Geberit Mix & Match – prostota i elastyczność wyboru
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Bogactwo wzorów i wymiarów umywalek oraz szafek podumywalkowych dostępnych na rynku niekiedy utrudnia dokonanie wyboru klientom, którzy wielokrotnie czują się zagubieni w gąszczu tak wielu propozycji. Firma Geberit postanowiła ułatwić im zakupy, oferując innowacyjne rozwiązanie Mix & Match, które pozwala swobodnie łączyć szafki i umywalki o tej samej szerokości, ale pochodzące z różnych serii.
Umywalki i szafki podumywalkowe są mocnymi punktami w portfolio firmy Geberit. Klienci mogą wybierać z szerokiej gamy wzorów i modeli, dopasowując poszczególne produkty nie tylko do wnętrz swoich łazienek, ale także do indywidualnych potrzeb. Wśród propozycji znajdują się rozwiązania dedykowane łazienkom rodzinnym, jednoosobowym, łazienkom przeznaczonym specjalnie dla gości lub salonom kąpielowym i strefom relaksu. Dzięki temu klienci otrzymują kompleksową, a przy tym bardzo zróżnicowaną ofertę.
Jednak firma Geberit postanowiła zrobić kolejny krok, by uprościć wybory klientów, a przy okazji uczynić je bardziej elastycznymi i wygodnymi. Dlatego w ramach tegorocznych wiosennych nowości zaproponowała Mix & Match, rozwiązanie, które łączy szafki i umywalki o tej samej szerokości, ale należące do różnych serii łazienkowych. W efekcie stają się one kompatybilne względem siebie. By ułatwić klientom orientację, wszystkie tego typu produkty znajdujące się w katalogach zarówno drukowanych, jak i internetowych zostały oznaczone specjalnym symbolem Mix & Match. Dodatkowo rozszerzono zakładki „Można łączyć z” oraz „Akcesoria”.
Koncepcja Mix & Match dotyczy szafek oraz umywalek z trzech serii produktów łazienkowych – Geberit ONE, Geberit iCon oraz Geberit Acanto. Można je teraz mieszać i dopasowywać zgodnie z indywidualnymi preferencjami projektowymi i funkcjonalnymi. Poszerza to możliwość wyboru zestawów łazienkowych o optymalnej z punktu widzenia klienta estetyce, a nawet tworzenia kombinacji między różnymi ofertami cenowymi w zależności od dostępnego budżetu. Nic już nie stoi na przeszkodzie, żeby klient, któremu przypadła do gustu na przykład umywalka meblowa Geberit One, dopasował ją do szafki podumywalkowej Geberit Acanto o szerokości 120 cm, lub zestawił odpowiadającą mu podwójną umywalkę Geberit Acanto z szafką umywalkową Geberit iCon mającą 120 cm.
Łącznie w ramach opcji Mix & Match klienci mają do dyspozycji aż 176 umywalek oraz 392 szafki podumywalkowe. Mogą zatem wybierać spośród modeli różniących się designem, sposobami wykończenia i wymiarami. Są wśród nich między innymi szafki o odmiennych typach otwierania (z uchwytami lub systemem push-to-open) i różnej organizacji przestrzeni wewnętrznej, a także szeroka gama umywalek, poczynając od klasycznych, poprzez nablatowe, a kończąc na stawianych na blacie.
Warto wspomnieć, że w przypadku Mix & Match uproszczony został nie tylko wybór umywalek i szafek z oferty firmy Geberit. Dokonano również standaryzacji procesu montażowego szafek, czyniąc go szybszym, łatwiejszym i bezpieczniejszym. Wśród praktycznych udogodnień uwagę zwracają między innymi szablon standaryzujący pozycję otworów, płytka montażowa tylko na 2 śruby, pozwalający na rezygnację z wiercenia system Geberit Safety Lock czy też zunifikowany system prowadnic o prostej regulacji.
Dzięki koncepcji Mix & Match wybór umywalek i szafek z oferty firmy Geberit stał się łatwiejszy, a przy tym bardziej elastyczny. Obecnie klienci bez trudu mogą dopasować rozwiązanie najlepiej odpowiadające ich łazienkom.
www.geberit.pl
Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).
![Przed nami upalne dni – koniecznie zadbaj o przesłony na okna! Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_733417585,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Przed nami upalne dni – koniecznie zadbaj o przesłony na okna!
![Wyznania miłosne w architekturze](/files/_uploaded/glownekonf_1868141642,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Wyznania miłosne w architekturze
![Delektuj się latem z Fiskars](/files/_uploaded/glownekonf_1606986133,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Delektuj się latem z Fiskars
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Media
![](/files/1922771799/pakosinska-kobiety-foto-2,w_274,_small.jpg)
Katarzyna Pakosińska: Siostrzeństwo kobiet jest jeszcze w powijakach. Natomiast w „Pytaniu na śniadanie” mam wspaniałe koleżanki, a Kinga Dobrzyńska jest dla nas jak mama
Prezenterka TVP ubolewa nad tym, że kobiety nadal dość często postrzegają siebie nawzajem jako rywalki i zamiast się wspierać, to jedna drugiej wbija szpilkę. Katarzyna Pakosińska zauważa, że damska solidarność wciąż jest rzadkością, a dużo częściej ze względu na niską samoocenę i różne uprzedzenia kobiety rzucają sobie kłody pod nogi. Jednocześnie podkreśla, że miała ogromne szczęście, trafiając do ekipy „Pytania na śniadanie”. W tej redakcji może bowiem rozwijać skrzydła kariery i liczyć na wsparcie ze strony innych kobiet.
Handel
Konsumenci w coraz lepszych nastrojach. Mogą być dźwignią polskiej gospodarki
![](/files/1922771799/inquiry-konsumenci-foto,w_133,_small.jpg)
Dane z gospodarki wskazują, że inflacyjny szok jest za nami, a Polacy ruszyli na zakupy. – Konsument przestał aż tak bardzo patrzeć na każdą wydawaną złotówkę – mówi Agnieszka Górnicka, prezeska zarządu Inquiry. Wciąż jednak ostrożnie podchodzimy do przyszłości i planowania większych zakupów. Podejście konsumentów do cen, ale też kanału zakupowego to jeden z elementów, do którego branża handlowa musi się przystosowywać. Zmiany w sektorze wymuszają też kwestie regulacyjne. Wśród istotnych wyzwań na najbliższe miesiące będzie system kaucyjny i ewentualny powrót do handlowych niedziel.
Media
Aleksandra Popławska: Tantiemy z internetu to są zarobki za naszą pracę i nam się należą. W Europie wszyscy powinniśmy działać na podobnych prawach
![](/files/1922771799/poplawska-dracz-tantiemy-foto,w_133,_small.jpg)
W piątek zakończyła się batalia środowiska filmowego o tantiemy z platform streamingowych. Dzięki nowym przepisom twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych oraz wykonawcy utworów słownych i słowno-muzycznych będą uzyskiwać stosowne wynagrodzenie za udostępnianie ich dzieł w sieci. Za nowelą głosowało 417 posłów, 18 było przeciw, a jedna osoba wstrzymała się od głosu. Aktorzy mogą więc wreszcie odetchnąć z ulgą. Aleksandra Popławska i Krzysztof Dracz są jednak rozgoryczeni tym, że tak długo musieli czekać na takie rozwiązanie. Stosowne rozporządzenie powinno wejść w życie już trzy lata temu.