Komunikaty PR

Gamingowe serce Warszawy

2024-12-12  |  10:40
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Warszawska przestrzeń Brand Space, sąsiadująca z siedzibą Sony Interactive Entertainment Polska, światowego lidera w branży gier wideo, została zaprojektowana jako wielofunkcyjne miejsce, służące zarówno pracownikom firmy, jak i odwiedzającym. Projekt pracowni Jander Kabza Architekci zdążył już wzbudzić ogromny entuzjazm w środowisku gamingowym, w szczególności wśród influencerów, którzy aktywnie korzystają teraz z innowacyjnych rozwiązań tego miejsca.

W PlayStation Brand Space na pierwszy plan wysuwa się na wskroś nowoczesne wyposażenie, dynamiczne oświetlenie i futurystyczne elementy, odzwierciedlające zaangażowanie firmy Sony Interactive Entertainment w innowacje. Wnętrza, zaprojektowane przez pracownię Jander Kabza Architekci, zostały wyposażone w wygodne fotele UNI od polskiej marki Nobonobo oraz dużą ilość zieleni, tworząc w efekcie bardzo przyjazne i nowoczesne otoczenie. Architekci zdecydowali się podzielić przestrzeń na różnorodne strefy, w tym strefę wejściową z ekspozytorem historycznych produktów PlayStation, coffee point ukryty za panelami inspirowanymi japońskimi przegrodami ‘shoji’, stanowiska testowe PlayStation 5 i 65-calowe telewizory Sony BRAVIA XR serii X90L z miękkimi siedziskami,  strefę PlayStation VR2 oraz centralnym telewizorem Sony BRAVIA XR serii X90L o prawie 100-calowej przekątnej, idealnym do prezentacji i relacjonowania wydarzeń.

Nowoczesna przestrzeń pełna innowacji

Brand Space nie tylko oferuje graczom dostęp do najnowszych tytułów na PlayStation 5, PlayStation VR2 i PC, służy także jako centrum wydarzeń promujących markę. Miejsce wyposażono w 5 stanowisk do gry oraz specjalną strefę VR, gdzie można testować najnowsze technologie PlayStation. W strefie PC, gracze mają okazję zapoznać się z tytułami PlayStation Studios, wydanymi na tę platformę. Wnętrza zawierają liczne akcenty gamingowe, w tym elementy z perforowanej blachy, podświetlanych siatek oraz symboli marki PlayStation, które widoczne są nawet z ulicy Grzybowskiej dzięki „shape’om” w postaci symboli PlayStation zamontowanych na suficie. Przestrzeń umożliwia organizację pokazów gier, streaming wydarzeń na żywo i pełną synchronizację oświetlenia oraz dźwięku, co pozwala na przeniesienie się w klimat dowolnej gry.

Strefa relaksu i spotkań

Dzięki kreatywnej energii zaproszonej do współpracy projekcie pracowni Jander Kabza Architekci, PlayStation Brand Space jest także miejscem odpoczynku i integracji. Panoramiczny widok na Warszawę, wygodne sofy i fotele od Nobonobo oraz lodówka z chłodnymi napojami, tworzą przestrzeń pozwalającą uczestnikom na relaks w przerwach między intensywnymi sesjami gamingowymi. Spotkania z mediami i influencerami oraz cykliczne wydarzenia z marką PlayStation w centrum uwagi są regularnym elementem funkcjonowania Brand Space. PlayStation Polska zaprasza wszystkich entuzjastów gier do odwiedzenia strefy i doświadczenia najwyższej jakości rozgrywki w otoczeniu, które dzięki pomysłom Jander Kabza Architekci, łączy w sobie wysmakowany design, technologię i wygodę.

Dzięki Brand Space, PlayStation oferuje swoim użytkownikom nie tylko dostęp do najnowszych gier i technologii, ale również możliwość stania się częścią społeczności, której wspólnym mianownikiem jest pasja do gier. To miejsce, które wykracza poza granice standardowej przestrzeni biurowej, oferując kreatywność i nowoczesne rozwiązania, a jednocześnie tworzy unikalną strefę odpoczynku i inspiracji.

Więcej: nobonobo.pl

***

Nobonobo jest polską marką, której siedziba znajduje się w Łodygowicach. Działalność firmy od samego początku koncentruje się na produkcji wysokiej jakości mebli tapicerowanych, głównie sof. Modele, które tworzy marka dostępne są w wyselekcjonowanych salonach na terenie Polski. Firma stale poszerza również dystrybucję na rynkach zagranicznych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Handel

Rynek nieprzygotowany do wdrożenia systemu kaucyjnego. Może się opóźnić nawet o kilka miesięcy

Zdaniem przedstawicieli Polskiej Federacji Producentów Żywności Polska nie jest jeszcze przygotowana na wprowadzenie systemu kaucyjnego 1 października br. Za główny powód opóźnień podają brak licencji, które mogą powodować potężne straty finansowe. Eksperci wskazują, że system może ruszyć z kilkumiesięcznym opóźnieniem, co spowoduje chaos zarówno wśród konsumentów, jak i w handlu.

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.