Komunikaty PR

Europell zdradził tajniki skórzanego przemysłu na targach Warsaw Home & Contract

2022-10-26  |  11:50
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Jesienna edycja Warsaw Home & Contract już za nami. W dniach od 19 do 21 października 2022 roku mieliśmy możliwość przyjrzenia się kulisom branży wnętrzarskiej. Czas ten upłynął pod znakiem znakomitego designu i eksperckiej wiedzy. W gronie prestiżowych wystawców znalazł się Europell. Polska firma, która od lat zajmuje się produkcją skór najwyższej klasy, podzieliła się z uczestnikami targów szczegółami swojej działalności. Na stoisku marki usłyszeliśmy o szczegółach krojenia i szycia, czy podejściu do ekologicznych rozwiązaniach.

Ponadczasowy synonim stylu

Meble wykończone skórzanymi tapicerkami dodają każdemu wnętrzu eleganckiego oraz luksusowego charakteru. Tego typu obicia wykorzystywane są także w ekskluzywnych łodziach czy samochodach. Materiały te stanowią gwarancję wytrzymałości i komfortu użytkowania. Ich niezwykłe właściwości od lat zgłębiane są przez Europell. Marka zajmuje się dystrybucją skór do dużych europejskich fabryk. Dzięki ogromnemu doświadczeniu doskonale wie, jak powinien wyglądać cały proces przygotowania naturalnego materiału od pozyskania go ze sprawdzonego źródła po dostarczenie gotowego produktu do klienta.

Święto polskiego wnętrzarstwa

Warsaw Home & Contract należy do najważniejszych wydarzeń w świecie architektury i designu. Cztery dni targów to niezwykła gratka dla wielbicieli dobrego stylu i osób związanych z branżą. Po raz 6. event był przestrzenią do dzielenia się swoją wiedzą oraz zacieśniania kontaktów biznesowych. Wśród znanych marek nie mogło zabraknąć firmy Europell. Jej stoisko znalazło się wśród wystawców w hali C1 w Warsaw Ptak Expo. – Po targach spodziewaliśmy się tylko i wyłącznie pozytywnych efektów, bo takie było nasze założenie i nastawienie do tego wydarzenia. I jesteśmy bardzo zadowoleni. Frekwencja na naszym stoisku zaskoczyła nas bardzo pozytywnie, nadspodziewanie dobrze. Choć to był nasz debiut po tej stronie barykady, wiem od odwiedzających, że bardzo udany – komentuje Daniel Dardziński z firmy Europell.

Specjaliści od rzemieślniczej obróbki skór galanteryjnych i tapicerskich podczas targów opowiedzieli o charakterystyce swojej pracy. Odwiedzający stoisko dystrybutora usłyszeli o całym przygotowywaniu materiałów, które dostarczane są od najlepszych dostawców z Azji, Ameryki Południowej, Europy i Australii. Eksperci marki Europell odpowiedzieli na pytania dotyczące zrównoważonego rozwoju. Ograniczanie wpływu na środowisko naturalne jest bowiem kluczowym elementem działalności firmy. Jedną z żywo poruszanych kwestii były kolorystyczne trendy skór na nadchodzący sezon. Europell zaprezentował na targach swoje propozycje z kolekcji jesień/zima 2022.

Inspirujące rozmowy toczyły się przy stoisku producenta. To właśnie tam wszyscy zainteresowani mogli zobaczyć skórzane materiały oraz gotowe produkty z ich wykorzystaniem. O estetyczne doznania  uczestników w tej przestrzeni zadbała stylistka Anna Salak - Poznanie potrzeb klienta, zrozumienie filozofii działalności firmy, dobra znajomość asortymentu produktów i kompleksowa pomoc w zakresie identyfikacji estetycznej, są moim priorytetem we współpracy z markami z branży wnętrz. Dlatego też pracę przy projekcie standu na Warsaw Home z marką Europell rozpoczęliśmy w lipcu, zupełnie przewrotnie od wyboru kolekcji skór, którą zaprezentujemy na targach. Zależało mi na pokazaniu skór, które mogą być użyte w różnych elementach wnętrza od mebli tapicerowanych, przez stolarkę, zabudowy czy okładziny. Całość skomponowana została w palecie barw natury, korespondującej z jesienią czyli czasem targów, przedstawiona w organicznych formach i uzupełniona przerysowaną, nieoczywistą roślinnością. Największą wartością firmy Europell, są natomiast ludzie z olbrzymią wiedzą i doświadczeniem, dzięki którym ta przestrzeń wypełniła się spotkaniami z różnymi ekspertami z branży wnętrz – komentuje stylistka Anna Salak.

Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na stronie: www.europell.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.