Gamingowe serce Warszawy
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Warszawska przestrzeń Brand Space, sąsiadująca z siedzibą Sony Interactive Entertainment Polska, światowego lidera w branży gier wideo, została zaprojektowana jako wielofunkcyjne miejsce, służące zarówno pracownikom firmy, jak i odwiedzającym. Projekt pracowni Jander Kabza Architekci zdążył już wzbudzić ogromny entuzjazm w środowisku gamingowym, w szczególności wśród influencerów, którzy aktywnie korzystają teraz z innowacyjnych rozwiązań tego miejsca.
W PlayStation Brand Space na pierwszy plan wysuwa się na wskroś nowoczesne wyposażenie, dynamiczne oświetlenie i futurystyczne elementy, odzwierciedlające zaangażowanie firmy Sony Interactive Entertainment w innowacje. Wnętrza, zaprojektowane przez pracownię Jander Kabza Architekci, zostały wyposażone w wygodne fotele UNI od polskiej marki Nobonobo oraz dużą ilość zieleni, tworząc w efekcie bardzo przyjazne i nowoczesne otoczenie. Architekci zdecydowali się podzielić przestrzeń na różnorodne strefy, w tym strefę wejściową z ekspozytorem historycznych produktów PlayStation, coffee point ukryty za panelami inspirowanymi japońskimi przegrodami ‘shoji’, stanowiska testowe PlayStation 5 i 65-calowe telewizory Sony BRAVIA XR serii X90L z miękkimi siedziskami, strefę PlayStation VR2 oraz centralnym telewizorem Sony BRAVIA XR serii X90L o prawie 100-calowej przekątnej, idealnym do prezentacji i relacjonowania wydarzeń.
Nowoczesna przestrzeń pełna innowacji
Brand Space nie tylko oferuje graczom dostęp do najnowszych tytułów na PlayStation 5, PlayStation VR2 i PC, służy także jako centrum wydarzeń promujących markę. Miejsce wyposażono w 5 stanowisk do gry oraz specjalną strefę VR, gdzie można testować najnowsze technologie PlayStation. W strefie PC, gracze mają okazję zapoznać się z tytułami PlayStation Studios, wydanymi na tę platformę. Wnętrza zawierają liczne akcenty gamingowe, w tym elementy z perforowanej blachy, podświetlanych siatek oraz symboli marki PlayStation, które widoczne są nawet z ulicy Grzybowskiej dzięki „shape’om” w postaci symboli PlayStation zamontowanych na suficie. Przestrzeń umożliwia organizację pokazów gier, streaming wydarzeń na żywo i pełną synchronizację oświetlenia oraz dźwięku, co pozwala na przeniesienie się w klimat dowolnej gry.
Strefa relaksu i spotkań
Dzięki kreatywnej energii zaproszonej do współpracy projekcie pracowni Jander Kabza Architekci, PlayStation Brand Space jest także miejscem odpoczynku i integracji. Panoramiczny widok na Warszawę, wygodne sofy i fotele od Nobonobo oraz lodówka z chłodnymi napojami, tworzą przestrzeń pozwalającą uczestnikom na relaks w przerwach między intensywnymi sesjami gamingowymi. Spotkania z mediami i influencerami oraz cykliczne wydarzenia z marką PlayStation w centrum uwagi są regularnym elementem funkcjonowania Brand Space. PlayStation Polska zaprasza wszystkich entuzjastów gier do odwiedzenia strefy i doświadczenia najwyższej jakości rozgrywki w otoczeniu, które dzięki pomysłom Jander Kabza Architekci, łączy w sobie wysmakowany design, technologię i wygodę.
Dzięki Brand Space, PlayStation oferuje swoim użytkownikom nie tylko dostęp do najnowszych gier i technologii, ale również możliwość stania się częścią społeczności, której wspólnym mianownikiem jest pasja do gier. To miejsce, które wykracza poza granice standardowej przestrzeni biurowej, oferując kreatywność i nowoczesne rozwiązania, a jednocześnie tworzy unikalną strefę odpoczynku i inspiracji.
Więcej: nobonobo.pl
***
Nobonobo jest polską marką, której siedziba znajduje się w Łodygowicach. Działalność firmy od samego początku koncentruje się na produkcji wysokiej jakości mebli tapicerowanych, głównie sof. Modele, które tworzy marka dostępne są w wyselekcjonowanych salonach na terenie Polski. Firma stale poszerza również dystrybucję na rynkach zagranicznych.
Proste przyjemności na zimowe wieczory
Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.
Konsument
Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową
Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.
Media
Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące
Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.