Komunikaty PR

Geberit jednym z wystawców na targach ARCHITECT@WORK Warsaw

2022-11-10  |  10:55
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Już w dniach 15 i 16 listopada 2022 roku w warszawskim EXPO XXI odbędą się targi ARCHITECT@WORK Warsaw. To całkowicie nowe, ekskluzywne wydarzenie branżowe dla architektów i projektantów wnętrz. Swoje stanowisko na targach będzie mieć również marka Geberit, na którym zaprezentuje innowacyjną serię Geberit ONE.

ARCHITECT@WORK to pierwsza warszawska edycja targów organizowanych w całej Europie, skierowanych wyłącznie do profesjonalistów z branży wyposażenia wnętrz. Na przestrzeni 15 lat wydarzenie zdążyło wypracować sobie wysoką pozycję wśród wydarzeń tego typu. Już w listopadzie impreza nareszcie zagości w Polsce. Hasłem, które zawsze przyświeca targom, jest „innowacyjność”, dlatego żaden architekt ani projektant nie może ich przegapić.

Prezentacja serii Geberit ONE na targach ARCHITECT@WORK

W myśl przewodniego hasła targów, marka Geberit zaprezentuje Geberit ONE – swoją innowacyjną serię kompleksowych i w pełni komplementarnych rozwiązań do łazienki. To projekt, który łączy w sobie najnowsze osiągnięcia techniki oraz subtelne i ponadczasowe wzornictwo. W skład serii wchodzą wszystkie elementy wyposażenia łazienki, a więc: strefa WC, strefa umywalkowa wraz z meblami łazienkowymi oraz strefa prysznica. Wszystkie elementy, a więc część instalacyjna oraz design poszczególnych elementów zaprojektowano tak, aby uzyskać efekt funkcjonalnej synergii. Klasyczne i oczywiste rozwiązania w połączeniu z tymi bardziej subtelnymi dają użytkownikowi możliwość łatwego utrzymania łazienki w czystości, a także elastycznej aranżacji wnętrza. Z kolei ukrycie technologii Geberit w ścianie gwarantuje dyskretny, minimalistyczny wygląd i uwalnia przestrzeń.

Na odwiedzających stoisko marki Geberit w trakcie targów Architect@Work Warsaw czeka konkurs w mediach społecznościowych. Wystarczy odwiedzić przestrzeń marki, wstawić foto lub video relację na Instagramie i oznaczyć konto @geberit_poland. Do wygrania miły upominek - czekoladowe, szwajcarskie founde.

Na spotkanie z marką Geberit zapraszamy w dniach 15 i 16 listopada 2022 roku w EXPO XXI Warszawa od godz. 12:00 do 19:00.

ARCHITECT@WORK: najnowsze trendy i innowacje w zasięgu ręki

Targi oferują architektom i projektantom wyjątkową możliwość odkrycia starannie wyselekcjonowanych, innowacyjnych produktów wyposażenia wnętrz. Wydarzenie ma wysoce ekskluzywny charakter, ponieważ mogą je odwiedzić tylko specjaliści. Oprócz stoisk marek, w trakcie wydarzenia nie zabraknie również prelekcji uznanych architektów, wystaw, prezentacji nowości produktowych i – co najważniejsze – inspirującej, twórczej atmosfery.

Zarejestruj się̨ online, aby otrzymać́ bezpłatny wstęp: https://registration.gesevent.com/survey/0e7ji9mfqey4o?actioncode=80435

 

Więcej informacji na www.geberit.pl


Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie Biuro prasowe
2025-02-20 | 17:00

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Wyobraź sobie, że każdego ranka budzisz się wypoczęty i pełen energii. Co więcej, aby to osiągnąć nie potrzebujesz kolejnej kawy. Wystarczy naturalny, dostępny
Dom Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli
2025-02-04 | 15:00

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Pod lupę bierzemy łóżka kontynentalne, które najczęściej zamawiają ludzie w naszym regionie, a także w całym kraju. Przyglądamy się im z uwagą. Wymieniamy
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Firma

Radość z pracy i docenianie przez pracodawcę coraz ważniejsze. To przekłada się też na zaangażowanie pracowników

Kandydaci do pracy i pracownicy coraz wyraźniej podkreślają znaczenie doceniania oraz poczucia szczęścia w pracy – wynika z raportu „Siła doceniania”. Przyznają, że motywuje ich to do pracy i zwiększa zaangażowanie. A z tym ostatnim w Polsce nie jest najlepiej. Badanie Gallupa z 2024 roku pokazuje, że poziom zaangażowania polskich pracowników należy do najniższych w Europie i wynosi zaledwie 10 proc. Pluxee zachęca pracodawców do ustanowienia nowego święta w kalendarzu HR – Dnia Przyjemności w Pracy – jako nieoczywistego elementu polityki HR-owej i inwestycji w ludzi, który przynosi efekty.

Żywienie

Sylwia Bomba: W liceum nikt nie miał odwagi prosto w oczy nazwać mnie grubasem. Ale jak szłam korytarzem, to czułam śmiechy za moimi plecami

Celebrytka nie ukrywa, że dodatkowe kilogramy przysporzyły jej w życiu wielu problemów. Zaczęło się już w liceum, kiedy czuła się gorsza i brzydsza od swoich szczuplejszych koleżanek adorowanych przez rówieśników. Później, gdy stała się rozpoznawalna dzięki programowi  „Gogglebox. Przed telewizorem”, swoje trzy grosze dołożyli jeszcze hejterzy i niełatwo było się jej uporać z obraźliwymi komentarzami.