Komunikaty PR

EWOLUCJA DOMU: WYSTRÓJ WNĘTRZA JESZCZE NIGDY NIE BYŁ TAK WAŻNY!

2022-02-18  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Świat wokół nas się zmienia, a wraz z nim nasze potrzeby i wyobrażenia o domu. Dom to nie tylko miejsce do życia, ale również ostoja, miejsce pracy i przestrzeń do realizowania swoich pasji. Dziś oczekujemy od domu więcej niż kiedykolwiek, dlatego tak ważne jest stworzenie estetycznej i eleganckiej przestrzeni. Tegoroczne trendy promowane przez markę BoConcept obejmują na pozór dwa przeciwstawne motywy, których punktem wspólnym są ponadczasowe barwy natury.

Dwa motywy – tylko dwa, a może aż dwa? Calming Neutrals i Quiet Luxury to niezawodne motywy, według których można stworzyć ponadczasowe i nastrojowe wnętrze. Obydwa czerpią inspirację z kolorów natury, o której bliskości coraz częściej myślimy w kontekście urządzania domu. Chociaż rynek nasyca nas wielością trendów oraz propozycji jak stylowo umeblować własne cztery kąty, to duńska marka BoConcept stawia na dwa główne trendy, które oferują nieskończenie wiele możliwości zaaranżowania przestrzeni.

Calming Neutrals – kwintesencja Skandynawii

Styl skandynawski nadaje meblom i wnętrzom ciepłego, naturalnego charakteru. Scandi cieszy się niesłabnącą popularnością od wielu lat, ponieważ jego kojące barwy i stonowane wzornictwo wprowadza do wnętrza atmosferę spokoju i ukojenia. Aby uzyskać taki efekt, wystarczy zastosować jasne, kremowe barwy – przywodzące na myśl kolor piasku na plaży albo napój chai latte. Interesującym rozwiązaniem jest wybór fotela w takim kolorze. Fotel Dublin z oferty BoConcept dodatkowo wyróżnia się organicznym kształtem idealnie wpisującym się w stylistykę z krajów północnych. Neutralną bazę można dopełnić przygaszoną zielenią oraz szarościami, które podkreślą naturalny charakter wnętrza. Doskonałym uzupełnieniem tej palety kolorystycznej będą ciepłe odcienie – karmel, wyważone żółcie, które podziałają otulająco na atmosferę wnętrza. Ocieplającym elementem może okazać się sofa w takiej barwie – na przykład model Zürich, wykonany ze skóry Estoril w odcieniu camel. Opcja z modułem wypoczynkowym dodatkowo zwiększy komfort i wygodę naszego wnętrza. Styl skandynawski to także materiały prosto z natury – tutaj sprawdzi się jasny dąb, kamienna ceramika, drewno, a nawet… drobne akcenty cementu.

Quiet Luxury – nowoczesna ekspresja w odcieniach ziemi

Dla wielbicieli miejskiego szyku oraz nowoczesnego stylu, motyw Quite Luxury jest idealnym wyborem. Paleta kolorów inspirowana metropoliami świata za punkt wyjścia przyjmuje intensywne barwy ziemi. Zielenie o przygaszonym profilu, bujne i pyliste, będą znakomicie pasować do królujących w tym motywie barw – czerwonej terakoty i rdzawych brązów. Odcienie czerwieni nadają wnętrzu ekspresyjności oraz delikatnego dramatyzmu. Akcentem w barwie terakoty może być sofa w tym kolorze. Choć z pozoru wydaje się to odważny ruch, to wybranie sofy Cenova w kolorze czerwono-brązowym nada przestrzeni unikatowego charakteru oraz klasy. Brązy, niczym kubek pysznego kakao, otulają swym ciepłem oraz dodają luksusu. W motywie znalazła się też czerń – jako klasyczne i eleganckie tło, które nigdy nie wyjdzie z kanonu stylu.  Metropolitarnego wdzięku doda przemycenie głębokich odcieni niebieskiego. Eleganckie krzesło Princeton o subtelnym tapicerowaniu tkaniny Bristol w tym kolorze, podkreśli miejski szyk danego wnętrza.

Więcej informacji: https://www.boconcept.com/pl-pl/

Marka BoConcept została założona w 1952 roku w Danii i dzisiaj jest jednym z najbardziej globalnych producentów mebli z 300 salonami w 65 krajach. Marka pracuje z nagradzanymi projektantami, tworząc kolekcję mebli, dodatków i lamp dla mieszkań i przestrzeni biznesowych. Pod hasłem „Live Ekstraordinær” BoConcept oferuje swoim klientom osobistą Usługę Projektowania Wnętrz oraz jedne z najlepszych na rynku możliwości personalizacji swoich mebli zarówno do przestrzeni prywatnych jak i publicznych – bez uszczerbku na designie czy estetyce.

Obecnie marka posiada 300 salonów w 64 krajach na całym świecie, w Polsce znajduje się 6 salonów: Katowice, Kraków, Poznań, Wrocław i dwa salony w Warszawie

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.