Duxiana Polska zaprasza na panel dyskusyjny podczas 4 Design Days w Katowicach
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Agnieszka Bujak, Marta Niemywska-Grynasz, Dawid Grynasz, Michał Mróz, Zuzanna Telka i Agnieszka Flak, wezmą udział w panelu dyskusyjnym podczas prestiżowego wydarzenia 4 Design Days w Katowicach. Dyskusja prowadzona przez Tomasza Pągowskiego, zatytułowana "Czy fotel Barcelona jest hot? Design, cena, materiały – czy wszystko razem zagwarantuje trwałość produktów?" obiecuje być refleksyjnym zbadaniem kluczowych elementów wpływających na długowieczność mebli. Dyskusja dotknie także tego, jak filozofia marki Duxiana współgra z szerszym tematem panelu, podkreślając zaangażowanie firmy w produkcję jakościowych i trwałych mebli, które przetrwają lata.
Jednym z kluczowych elementów, które sprawiają, że meble takie jak fotel Barcelona, Jetson, Pernilla 69 czy Spider, są nadal "hot", czyli modne i pożądane, jest ich uniwersalny design. Fotele Duxiana są rzeczywistym dziełem rzemieślniczym, a ich solidna konstrukcja sprawia, że mogą przetrwać wiele lat użytkowania bez utraty swego pierwotnego blasku. Oryginalna, geometryczna forma zaprojektowanego w 1969 roku fotela Jetson Duxiana, sprawia, że mebel doskonale komponuje się z różnymi stylami wnętrz, od nowoczesnych po klasyczne. To właśnie jego wszechstronność sprawia, że z łatwością odnajduje swe miejsce w różnorodnych przestrzeniach.
Jakość i klasyka bronią się same
Kolejnym czynnikiem decydującym o długowieczności mebli zaprojektowanych kilkadziesiąt lat temu jest wysoka jakość wykonania oraz użyte materiały. Fotel Pernilla 69, autorstwa Bruno Mathssona, łączący pikowanie z wyraźnym szwem wraz z gięta bukową ramą i ergonomicznym podnóżkiem, to klasyka elegancji, trwałości i funkcjonalności. Ponadto, ikoniczne projekty takie jak fotel Jetson, czy Spider, często nawiązują do klasyki, co sprawia, że są ponadczasowe. Design, który nie podlega modom i trendom, z łatwością przetrwa zmieniające się gusta i preferencje. Ludzie chętnie sięgają bowiem po meble, które nie tylko pełnią funkcję użytkową, ale są także wyrazem pewnego rodzaju dziedzictwa kulturowego i estetyki.
Tomasz Pągowski w roli moderatora
Panel, moderowany przez Tomasza Pągowskiego, projektanta, osobowość telewizyjną i współzałożyciela Pągowski Studio, zajmie się subtelnościami balansowania estetyki designu, strategii cenowej oraz wyboru materiałów wykończeniowych, elementów, które wpływają na osiągnięcie jak najlepszej trwałości produktu. Poprzedzi go prezentacja „Szwedzki sposób na nieśmiertelny design” poprowadzona przez Agnieszkę Bujak. Agnieszka Bujak, jako Country Manager Duxiana Polska, odgrywa ważną rolę w promowaniu zobowiązania producentów mebli do jakości, innowacji i ponadczasowego designu. Jej spostrzeżenia będą więc szczególnie wartościowe, biorąc pod uwagę praktyczne doświadczenie w kierowaniu w Polsce szwedzką marką meblową premium, która harmonijnie łączy te elementy. Dzięki swojemu doświadczeniu w dziedzinie projektowania i wyposażania wnętrz, przyniesie panelowi bogactwo eksperckiej wiedzy.
Data: 25 stycznia 2024
Godzina: 12:30 -14:00
Miejsce: 4 Design Days, Scena 1| Sala Balowa C, Katowice
Więcej na: www.premiumliving.pl
![Delektuj się latem z Fiskars Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1606986133,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Delektuj się latem z Fiskars
![LETNIA WYPRZEDAŻ W BOCONCEPT](/files/_uploaded/glownekonf_1075773718,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
LETNIA WYPRZEDAŻ W BOCONCEPT
![Lodówki Candy o pojemności XXL – w sam raz na upały](/files/_uploaded/glownekonf_558307035,w_239,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Lodówki Candy o pojemności XXL – w sam raz na upały
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Psychologia
![](/files/1922771799/wojciechowska-pokolenie-z-foto-ramka,w_274,_small.jpg)
Martyna Wojciechowska: Pokolenie Z jest bardzo samotne i nie radzi sobie z codziennymi problemami. Jako mama nauczyłam się bardziej słuchać i więcej pytać, niż mówić
Dziennikarka podkreśla, że martwi się o pokolenie Z, bo z jej obserwacji i rozmów z młodymi ludźmi wynika, że czują się oni bardzo samotni i wręcz przerastają ich codzienne problemy. Sami nie potrafią sobie z nimi poradzić, a niestety często też nie mogą liczyć na wysłuchanie, wsparcie i pomoc ze strony dorosłych. Martyna Wojciechowska nie ukrywa, że ona również popełniła wiele błędów wychowawczych, bo wydawało jej się, że sama najlepiej wie, czego potrzebuje jej córka, bez pytania dziewczynki o zdanie. W porę jednak dostrzegła swój błąd i teraz już wie, że dzieci najbardziej oczekują od rodziców poświęcenia im uwagi i czasu, a także zrozumienia ich emocji.
Edukacja
Co 6,5 minuty ktoś w Polsce doznaje udaru mózgu. Edukacja dzieci może zapobiec katastrofalnym skutkom i uratować życie dorosłym
![](/files/1922771799/fastheroes-112-dzieci-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Udar mózgu to druga najczęstsza przyczyna śmierci i trzecia najczęstsza przyczyna niepełnosprawności. Niewystarczająca wiedza i brak umiejętności rozpoznawania objawów udaru mózgu sprawiają, że większość pacjentów zgłasza się do szpitali zbyt późno. W odpowiedzi na ten problem powstał program FAST Heroes skierowany do przedszkolaków i uczniów klas 1–3. – Chcemy wykorzystać entuzjazm dzieci, aby to one stały się nauczycielami dla swoich dziadków – mówi Jan van der Merwe, międzynarodowy koordynator programu FAST Heroes, lider Inicjatywy Angels.
Teatr
Mateusz Banasiuk: Żałuję, że dzisiaj tak rzadko pisze się sztuki wierszem. Dla aktora to prawdziwy sprawdzian umiejętności
![](/files/1922771799/banasiuk-wypior-foto,w_133,r_png,_small.png)
Aktor gra jedną z głównych ról w spektaklu „Wypiór” w Teatrze IMKA. Zaznacza, że wielkim atutem spektaklu jest tekst napisany klasycznym trzynastozgłoskowcem z zachowaną średniówką po siódmej sylabie, ale traktujący o bieżących problemach młodych ludzi i w niebanalny sposób komentujący otaczającą rzeczywistość. Mateusz Banasiuk zapewnia, że on sam bardzo lubi grać w sztukach napisanych wierszem i żałuje, że twórcy teatralni odchodzą już od tej formy. Przyznaje też, że w tym przypadku nie ma mowy o improwizacji. Trzeba się wykazać niezwykłą dokładnością, by nie zgubić żadnego słowa, bo wtedy zostanie zaburzony cały rytm.