Komunikaty PR

EWOLUCJA DOMU: WYSTRÓJ WNĘTRZA JESZCZE NIGDY NIE BYŁ TAK WAŻNY!

2022-02-18  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Świat wokół nas się zmienia, a wraz z nim nasze potrzeby i wyobrażenia o domu. Dom to nie tylko miejsce do życia, ale również ostoja, miejsce pracy i przestrzeń do realizowania swoich pasji. Dziś oczekujemy od domu więcej niż kiedykolwiek, dlatego tak ważne jest stworzenie estetycznej i eleganckiej przestrzeni. Tegoroczne trendy promowane przez markę BoConcept obejmują na pozór dwa przeciwstawne motywy, których punktem wspólnym są ponadczasowe barwy natury.

Dwa motywy – tylko dwa, a może aż dwa? Calming Neutrals i Quiet Luxury to niezawodne motywy, według których można stworzyć ponadczasowe i nastrojowe wnętrze. Obydwa czerpią inspirację z kolorów natury, o której bliskości coraz częściej myślimy w kontekście urządzania domu. Chociaż rynek nasyca nas wielością trendów oraz propozycji jak stylowo umeblować własne cztery kąty, to duńska marka BoConcept stawia na dwa główne trendy, które oferują nieskończenie wiele możliwości zaaranżowania przestrzeni.

Calming Neutrals – kwintesencja Skandynawii

Styl skandynawski nadaje meblom i wnętrzom ciepłego, naturalnego charakteru. Scandi cieszy się niesłabnącą popularnością od wielu lat, ponieważ jego kojące barwy i stonowane wzornictwo wprowadza do wnętrza atmosferę spokoju i ukojenia. Aby uzyskać taki efekt, wystarczy zastosować jasne, kremowe barwy – przywodzące na myśl kolor piasku na plaży albo napój chai latte. Interesującym rozwiązaniem jest wybór fotela w takim kolorze. Fotel Dublin z oferty BoConcept dodatkowo wyróżnia się organicznym kształtem idealnie wpisującym się w stylistykę z krajów północnych. Neutralną bazę można dopełnić przygaszoną zielenią oraz szarościami, które podkreślą naturalny charakter wnętrza. Doskonałym uzupełnieniem tej palety kolorystycznej będą ciepłe odcienie – karmel, wyważone żółcie, które podziałają otulająco na atmosferę wnętrza. Ocieplającym elementem może okazać się sofa w takiej barwie – na przykład model Zürich, wykonany ze skóry Estoril w odcieniu camel. Opcja z modułem wypoczynkowym dodatkowo zwiększy komfort i wygodę naszego wnętrza. Styl skandynawski to także materiały prosto z natury – tutaj sprawdzi się jasny dąb, kamienna ceramika, drewno, a nawet… drobne akcenty cementu.

Quiet Luxury – nowoczesna ekspresja w odcieniach ziemi

Dla wielbicieli miejskiego szyku oraz nowoczesnego stylu, motyw Quite Luxury jest idealnym wyborem. Paleta kolorów inspirowana metropoliami świata za punkt wyjścia przyjmuje intensywne barwy ziemi. Zielenie o przygaszonym profilu, bujne i pyliste, będą znakomicie pasować do królujących w tym motywie barw – czerwonej terakoty i rdzawych brązów. Odcienie czerwieni nadają wnętrzu ekspresyjności oraz delikatnego dramatyzmu. Akcentem w barwie terakoty może być sofa w tym kolorze. Choć z pozoru wydaje się to odważny ruch, to wybranie sofy Cenova w kolorze czerwono-brązowym nada przestrzeni unikatowego charakteru oraz klasy. Brązy, niczym kubek pysznego kakao, otulają swym ciepłem oraz dodają luksusu. W motywie znalazła się też czerń – jako klasyczne i eleganckie tło, które nigdy nie wyjdzie z kanonu stylu.  Metropolitarnego wdzięku doda przemycenie głębokich odcieni niebieskiego. Eleganckie krzesło Princeton o subtelnym tapicerowaniu tkaniny Bristol w tym kolorze, podkreśli miejski szyk danego wnętrza.

Więcej informacji: https://www.boconcept.com/pl-pl/

Marka BoConcept została założona w 1952 roku w Danii i dzisiaj jest jednym z najbardziej globalnych producentów mebli z 300 salonami w 65 krajach. Marka pracuje z nagradzanymi projektantami, tworząc kolekcję mebli, dodatków i lamp dla mieszkań i przestrzeni biznesowych. Pod hasłem „Live Ekstraordinær” BoConcept oferuje swoim klientom osobistą Usługę Projektowania Wnętrz oraz jedne z najlepszych na rynku możliwości personalizacji swoich mebli zarówno do przestrzeni prywatnych jak i publicznych – bez uszczerbku na designie czy estetyce.

Obecnie marka posiada 300 salonów w 64 krajach na całym świecie, w Polsce znajduje się 6 salonów: Katowice, Kraków, Poznań, Wrocław i dwa salony w Warszawie

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.