Komunikaty PR

Geberit po raz kolejny na targach ARCHITECT@WORK Warsaw.

2023-05-25  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Już w dniach 30 i 31 maja 2023 roku w warszawskim EXPO XXI odbędą się ekskluzywne targi ARCHITECT@WORK Warsaw. To już kolejna edycja w Polsce tego niezwykle interesującego wydarzenia branżowego, dedykowanego architektom i projektantom wnętrz. Swoje innowacyjne rozwiązania zaprezentuje marka Geberit, europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej.

ARCHITECT@WORK to kolejna warszawska edycja targów organizowanych w całej Europie, skierowanych wyłącznie do profesjonalistów z branży wyposażenia wnętrz. Tym, co wyróżnia targi, jest nietypowa formuła wydarzenia. Wszyscy wystawcy otrzymują do dyspozycji modułowe stoisko o identycznej wielkości. Ten sam rozmiar stoisk nie faworyzuje żadnego z wystawców, zapewniając uczciwe zasady dla wszystkich firm. Wyzwaniem zatem staje się forma prezentacji innowacyjności prezentowanych rozwiązań i faktycznych korzyści.

Nowości produktowe Geberit na targach ARCHITECT@WORK

W myśl przewodniego hasła targów, marka Geberit zaprezentuje swoją innowacyjną paletę kompleksowych i w pełni komplementarnych rozwiązań do łazienki. Na stoisku będziemy mogli zobaczyć rozwiązania do strefy prysznica – m.in. brodzik Geberit o grubości 35 mm, ze specjalnie zaprojektowaną antypoślizgową powierzchnią ceramiczną oraz Geberit CleanLine50, zapewniający wyższy standard czystości w łazience. W strefie WC dostępne będą nowości produktowe – przyciski Sigma70 i Sigma50, posiadające wszechstronne funkcje, tj. pojemniki na kostki do spłuczki czy zintegrowane urządzenie do usuwania zapachów DuoFresh. Producent zaprezentuje dwie miski WC: Acanto z TurboFlush oraz SMYLE. Warszawskie targi to idealny czas, aby poznać wachlarz innowacyjnych rozwiązań od marki Geberit.

Na odwiedzających stoisko marki Geberit w trakcie targów Architect@Work Warsaw czeka konkurs w mediach społecznościowych. Wystarczy odwiedzić przestrzeń marki, wstawić foto lub video relację na Instagramie i oznaczyć konto @geberit_poland, dodać oznaczenie #CeramikaGeberit, aby wygrać miły upominek.

Na spotkanie z marką Geberit zapraszamy w dniach 30 i 31 maja 2023 roku w EXPO XXI Warszawa od godz. 12:00 do 19:00.

ARCHITECT@WORK: najnowsze trendy i innowacje w zasięgu ręki

Targi oferują architektom i projektantom wyjątkową możliwość odkrycia starannie wyselekcjonowanych, innowacyjnych produktów wyposażenia wnętrz. Wydarzenie ma wysoce ekskluzywny charakter, ponieważ mogą je odwiedzić tylko specjaliści. Oprócz stoisk marek, w trakcie wydarzenia nie zabraknie również prelekcji uznanych architektów, wystaw, prezentacji nowości produktowych i – co najważniejsze – inspirującej, twórczej atmosfery.

Więcej informacji o targach ARCHITECT@WORK Warsaw na stronie: www.architectatwork.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Dom Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.