Komunikaty PR

Fuerta Mineral z nagrodą główną w konkursie Łazienka Wybór Roku 2020

2020-05-11  |  11:05
Biuro prasowe

Łazienka – Wybór Roku to jedna z najbardziej cenionych nagród na polskim rynku branży wyposażenia łazienek. Nagradzane są te produkty, które charakteryzują się najwyższą jakością oraz mają nietuzinkowe wzornictwo. Nic więc dziwnego, że w kategorii wanny na najwyższym stopniu podium stanęła Fuerta Mineral.

Poznaj lepiej Fuerta Mineral

Wanna owalna Fuerta Mineral to rozwiązanie dla wymagających zwolenników kąpieli, którzy  poszukują nietuzinkowego designu.  Wykonana ona została z cenionego przez Klientów marki SANPLAST odlewu mineralnego. Jej powierzchnia jest niezwykle gładka, dzięki czemu jest łatwa w utrzymaniu czystości, a także odporna na rozwój grzybów, pleśni i bakterii czy też plamy, odbarwienia.  Dzięki temu będziemy mogli cieszyć się idealnym wyglądem produktu przez długie lata. Jej wymiary oraz 45 cm głębokości zapewniają optymalne warunki kąpieli. 

Fuerta Mineral to jednak coś więcej. To dzieło sztuki, które będzie ozdobą każdego salonu kąpielowego. Jej wspaniały design, delikatne kształty i subtelnie zarysowane ranty nadają wannie nietuzinkowego charakteru. Produkty tej linii występują w kolorze białym lub białym matowym co daje nowe możliwości aranżacyjne. Fuerta Mineral to rozwiązanie doskonałe zarówno do klasycznej jak i nowoczesnej łazienki.

Kreujemy trendy w branży. Nie boimy się podejmować ryzyka, proponować nowatorskich rozwiązań, które często są odpowiedzią na potrzeby naszych klientów. Jak widać, te starania przynoszą wymierne efekty. Nagrodzona wanna Fuerta Mineral to jeden z naszych rynkowych wyróżników. Dzięki takim rozwiązaniom w wielu domach naszych klientów zagości komfort i nietuzinkowy design. Nagroda Łazienka - Wybór Roku 2020 to potwierdzenie, że obrany przez nas kierunek jest jak najbardziej właściwy. - podkreśla Marcin Wargoś – Product Manager SANPLAST SA.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.