Gala Collezione otwiera nowy salon w Krakowie
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Sieć salonów Gala Collezione powiększyła się o kolejny punkt sprzedaży. Mieszkańcy Krakowa i okolic będą mogą teraz osobiście sprawdzić zalety cenionych przez architektów polskich sof, foteli, narożników i mebli modułowych, z których słynie firma. Autoryzowany Salon Firmowy mieści się w krakowskiej Galerii Wnętrz Solvay, a za projekt przestrzeni odpowiada znana i ceniona architekt Monika Staniec. Jednocześnie firma zmodernizowała i unowocześniła wybrane aranżacje w istniejących już lokalizacjach na terenie całej Polski.
Wybór lokalizacji nowego salonu Gala Collezione podyktowany był obecnością innych marek meblarskich w galerii, zastanym na miejscu potencjałem handlowym i prostym dojazdem z każdego miejsca w Krakowie. W Solvay odbywają się cykliczne spotkania branżowe, wystawy i prezentacje z zakresu designu i sztuki. Lokal o powierzchni nieco ponad 300 m2, został zaaranżowany od zera. Meble z oferty Gala Collezione uzupełniono o kreujące domową atmosferę komody, witryny i stoły z krzesłami. W salonie stworzono strefy wypoczynkowe, podobne do tych, jakie urządzamy we własnych domach. Dobrano do nich żyrandole, odpowiednie kolory ścian i przykuwające wzrok tapety.
„Jesteśmy polską firmą, która bardzo dynamicznie się rozwija. Aktualnie mamy dziesięć własnych salonów firmowych na terenie Polski. Znajdują się w Warszawie, Szczecinie, Gdańsku, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu, Suwałkach i Bydgoszczy. Nowy salon w Krakowie pozwoli nam na zaprezentowanie pełnej oferty Gala Collezione mieszkańcom Małopolski. Z jednej strony umacniamy rozpoznawalność marki, z drugiej – skupiamy się na dalszym wzmacnianiu linii produktów, która jest naszym wyróżnikiem, czyli na lubianych przez Klientów systemach modułowych. To nasza odpowiedź na szybki rozwój branży wnętrzarskiej i coraz wyższe standardy wśród klientów. Najbliższe plany Fabryki Mebli Gala Collezione to dalsza ekspansja, wprowadzanie do oferty kolejnych modeli z dodatkowymi funkcjami, czy sesje produktowe z najlepszymi fotografami i stylistami. Dużą uwagę poświęcamy także Programowi Architekt, opartemu na współpracy marketingowej B2B z projektantami wnętrz. Spotykamy się z nimi podczas licznych imprez poświęconych designowi, wymieniając się poglądami i tworząc wspólnie przestrzeń do dyskusji, jak sięgać po dobry design, ale także na co zwrócić uwagę podczas dobierania mebla do własnych potrzeb” – mówi Grażyna Michalska, Brand Manager Gala Collezione.
W krakowskim salonie można zobaczyć najnowsze kolekcje modułowe Loggia, Idylla, Look, jak i te, z których marka znana jest od lat: Belluno, Volta, Karato, Voss, Olbia czy Monday. Znajdziemy tu modele tapicerowane w różnych wielkościach modułów, w różnym wydaniu pokryć - od skór naturalnych po welwety i plecionki, od beżu, szarości po rudości. Portfolio dostępnych kolekcji jest bardzo zróżnicowane, każdy odbiorca znajdzie więc bez problemu propozycje dla siebie. Osoby, które potrzebują odetchnąć podczas wyboru sofy, mogą podziwiać krajobraz za oknami. Meble celowo ustawiono tak, by można było złapać oddech i zastanowić się nad zakupem, nie wychodząc z salonu. W ofercie znajdą się również dodatki w postaci lamp - można je zamówić bezpośrednio na miejscu. „Salon sprzedaży mebli tapicerowanych to nie tylko sklep. To miejsce, w którym potencjalny Klient może osobiście sprawdzić sofy, uzyskując wartościową opinię o produkcie. Taką przestrzenią są właśnie salony Gala Collezione”- mówi znana i ceniona architekt Monika Staniec, odpowiedzialna za krakowską aranżację.
Dla architekta
Nowy Autoryzowany Salon Gala Collezione mieści się w Krakowie, przy ul. Zakopiańskiej 105. To miejsce, które w szczególny sposób zatroszczy się także o profesjonalistów, na co dzień obcujących z wnętrzami. Architekci i projektanci wnętrz znajdą tu wiele inspiracji. Na Zakopiańskiej warto pojawić się w towarzystwie inwestora, by osobiście sprawdził jakość, komfort i dodatkowe funkcje, z których znane są meble, takie jak bary ze schowkiem, elektryczne sterowanie z możliwością zmiany kąta nachylenia mebla, czy modele z dostępem do ładowania USB.
www.GalaMeble.com

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.