Komunikaty PR

Flambit rusza z kampanią wizerunkową Główny Operator Grilla

2024-05-22  |  15:00
Biuro prasowe

Grillowanie jest jednym z najpopularniejszych sposobów spędzania wolnego czasu przez Polaków w okresie wiosenno-letnim. Darchem Cosmetics Sp. z o.o., polski producent chemii gospodarczej, a także produktów grillowych pod marką Flambit, rozpoczyna akcję wizerunkową Główny Operator Grilla. Inicjatywa ma docenić osoby, które operują rusztem podczas biesiadowania w gronie przyjaciół czy rodziny.

- Grillowanie jest nad Wisłą postrzegane niemalże jak sport narodowy. Nie grillujemy wyłącznie ‘od święta’, a wiele osób przygotowuje dania na grillu także na co dzień na obiad czy kolację. Należy pamiętać, że równie ważne jak przyrządzanie potraw jest odpowiednie przygotowanie sprzętu i bezpieczne rozpalenie ognia. Za te czynności, jak i stanie przy ruszcie, podczas spotkań w gronie rodziny lub znajomych, najczęściej odpowiada jedna osoba - stąd poprzez naszą inicjatywę chcemy zwrócić uwagę na rolę Głównego Operatora Grilla - podkreśla Karol Kowalski, Menadżer ds. sprzedaży w Darchem.

W ramach kampanii marka Flambit prowadzić będzie komunikację w swoich kanałach społecznościowych - Facebook i Instagram, współpracować będzie z influencerami, a także zorganizuje konkurs fotograficzny z nagrodami.

Flambit istnieje na rynku od 2005 roku. W ofercie marki znajdują się różnego rodzaju podpałki (w płynie, kostce czy parafinowe), źródła ognia, płyny do czyszczenia, węgiel drzewny i brykiet z węgla drzewnego, a także grill jednorazowy. Produkty Flambit dostępne są w największych sieciach handlowych w Polsce i Europie, w tym w sklepach Biedronka, Dino, Intermarché i Bricomarché, Polo Market czy Stokrotka. Flambit jest jedną z marek należących do firmy Darchem - producenta oraz dystrybutora asortymentu chemii gospodarczej czy samochodowej.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.