Europell zdradził tajniki skórzanego przemysłu na targach Warsaw Home & Contract
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Jesienna edycja Warsaw Home & Contract już za nami. W dniach od 19 do 21 października 2022 roku mieliśmy możliwość przyjrzenia się kulisom branży wnętrzarskiej. Czas ten upłynął pod znakiem znakomitego designu i eksperckiej wiedzy. W gronie prestiżowych wystawców znalazł się Europell. Polska firma, która od lat zajmuje się produkcją skór najwyższej klasy, podzieliła się z uczestnikami targów szczegółami swojej działalności. Na stoisku marki usłyszeliśmy o szczegółach krojenia i szycia, czy podejściu do ekologicznych rozwiązaniach.
Ponadczasowy synonim stylu
Meble wykończone skórzanymi tapicerkami dodają każdemu wnętrzu eleganckiego oraz luksusowego charakteru. Tego typu obicia wykorzystywane są także w ekskluzywnych łodziach czy samochodach. Materiały te stanowią gwarancję wytrzymałości i komfortu użytkowania. Ich niezwykłe właściwości od lat zgłębiane są przez Europell. Marka zajmuje się dystrybucją skór do dużych europejskich fabryk. Dzięki ogromnemu doświadczeniu doskonale wie, jak powinien wyglądać cały proces przygotowania naturalnego materiału od pozyskania go ze sprawdzonego źródła po dostarczenie gotowego produktu do klienta.
Święto polskiego wnętrzarstwa
Warsaw Home & Contract należy do najważniejszych wydarzeń w świecie architektury i designu. Cztery dni targów to niezwykła gratka dla wielbicieli dobrego stylu i osób związanych z branżą. Po raz 6. event był przestrzenią do dzielenia się swoją wiedzą oraz zacieśniania kontaktów biznesowych. Wśród znanych marek nie mogło zabraknąć firmy Europell. Jej stoisko znalazło się wśród wystawców w hali C1 w Warsaw Ptak Expo. – Po targach spodziewaliśmy się tylko i wyłącznie pozytywnych efektów, bo takie było nasze założenie i nastawienie do tego wydarzenia. I jesteśmy bardzo zadowoleni. Frekwencja na naszym stoisku zaskoczyła nas bardzo pozytywnie, nadspodziewanie dobrze. Choć to był nasz debiut po tej stronie barykady, wiem od odwiedzających, że bardzo udany – komentuje Daniel Dardziński z firmy Europell.
Specjaliści od rzemieślniczej obróbki skór galanteryjnych i tapicerskich podczas targów opowiedzieli o charakterystyce swojej pracy. Odwiedzający stoisko dystrybutora usłyszeli o całym przygotowywaniu materiałów, które dostarczane są od najlepszych dostawców z Azji, Ameryki Południowej, Europy i Australii. Eksperci marki Europell odpowiedzieli na pytania dotyczące zrównoważonego rozwoju. Ograniczanie wpływu na środowisko naturalne jest bowiem kluczowym elementem działalności firmy. Jedną z żywo poruszanych kwestii były kolorystyczne trendy skór na nadchodzący sezon. Europell zaprezentował na targach swoje propozycje z kolekcji jesień/zima 2022.
Inspirujące rozmowy toczyły się przy stoisku producenta. To właśnie tam wszyscy zainteresowani mogli zobaczyć skórzane materiały oraz gotowe produkty z ich wykorzystaniem. O estetyczne doznania uczestników w tej przestrzeni zadbała stylistka Anna Salak - Poznanie potrzeb klienta, zrozumienie filozofii działalności firmy, dobra znajomość asortymentu produktów i kompleksowa pomoc w zakresie identyfikacji estetycznej, są moim priorytetem we współpracy z markami z branży wnętrz. Dlatego też pracę przy projekcie standu na Warsaw Home z marką Europell rozpoczęliśmy w lipcu, zupełnie przewrotnie od wyboru kolekcji skór, którą zaprezentujemy na targach. Zależało mi na pokazaniu skór, które mogą być użyte w różnych elementach wnętrza od mebli tapicerowanych, przez stolarkę, zabudowy czy okładziny. Całość skomponowana została w palecie barw natury, korespondującej z jesienią czyli czasem targów, przedstawiona w organicznych formach i uzupełniona przerysowaną, nieoczywistą roślinnością. Największą wartością firmy Europell, są natomiast ludzie z olbrzymią wiedzą i doświadczeniem, dzięki którym ta przestrzeń wypełniła się spotkaniami z różnymi ekspertami z branży wnętrz – komentuje stylistka Anna Salak.
Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na stronie: www.europell.pl

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.