Komunikaty PR

Fokus na kolor, czyli najmodniejsze aranżacje łazienek w sezonie wiosna/lato 20

2022-04-19  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Stylizacje wiosenno-letnie pełne są energetycznych barw. W kolekcjach projektantów znajdziemy ubrania i dodatki w odcieniach fuksji, pomarańczy, żółci, zieleni i niebieskości. Nie sposób oderwać od nich oczu. Są wesołe, pełne pozytywnej energii, aż chce się pośród nich przebywać. Dlaczego więc nie wprowadzić ich do swojego domu czy nawet do łazienki? Gama propozycji jest tak różnorodna, że każdy znajdzie dla siebie coś odpowiedniego.

 

Wiosna i lato tego roku to zdecydowanie fokus na kolor. Elektryzujące barwy aż się proszą, by przemycić je do wnętrz. Kilka dodatków w intensywnych odcieniach czy zmiana koloru ścian może pozytywnie wpływać na nasz nastrój.

Cukierkowy róż

Intensywny róż rzadko wykorzystujemy we wnętrzach, a tym bardziej w łazience. A szkoda, bo doskonale zaprezentuje się w pomieszczeniach urządzonych np. w stylu pop art. Wystarczą kolorowe dodatki czy plakat a’la Andy Warhol, by poranny pobyt w łazience dał nam zastrzyk pozytywnej energii na cały dzień. Ciekawym rozwiązaniem będzie też wykorzystanie różu w designie kabiny prysznicowej. Nadruk na jej szkle nada pomieszczeniu wyjątkowy charakter.

- Jeśli marzymy o strefie prysznicowej, która doskonale wpisze się w aktualne trendy, warto sięgnąć po usługę Print Radaway. Dzięki niej jesteśmy w stanie nanieść na szybę kabiny dowolny motyw w pełnej palecie barw. Nietypowe i wielokolorowe wzory to dla nas żaden problem, a dla klientów przepis na designerską przestrzeń – mówi Hanna Błaszak, ekspert firmy Radaway.

Zielono wszędzie

Wiosna to oczywiście wszechogarniająca zieleń. W tym sezonie występuje jednak w nieco innej odsłonie. Rok 2022 stawia na soczyste neony i kolor kanarkowy. Te odważne odcienie sprawdzą się szczególnie w akcesoriach lub jako barwne akcenty, gdyż ich nadmiar mógłby zacząć szybko przeszkadzać.

Pomarańczowy zawrót głowy

Kolor pomarańczowy wprowadza do wnętrz dużo radości i energii. Wykorzystując go w aranżacji łazienki należy jednak pamiętać, że użyty na zbyt dużej przestrzeni może być przytłaczający. Pomarańczową łazienkę warto odciążyć wprowadzając do niej stonowane kolory albo naturalne surowce. W połączeniu z beżem czy szarością, kabiną z czarnymi profilami lub wygrawerowanym na jej szkle wzorem z pewnością zbudują odpowiednie proporcje, które długo nam się nie znudzą.

Energetyczny mix

W tym roku podczas aranżacji wnętrz warto sięgnąć też po Very Peri, czyli kolor, który jest połączeniem błękitu, fioletu i czerwieni. Odcień ma zachęcić do optymistycznego patrzenia w przyszłość, jest pozytywny i żywy. Pomalowanie jednej czy dwóch ścian łazienki na very peri w kontraście do otaczającej bieli, beżu czy szarości nada pomieszczeniu świeżości i wyrazistości. Efekt wow zapewnią także kolorowe płytki we wnęce prysznicowej czy wielobarwny nadruk na szklanej tafli.

Niezależnie od tego, na który z tych energetyzujących kolorów się zdecydujemy, musimy pamiętać o równowadze. Za duża ilość jednego odcienia może być zbyt przytłaczająca. Intensywne barwy warto łączyć z kolorami neutralnymi w taki sposób, by nie zdominowały całego pomieszczenia, lecz stały się pozytywnym akcentem wystroju wnętrza.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.