Komunikaty PR

Geberit Mix & Match – prostota i elastyczność wyboru

2024-05-27  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Bogactwo wzorów i wymiarów umywalek oraz szafek podumywalkowych dostępnych na rynku niekiedy utrudnia dokonanie wyboru klientom, którzy wielokrotnie czują się zagubieni w gąszczu tak wielu propozycji. Firma Geberit postanowiła ułatwić im zakupy, oferując innowacyjne rozwiązanie Mix & Match, które pozwala swobodnie łączyć szafki i umywalki o tej samej szerokości, ale pochodzące z różnych serii.

Umywalki i szafki podumywalkowe są mocnymi punktami w portfolio firmy Geberit. Klienci mogą wybierać z szerokiej gamy wzorów i modeli, dopasowując poszczególne produkty nie tylko do wnętrz swoich łazienek, ale także do indywidualnych potrzeb. Wśród propozycji znajdują się rozwiązania dedykowane łazienkom rodzinnym, jednoosobowym, łazienkom przeznaczonym specjalnie dla gości lub salonom kąpielowym i strefom relaksu. Dzięki temu klienci otrzymują kompleksową, a przy tym bardzo zróżnicowaną ofertę.

Jednak firma Geberit postanowiła zrobić kolejny krok, by uprościć wybory klientów, a przy okazji uczynić je bardziej elastycznymi i wygodnymi. Dlatego w ramach tegorocznych wiosennych nowości zaproponowała Mix & Match, rozwiązanie, które łączy szafki i umywalki o tej samej szerokości, ale należące do różnych serii łazienkowych. W efekcie stają się one kompatybilne względem siebie. By ułatwić klientom orientację, wszystkie tego typu produkty znajdujące się w katalogach zarówno drukowanych, jak i internetowych zostały oznaczone specjalnym symbolem Mix & Match. Dodatkowo rozszerzono zakładki „Można łączyć z” oraz „Akcesoria”.

Koncepcja Mix & Match dotyczy szafek oraz umywalek z trzech serii produktów łazienkowych – Geberit ONE, Geberit iCon oraz Geberit Acanto. Można je teraz mieszać i dopasowywać zgodnie z indywidualnymi preferencjami projektowymi i funkcjonalnymi. Poszerza to możliwość wyboru zestawów łazienkowych o optymalnej z punktu widzenia klienta estetyce, a nawet tworzenia kombinacji między różnymi ofertami cenowymi w zależności od dostępnego budżetu. Nic już nie stoi na przeszkodzie, żeby klient, któremu przypadła do gustu na przykład umywalka meblowa Geberit One, dopasował ją do szafki podumywalkowej Geberit Acanto o szerokości 120 cm, lub zestawił odpowiadającą mu podwójną umywalkę Geberit Acanto z szafką umywalkową Geberit iCon mającą 120 cm.

Łącznie w ramach opcji Mix & Match klienci mają do dyspozycji aż 176 umywalek oraz 392 szafki podumywalkowe. Mogą zatem wybierać spośród modeli różniących się designem, sposobami wykończenia i wymiarami. Są wśród nich między innymi szafki o odmiennych typach otwierania (z uchwytami lub systemem push-to-open) i różnej organizacji przestrzeni wewnętrznej, a także szeroka gama umywalek, poczynając od klasycznych, poprzez nablatowe, a kończąc na stawianych na blacie.

Warto wspomnieć, że w przypadku Mix & Match uproszczony został nie tylko wybór umywalek i szafek z oferty firmy Geberit. Dokonano również standaryzacji procesu montażowego szafek, czyniąc go szybszym, łatwiejszym i bezpieczniejszym. Wśród praktycznych udogodnień uwagę zwracają między innymi szablon standaryzujący pozycję otworów, płytka montażowa tylko na 2 śruby, pozwalający na rezygnację z wiercenia system Geberit Safety Lock czy też zunifikowany system prowadnic o prostej regulacji.

Dzięki koncepcji Mix & Match wybór umywalek i szafek z oferty firmy Geberit stał się łatwiejszy, a przy tym bardziej elastyczny. Obecnie klienci bez trudu mogą dopasować rozwiązanie najlepiej odpowiadające ich łazienkom.

www.geberit.pl

Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Moc detalu – oryginalne przyciski spłukujące, które nadadzą charakter łazience Biuro prasowe
2024-06-17 | 11:30

Moc detalu – oryginalne przyciski spłukujące, które nadadzą charakter łazience

Tak jak biżuteria potrafi podkreślić „look” stylizacji, tak elementy wyposażenia mogą wydobyć urok każdej aranżacji. Dotyczy to także łazienek – pomieszczeń, co do
Dom Jakie garnki do kuchni ceramicznej?
2024-06-17 | 09:00

Jakie garnki do kuchni ceramicznej?

Sekret aromatycznych i smacznych dań tkwi nie tylko w samych składnikach. Za kulinarny sukces odpowiadają również naczynia – zarówno te, na jakich potrawę podajemy, jak i
Dom Jak urządzić letnią kuchnię?
2024-06-17 | 09:00

Jak urządzić letnią kuchnię?

Ciepłe dni przyciągają nas do przydomowych ogrodów, gdzie przyjemnie spędzamy czas. Odpoczynek w zielonym otoczeniu to również doskonały moment na to, by wspólnie z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Połowa Polaków nie potrafi odróżnić oryginalnego produktu od podróbki. Sklepy internetowe wdrożyły technologie blokujące nieautentyczne towary

Sprzedaż podrobionych produktów to jedno z najczęstszych oszustw w sieci. Z badań EUIPO wynika, że 14 proc. konsumentów w Polsce celowo kupiło podróbkę, a połowa miała problem z określeniem oryginalności zakupionego produktu. Klientom z pomocą idą sklepy internetowe. W ubiegłym roku technologie stosowane przez Amazon zablokowały globalnie sprzedaż 7 mln nieautentycznych towarów. Organizacje konsumenckie apelują z kolei do konsumentów o ostrożne podejście do niewiarygodnie niskich cen i zwracanie uwagi na detale.

Nauka

Uzdolnione psy tworzą złożone obrazy sensoryczne przedmiotów podobnie jak człowiek. Odkrycie może ułatwić badania nad talentem u ludzi

Naukowcy z Budapesztu zbadali grupę utalentowanych psów, które w odróżnieniu od większości swojego gatunku potrafią przyswoić nazwy ulubionych zabawek. Badanie przeprowadzone w ramach Family Dog Project dowodzi, że te psy mogą tworzyć obrazy mentalne przedmiotów – umieją powiązać nazwę danej zabawki z jej zapachem czy kształtem. To pierwsze na świecie badanie, które udokumentowało przypadki talentu u gatunku innego niż człowiek. Badanie może stanowić punkt wyjścia do lepszego zrozumienia tego, w jaki sposób tworzy się talent u ludzi.