Komunikaty PR

Geberit na targach ISH 2023

2023-03-06  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Przed nami kolejna edycja największych międzynarodowych targów branży instalacyjno-sanitarnej ISH we Frankfurcie nad Menem. W dniach 13-17 marca 2023 producenci wyposażenia łazienek i instalacji wodno-sanitarnych zaprezentują tam nowatorskie rozwiązania i najnowszy design, a także zaoferują wykonawcom, projektantom i inwestorom możliwość osobistej wymiany doświadczeń. W tym roku Geberit zaprezentuje innowacyjne rozwiązania na stoisku B06 w hali 4.0.

Nowatorskie rozwiązania i najnowszy design

„Rozwiązania na rzecz zrównoważonej przyszłości” to motto ISH 2023, w którym wszystko będzie się obracać wokół innowacji na rzecz osiągnięcia celów w zakresie ochrony klimatu oraz odpowiedzialnego i efektywnego wykorzystania zasobów. W sekcji ISH Water w centrum uwagi znajduje się „Resource Water” zrównoważone użytkowanie i bezpieczeństwo dostępu do wody pitnej. Drugi top temat – „Zrównoważona łazienka” – kładzie nacisk na czynniki ekologiczne w łazience. Organizatorzy przygotowali dla zwiedzających wieloaspektowy program wydarzeń.

Innowacyjne rozwiązania od Geberit

Od dziesięcioleci firma Geberit optymalizuje całą „drogę wodną” w budynku - od produktów instalacyjnych na dachu i za ścianą do produktów ceramicznych przed ścianą.

Podczas targów Geberit zaprezentuje szereg innowacji i nowości produktowych. Między innymi zoptymalizowaną toaletę Geberit Acanto, nowe kolory i materiały przycisków uruchamiających Sigma 70, kolory, kształty i rozmiary lustra Geberit Option. Nowy odpływ liniowy CleanLine50 zachwyci smukłą, elegancką konstrukcją i inteligentną funkcją: dzięki zintegrowanemu spadkowi woda z prysznica jest odprowadzana jeszcze szybciej.

Akademia Geberit

Uczestnicy targów będą mogli odwiedzić Akademię Geberit na stoisku producenta, gdzie eksperci zademonstrują nowe produkty, w tym montaż. Dla zainteresowanych będą dostępne krótkie prezentacje, na przykład na temat zaworu spłukującego typu 212, systemu instalacyjnego EFF3 oraz nowej toalety Geberit Acanto.

Zapraszamy do odwiedzenia stoiska Geberit na targach ISH i przetestowania produktów na żywo! Cały okres targowy będą obecni Doradcy Handlowi z Polski.

Więcej informacji na www.geberit.pl

Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.