Essenza Pro White – nowy biały wariant ze znanej kolekcji

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Eleganckie, stonowane i subtelne. Takie są nowe modele należące do kolekcji Essenza Pro White marki Radaway. Charakterystyczne białe okucia delikatnie podkreślają wystój wnętrza i dodają mu świeżości.
Seria Essenza Pro dostępna była dotychczas w trzech kolorach: chrom, czarnym oraz złotym. Teraz do oferty dołączyła jej nowa i dopracowana w każdym szczególe biała odsłona. Charakteryzuje się prostotą i lekkością, a ogromnym jej atutem jest możliwość dopasowania do każdej sytuacji projektowej.
Kolekcja Essensa Pro White to cztery modele kabin (PDD, KDJ, KDD, Walk-in), drzwi wnękowe (DWJ) oraz dwa modele parawanów (PNJ II, PND II). Wszystkie produkty wykonane są ze szkła hartowanego o grubości 6 mm, które można zamontować do ściany za pomocą systemu klamer oraz profili doszczelniających w przypadku nierównych ścian. Dzięki nim modele stają się lżejsze optycznie i nie przytłaczają wnętrza.
- Nowy kolor kolekcji powstał z myślą o osobach, które cenią minimalizm i uniwersalność. Biel nadaje wnętrzu przestronności, dodaje mu klasy i sprawdzi się w każdej łazience – małej i dużej. Z kolei jakość wykonania gwarantuje wygodę i zadowolenie z zakupu na wiele lat – mówi Hanna Błaszak, ekspert firmy Radaway.
Komfort użytkowania dodatkowo zapewniają ułatwiające czyszczenie zawiasy zlicowane z taflą szkła oraz szyba pokryta powłoką hydrofobową EasyClean®. Produkty z nowej kolekcji dostępne są w programie „Na miarę” umożliwiającym dopasowanie wymiarów do indywidualnych potrzeb, jak również w usłudze laserowego grawerowania, dzięki której mogą stać się unikalną ozdobą łazienki. W przypadku niektórych modeli istnieje możliwość zamówienia relingowego wieszaka na ręcznik, dzięki któremu użytkowanie z produktów będzie jeszcze wygodniejsze.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.