Geberit po raz kolejny na targach ARCHITECT@WORK Warsaw.
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Już w dniach 30 i 31 maja 2023 roku w warszawskim EXPO XXI odbędą się ekskluzywne targi ARCHITECT@WORK Warsaw. To już kolejna edycja w Polsce tego niezwykle interesującego wydarzenia branżowego, dedykowanego architektom i projektantom wnętrz. Swoje innowacyjne rozwiązania zaprezentuje marka Geberit, europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej.
ARCHITECT@WORK to kolejna warszawska edycja targów organizowanych w całej Europie, skierowanych wyłącznie do profesjonalistów z branży wyposażenia wnętrz. Tym, co wyróżnia targi, jest nietypowa formuła wydarzenia. Wszyscy wystawcy otrzymują do dyspozycji modułowe stoisko o identycznej wielkości. Ten sam rozmiar stoisk nie faworyzuje żadnego z wystawców, zapewniając uczciwe zasady dla wszystkich firm. Wyzwaniem zatem staje się forma prezentacji innowacyjności prezentowanych rozwiązań i faktycznych korzyści.
Nowości produktowe Geberit na targach ARCHITECT@WORK
W myśl przewodniego hasła targów, marka Geberit zaprezentuje swoją innowacyjną paletę kompleksowych i w pełni komplementarnych rozwiązań do łazienki. Na stoisku będziemy mogli zobaczyć rozwiązania do strefy prysznica – m.in. brodzik Geberit o grubości 35 mm, ze specjalnie zaprojektowaną antypoślizgową powierzchnią ceramiczną oraz Geberit CleanLine50, zapewniający wyższy standard czystości w łazience. W strefie WC dostępne będą nowości produktowe – przyciski Sigma70 i Sigma50, posiadające wszechstronne funkcje, tj. pojemniki na kostki do spłuczki czy zintegrowane urządzenie do usuwania zapachów DuoFresh. Producent zaprezentuje dwie miski WC: Acanto z TurboFlush oraz SMYLE. Warszawskie targi to idealny czas, aby poznać wachlarz innowacyjnych rozwiązań od marki Geberit.
Na odwiedzających stoisko marki Geberit w trakcie targów Architect@Work Warsaw czeka konkurs w mediach społecznościowych. Wystarczy odwiedzić przestrzeń marki, wstawić foto lub video relację na Instagramie i oznaczyć konto @geberit_poland, dodać oznaczenie #CeramikaGeberit, aby wygrać miły upominek.
Na spotkanie z marką Geberit zapraszamy w dniach 30 i 31 maja 2023 roku w EXPO XXI Warszawa od godz. 12:00 do 19:00.
ARCHITECT@WORK: najnowsze trendy i innowacje w zasięgu ręki
Targi oferują architektom i projektantom wyjątkową możliwość odkrycia starannie wyselekcjonowanych, innowacyjnych produktów wyposażenia wnętrz. Wydarzenie ma wysoce ekskluzywny charakter, ponieważ mogą je odwiedzić tylko specjaliści. Oprócz stoisk marek, w trakcie wydarzenia nie zabraknie również prelekcji uznanych architektów, wystaw, prezentacji nowości produktowych i – co najważniejsze – inspirującej, twórczej atmosfery.
Więcej informacji o targach ARCHITECT@WORK Warsaw na stronie: www.architectatwork.pl

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.