Komunikaty PR

EWOLUCJA DOMU: WYSTRÓJ WNĘTRZA JESZCZE NIGDY NIE BYŁ TAK WAŻNY!

2022-02-18  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Świat wokół nas się zmienia, a wraz z nim nasze potrzeby i wyobrażenia o domu. Dom to nie tylko miejsce do życia, ale również ostoja, miejsce pracy i przestrzeń do realizowania swoich pasji. Dziś oczekujemy od domu więcej niż kiedykolwiek, dlatego tak ważne jest stworzenie estetycznej i eleganckiej przestrzeni. Tegoroczne trendy promowane przez markę BoConcept obejmują na pozór dwa przeciwstawne motywy, których punktem wspólnym są ponadczasowe barwy natury.

Dwa motywy – tylko dwa, a może aż dwa? Calming Neutrals i Quiet Luxury to niezawodne motywy, według których można stworzyć ponadczasowe i nastrojowe wnętrze. Obydwa czerpią inspirację z kolorów natury, o której bliskości coraz częściej myślimy w kontekście urządzania domu. Chociaż rynek nasyca nas wielością trendów oraz propozycji jak stylowo umeblować własne cztery kąty, to duńska marka BoConcept stawia na dwa główne trendy, które oferują nieskończenie wiele możliwości zaaranżowania przestrzeni.

Calming Neutrals – kwintesencja Skandynawii

Styl skandynawski nadaje meblom i wnętrzom ciepłego, naturalnego charakteru. Scandi cieszy się niesłabnącą popularnością od wielu lat, ponieważ jego kojące barwy i stonowane wzornictwo wprowadza do wnętrza atmosferę spokoju i ukojenia. Aby uzyskać taki efekt, wystarczy zastosować jasne, kremowe barwy – przywodzące na myśl kolor piasku na plaży albo napój chai latte. Interesującym rozwiązaniem jest wybór fotela w takim kolorze. Fotel Dublin z oferty BoConcept dodatkowo wyróżnia się organicznym kształtem idealnie wpisującym się w stylistykę z krajów północnych. Neutralną bazę można dopełnić przygaszoną zielenią oraz szarościami, które podkreślą naturalny charakter wnętrza. Doskonałym uzupełnieniem tej palety kolorystycznej będą ciepłe odcienie – karmel, wyważone żółcie, które podziałają otulająco na atmosferę wnętrza. Ocieplającym elementem może okazać się sofa w takiej barwie – na przykład model Zürich, wykonany ze skóry Estoril w odcieniu camel. Opcja z modułem wypoczynkowym dodatkowo zwiększy komfort i wygodę naszego wnętrza. Styl skandynawski to także materiały prosto z natury – tutaj sprawdzi się jasny dąb, kamienna ceramika, drewno, a nawet… drobne akcenty cementu.

Quiet Luxury – nowoczesna ekspresja w odcieniach ziemi

Dla wielbicieli miejskiego szyku oraz nowoczesnego stylu, motyw Quite Luxury jest idealnym wyborem. Paleta kolorów inspirowana metropoliami świata za punkt wyjścia przyjmuje intensywne barwy ziemi. Zielenie o przygaszonym profilu, bujne i pyliste, będą znakomicie pasować do królujących w tym motywie barw – czerwonej terakoty i rdzawych brązów. Odcienie czerwieni nadają wnętrzu ekspresyjności oraz delikatnego dramatyzmu. Akcentem w barwie terakoty może być sofa w tym kolorze. Choć z pozoru wydaje się to odważny ruch, to wybranie sofy Cenova w kolorze czerwono-brązowym nada przestrzeni unikatowego charakteru oraz klasy. Brązy, niczym kubek pysznego kakao, otulają swym ciepłem oraz dodają luksusu. W motywie znalazła się też czerń – jako klasyczne i eleganckie tło, które nigdy nie wyjdzie z kanonu stylu.  Metropolitarnego wdzięku doda przemycenie głębokich odcieni niebieskiego. Eleganckie krzesło Princeton o subtelnym tapicerowaniu tkaniny Bristol w tym kolorze, podkreśli miejski szyk danego wnętrza.

Więcej informacji: https://www.boconcept.com/pl-pl/

Marka BoConcept została założona w 1952 roku w Danii i dzisiaj jest jednym z najbardziej globalnych producentów mebli z 300 salonami w 65 krajach. Marka pracuje z nagradzanymi projektantami, tworząc kolekcję mebli, dodatków i lamp dla mieszkań i przestrzeni biznesowych. Pod hasłem „Live Ekstraordinær” BoConcept oferuje swoim klientom osobistą Usługę Projektowania Wnętrz oraz jedne z najlepszych na rynku możliwości personalizacji swoich mebli zarówno do przestrzeni prywatnych jak i publicznych – bez uszczerbku na designie czy estetyce.

Obecnie marka posiada 300 salonów w 64 krajach na całym świecie, w Polsce znajduje się 6 salonów: Katowice, Kraków, Poznań, Wrocław i dwa salony w Warszawie

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Prace ociepleniowe latem. Co trzeba wiedzieć Biuro prasowe
2024-07-06 | 11:00

Prace ociepleniowe latem. Co trzeba wiedzieć

Przeprowadzenie termomodernizacji latem jak planowanie rejsu wymaga sprawdzenia prognozy pogody. Przy coraz łagodniejszych zimach i wydłużonych ciepłych miesiącach w praktyce sezon budowlany
Dom Marcin Giba gościem LEO w Domotece
2024-07-05 | 12:10

Marcin Giba gościem LEO w Domotece

W Centrum Designu Domoteka w Warszawie odbyło się spotkanie z Marcinem Gibą, wybitnym fotografem, wielokrotnie nagradzanym zarówno w Polsce, jak i na arenie międzynarodowej. Wydarzenie
Dom Soudal wspiera edukację młodych architektów
2024-07-05 | 11:00

Soudal wspiera edukację młodych architektów

Podczas gali finałowej Builder for the Future 2024 rozstrzygnięto XI Konkurs dla Młodych Architektów, organizowany przez miesięcznik „Builder”. Wzorem lat  ubiegłych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Media

Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi

Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.