FJORDD z Diamentem Meblarstwa
Nowicki PR
ul. Filtrowa 68 lok. 86
02-057 Warszawa
jaroslaw.kril|nowickipr.com| |jaroslaw.kril|nowickipr.com
502 538 324
nowickipr.com
W tym roku kapituła konkursu miała za zadanie ocenić ponad 100 produktów – mebli, a także akcesoriów, artykułów wyposażenia wnętrz oraz komponentów. Najlepsze produkty wyłaniało 56 jurorów – ekspertów branży meblarskiej i wzorniczej. Brali oni pod uwagę przede wszystkim wzornictwo, zgodność z aktualnymi trendami, innowacyjność, zaawansowanie technologiczne, funkcjonalność i ergonomię. Okazało się, że RAMSA w kategorii strefa łazienka była bezkonkurencyjna. Kolekcja FJORDD zyskała nagrodę w klasie premium.
Przedstawiciele marki statuetkę odebrali podczas uroczystej Diamentowej Gali, która odbyła się w warszawskiej przestrzeni eventowej City Hall. Konkurs Diament Meblarstwa organizowany jest od 16 lat przez Wydawnictwo meble.pl, wydawcę miesięcznika „BIZNES.meble.pl” oraz Grupę Meble.pl S.A.
Kolekcja RAMSA, podobnie jak wszystkie modele marki FJORDD, wykonana jest z kamiennego kompozytu AQUASTONE®, który dłużej zachowuje temperaturę wody, ma przyjemną teksturę i jest łatwy w czyszczeniu. W ergonomicznie zaprojektowanej wannie wygodnie spędzą kąpiel dwie osoby. A umywalkę można podwiesić lub ustawić na blacie. Cechą charakterystyczną obu modeli jest półka, która może posłużyć do montażu baterii lub jako praktyczne miejsce na łazienkowe akcesoria i kosmetyki.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.