Fresno – nowy zlewozmywak Franke
Nowicki PR
ul. Filtrowa 68 lok. 86
02-057 Warszawa
jaroslaw.kril|nowickipr.com| |jaroslaw.kril|nowickipr.com
502 538 324
nowickipr.com
Strefa wody to najintensywniej używana przestrzeń kuchni. Zmywanie, opłukiwanie, obieranie to niemal 60% prac, które w niej wykonujemy. Dlatego tak ważny staje się tu funkcjonalny zlewozmywak. Największym ułatwieniem jest obszerna komora pozwalająca umyć niemieszczące się w zmywarce duże naczynia lub blachy do pieczenia. Najnowszy model Franke, Fresno ułatwia nam to zadanie. Dodatkowo ma on boczną półkę, gdzie obok siebie zmieszczą się bateria, przycisk korka automatycznego, a nawet dozownik na mydło lub płyn do mycia naczyń. Z kolei na ociekaczu można rozwinąć wielofunkcyjną rollmatę – posłuży jako podręczna suszarka w czasie zmywania lub podkładka pod bardzo gorące naczynia. Do komory pasuje też stalowa wkładka ociekowa; w niej opłuczemy warzywa czy też odcedzimy makaron i ziemniaki.
Fresno dopasowany jest do potrzeb użytkowników także pod względem wyglądu. Nowość Franke to kolejny przykład starannie zaprojektowanego zlewozmywaka, który z powodzeniem zamontować można nawet w najbardziej eleganckiej kuchni. A to za sprawą minimalistycznego wzornictwa i pięciu kolorów wykończeń, w tym SuperMetallic z połyskującymi drobinkami metalu. Wykonany jest z opatentowanego przez Franke Fragranitu+, którego składnikiem jest w 80% kwarc, jeden z najtwardszych minerałów. Mamy więc pewność, że zlew w niezmienionym stanie przetrwa lata. Wytrzymały materiał jest odporny na uderzenia, zarysowania i zabrudzenia. Mieszanka kwarcu z nowoczesnymi spoiwami akrylowymi to również gwarancja trwałości kolorów. Fresno zamontowany przy oknie i wystawiony na promienie słoneczne, zachowa swój kolor z dnia zakupu. Dodatkowo, aby zapewnić lepszą higienę i zabezpieczyć przed rozwojem bakterii, w produkcji zlewozmywaka wykorzystano technologię Sanitized. Model wbudowywany, przeznaczony jest do standardowych szafek o szerokości 60 cm. www.franke.pl/ks

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.