Komunikaty PR

Essenza Pro White – nowy biały wariant ze znanej kolekcji

2020-07-07  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Eleganckie, stonowane i subtelne. Takie są nowe modele należące do kolekcji Essenza Pro White marki Radaway. Charakterystyczne białe okucia delikatnie podkreślają wystój wnętrza i dodają mu świeżości.

Seria Essenza Pro dostępna była dotychczas w trzech kolorach: chrom, czarnym oraz złotym. Teraz do oferty dołączyła jej nowa i dopracowana w każdym szczególe biała odsłona. Charakteryzuje się prostotą i lekkością, a ogromnym jej atutem jest możliwość dopasowania do każdej sytuacji projektowej.

Kolekcja Essensa Pro White to cztery modele kabin (PDD, KDJ, KDD, Walk-in), drzwi wnękowe (DWJ) oraz dwa modele parawanów (PNJ II, PND II).  Wszystkie produkty wykonane są ze szkła hartowanego o grubości 6 mm, które można zamontować do ściany za pomocą systemu klamer oraz profili doszczelniających w przypadku nierównych ścian. Dzięki nim modele stają się lżejsze optycznie i nie przytłaczają wnętrza.

- Nowy kolor kolekcji powstał z myślą o osobach, które cenią minimalizm i uniwersalność. Biel nadaje wnętrzu przestronności, dodaje mu klasy i sprawdzi się w każdej łazience – małej i dużej. Z kolei jakość wykonania gwarantuje wygodę i zadowolenie z zakupu na wiele lat – mówi Hanna Błaszak, ekspert firmy Radaway.

Komfort użytkowania dodatkowo zapewniają ułatwiające czyszczenie zawiasy zlicowane z taflą szkła oraz szyba pokryta powłoką hydrofobową EasyClean®. Produkty z nowej kolekcji dostępne są w programie „Na miarę” umożliwiającym dopasowanie wymiarów do indywidualnych potrzeb, jak również w usłudze laserowego grawerowania, dzięki której mogą stać się unikalną ozdobą łazienki. W przypadku niektórych modeli istnieje możliwość zamówienia relingowego wieszaka na ręcznik, dzięki któremu użytkowanie z produktów będzie jeszcze wygodniejsze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Planowanie prac termomodernizacyjnych w nowym roku. O czym warto pamiętać? Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Planowanie prac termomodernizacyjnych w nowym roku. O czym warto pamiętać?

Zima to najczęściej czas planowania prac. Trzy podstawowe elementy, które uwzględnić trzeba zawsze, to kosztorys, harmonogram oraz rezerwacja odpowiedniej ekipy. Dodatkowo wszyscy,
Dom Przytulny dom na święta z produktami Livarno Home od Lidl Polska
2024-12-20 | 09:30

Przytulny dom na święta z produktami Livarno Home od Lidl Polska

Przytulny dom na święta z produktami Livarno Home od Lidl Polska w promocyjnych cenach! Druga połowa grudnia to okres najbardziej gorących przedświątecznych przygotowań. Planujemy
Dom Trendy wnętrzarskie na 2025 rok: natura, minimalizm i kamień w roli głównej​
2024-12-20 | 09:30

Trendy wnętrzarskie na 2025 rok: natura, minimalizm i kamień w roli głównej​

W 2025 roku wnętrza będą łączyć funkcjonalność, ekologię i ponadczasowy styl. Największe inspiracje będą pochodzić z natury, a surowe, ale eleganckie akcenty nadadzą przestrzeniom

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi

Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.