Flambit rusza z kampanią wizerunkową Główny Operator Grilla
Grillowanie jest jednym z najpopularniejszych sposobów spędzania wolnego czasu przez Polaków w okresie wiosenno-letnim. Darchem Cosmetics Sp. z o.o., polski producent chemii gospodarczej, a także produktów grillowych pod marką Flambit, rozpoczyna akcję wizerunkową Główny Operator Grilla. Inicjatywa ma docenić osoby, które operują rusztem podczas biesiadowania w gronie przyjaciół czy rodziny.
- Grillowanie jest nad Wisłą postrzegane niemalże jak sport narodowy. Nie grillujemy wyłącznie ‘od święta’, a wiele osób przygotowuje dania na grillu także na co dzień na obiad czy kolację. Należy pamiętać, że równie ważne jak przyrządzanie potraw jest odpowiednie przygotowanie sprzętu i bezpieczne rozpalenie ognia. Za te czynności, jak i stanie przy ruszcie, podczas spotkań w gronie rodziny lub znajomych, najczęściej odpowiada jedna osoba - stąd poprzez naszą inicjatywę chcemy zwrócić uwagę na rolę Głównego Operatora Grilla - podkreśla Karol Kowalski, Menadżer ds. sprzedaży w Darchem.
W ramach kampanii marka Flambit prowadzić będzie komunikację w swoich kanałach społecznościowych - Facebook i Instagram, współpracować będzie z influencerami, a także zorganizuje konkurs fotograficzny z nagrodami.
Flambit istnieje na rynku od 2005 roku. W ofercie marki znajdują się różnego rodzaju podpałki (w płynie, kostce czy parafinowe), źródła ognia, płyny do czyszczenia, węgiel drzewny i brykiet z węgla drzewnego, a także grill jednorazowy. Produkty Flambit dostępne są w największych sieciach handlowych w Polsce i Europie, w tym w sklepach Biedronka, Dino, Intermarché i Bricomarché, Polo Market czy Stokrotka. Flambit jest jedną z marek należących do firmy Darchem - producenta oraz dystrybutora asortymentu chemii gospodarczej czy samochodowej.

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.