoluujących oczekiwań rynku.

Firmy z długoletnim stażem mają już ugruntowaną pozycję, a ich znane projekty przyciągają uwagę klientów. Jak młody architekt może poradzić sobie z ich konkurencją i przyciągnąć do siebie klientów? Na te oraz inne pytania poznamy odpowiedź podczas bezpłatnego webinaru OKK! Design "Droga do własnej pracowni. Jak zacząć działać w branży architektonicznej" już 12.12.2023 o godz. 12:00. Link do bezpłatnej rejestracji: https://tiny.pl/c87px.  Mecenasem wydarzenia jest marka Samsung, której przedstawiciele Mateusz Kazula oraz Magdalena Weber opowiedzą o przygotowywaniu i pieczeniu świątecznych potraw przy użyciu nowoczesnych sprzętów Samsung.

Gośćmi specjalnymi webinaru będą architektki z pracowni FUGA Architektura Wnętrz, innowacyjnego studia projektowego, składającego się z kilku silnych osobowości. Na ich czele stoją Antonina Sadurska i Katarzyna Burak. Od ponad dekady współpracują ze sobą, tworząc oryginalne i charakterystyczne wnętrza. Kluczowym elementem ich sukcesu jest umiejętność słuchania klientów i partnerów biznesowych. Otwartość na zmiany i nieustanne dążenie do doskonalenia współpracy sprawiają, że są gotowe sprostać każdym wyzwaniom. Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej na temat początków rozwoju własnej działalności w branży architektonicznej, serdecznie zapraszamy do udziału w spotkaniu!

AGENDA SPOTKANIA:

12.00 - powitanie widzów - Olga Kisiel-Konopka, OKK! PR

12.05 - Świąteczne pieczenie - Mateusz Kazula i Magdalena Weber - Samsung

12.30 - Droga do własnej pracowni - Antonina Sadurska i Katarzyna Burak - FUGA Architektura Wnętrz

13.10 - pytania na forum od widzów

Więcej na  https://www.facebook.com/okkdesignPL

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.