Geberit na targach ISH 2023
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Przed nami kolejna edycja największych międzynarodowych targów branży instalacyjno-sanitarnej ISH we Frankfurcie nad Menem. W dniach 13-17 marca 2023 producenci wyposażenia łazienek i instalacji wodno-sanitarnych zaprezentują tam nowatorskie rozwiązania i najnowszy design, a także zaoferują wykonawcom, projektantom i inwestorom możliwość osobistej wymiany doświadczeń. W tym roku Geberit zaprezentuje innowacyjne rozwiązania na stoisku B06 w hali 4.0.
Nowatorskie rozwiązania i najnowszy design
„Rozwiązania na rzecz zrównoważonej przyszłości” to motto ISH 2023, w którym wszystko będzie się obracać wokół innowacji na rzecz osiągnięcia celów w zakresie ochrony klimatu oraz odpowiedzialnego i efektywnego wykorzystania zasobów. W sekcji ISH Water w centrum uwagi znajduje się „Resource Water” zrównoważone użytkowanie i bezpieczeństwo dostępu do wody pitnej. Drugi top temat – „Zrównoważona łazienka” – kładzie nacisk na czynniki ekologiczne w łazience. Organizatorzy przygotowali dla zwiedzających wieloaspektowy program wydarzeń.
Innowacyjne rozwiązania od Geberit
Od dziesięcioleci firma Geberit optymalizuje całą „drogę wodną” w budynku - od produktów instalacyjnych na dachu i za ścianą do produktów ceramicznych przed ścianą.
Podczas targów Geberit zaprezentuje szereg innowacji i nowości produktowych. Między innymi zoptymalizowaną toaletę Geberit Acanto, nowe kolory i materiały przycisków uruchamiających Sigma 70, kolory, kształty i rozmiary lustra Geberit Option. Nowy odpływ liniowy CleanLine50 zachwyci smukłą, elegancką konstrukcją i inteligentną funkcją: dzięki zintegrowanemu spadkowi woda z prysznica jest odprowadzana jeszcze szybciej.
Akademia Geberit
Uczestnicy targów będą mogli odwiedzić Akademię Geberit na stoisku producenta, gdzie eksperci zademonstrują nowe produkty, w tym montaż. Dla zainteresowanych będą dostępne krótkie prezentacje, na przykład na temat zaworu spłukującego typu 212, systemu instalacyjnego EFF3 oraz nowej toalety Geberit Acanto.
Zapraszamy do odwiedzenia stoiska Geberit na targach ISH i przetestowania produktów na żywo! Cały okres targowy będą obecni Doradcy Handlowi z Polski.
Więcej informacji na www.geberit.pl
Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.