Komunikaty PR

Geberit jednym z wystawców na targach ARCHITECT@WORK Warsaw

2022-11-10  |  10:55
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Już w dniach 15 i 16 listopada 2022 roku w warszawskim EXPO XXI odbędą się targi ARCHITECT@WORK Warsaw. To całkowicie nowe, ekskluzywne wydarzenie branżowe dla architektów i projektantów wnętrz. Swoje stanowisko na targach będzie mieć również marka Geberit, na którym zaprezentuje innowacyjną serię Geberit ONE.

ARCHITECT@WORK to pierwsza warszawska edycja targów organizowanych w całej Europie, skierowanych wyłącznie do profesjonalistów z branży wyposażenia wnętrz. Na przestrzeni 15 lat wydarzenie zdążyło wypracować sobie wysoką pozycję wśród wydarzeń tego typu. Już w listopadzie impreza nareszcie zagości w Polsce. Hasłem, które zawsze przyświeca targom, jest „innowacyjność”, dlatego żaden architekt ani projektant nie może ich przegapić.

Prezentacja serii Geberit ONE na targach ARCHITECT@WORK

W myśl przewodniego hasła targów, marka Geberit zaprezentuje Geberit ONE – swoją innowacyjną serię kompleksowych i w pełni komplementarnych rozwiązań do łazienki. To projekt, który łączy w sobie najnowsze osiągnięcia techniki oraz subtelne i ponadczasowe wzornictwo. W skład serii wchodzą wszystkie elementy wyposażenia łazienki, a więc: strefa WC, strefa umywalkowa wraz z meblami łazienkowymi oraz strefa prysznica. Wszystkie elementy, a więc część instalacyjna oraz design poszczególnych elementów zaprojektowano tak, aby uzyskać efekt funkcjonalnej synergii. Klasyczne i oczywiste rozwiązania w połączeniu z tymi bardziej subtelnymi dają użytkownikowi możliwość łatwego utrzymania łazienki w czystości, a także elastycznej aranżacji wnętrza. Z kolei ukrycie technologii Geberit w ścianie gwarantuje dyskretny, minimalistyczny wygląd i uwalnia przestrzeń.

Na odwiedzających stoisko marki Geberit w trakcie targów Architect@Work Warsaw czeka konkurs w mediach społecznościowych. Wystarczy odwiedzić przestrzeń marki, wstawić foto lub video relację na Instagramie i oznaczyć konto @geberit_poland. Do wygrania miły upominek - czekoladowe, szwajcarskie founde.

Na spotkanie z marką Geberit zapraszamy w dniach 15 i 16 listopada 2022 roku w EXPO XXI Warszawa od godz. 12:00 do 19:00.

ARCHITECT@WORK: najnowsze trendy i innowacje w zasięgu ręki

Targi oferują architektom i projektantom wyjątkową możliwość odkrycia starannie wyselekcjonowanych, innowacyjnych produktów wyposażenia wnętrz. Wydarzenie ma wysoce ekskluzywny charakter, ponieważ mogą je odwiedzić tylko specjaliści. Oprócz stoisk marek, w trakcie wydarzenia nie zabraknie również prelekcji uznanych architektów, wystaw, prezentacji nowości produktowych i – co najważniejsze – inspirującej, twórczej atmosfery.

Zarejestruj się̨ online, aby otrzymać́ bezpłatny wstęp: https://registration.gesevent.com/survey/0e7ji9mfqey4o?actioncode=80435

 

Więcej informacji na www.geberit.pl


Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Moda

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.

Muzyka

Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel

Wokalista przyznaje, że często na barkach artystów jest nie tylko przygotowanie materiału na płytę, ale także zebranie pieniędzy na jej nagranie, produkcję i wszelkie działania promocyjne. To wszystko sporo kosztuje. On sam może w tej kwestii liczyć na wsparcie wytwórni fonograficznej, więc jest mu łatwiej, natomiast ci, którzy są zdani sami na siebie, mają twardy orzech do zgryzienia. Dlatego też Wiktor Duduła pochwala chociażby zakładanie publicznych zbiórek na taki cel.