Komunikaty PR

Geberit z Nagrodą specjalną w konkursie UP!Awards 2024

2024-12-11  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Toaleta myjąca Geberit AquaClean Alba została uhonorowana Nagrodą specjalną Kapituły w prestiżowym konkursie UP!Awards 2024, organizowanym przez redakcję Wprost. Wyróżnienie to jest wyrazem uznania dla wyjątkowych innowacji wprowadzanych przez Geberit na rynek łazienkowy.

UP!Awards to konkurs, który wyróżnia liderów innowacji i nowoczesnych rozwiązań w sektorze budownictwa, wnętrz i nieruchomości. Nagrody przyznawane są  osobom i firmom, którzy zmieniają oblicze polskiej architektury, designu i budownictwa, inspirując innowacyjnością oraz troską o środowisko. Tegoroczna edycja odbyła się pod honorowym patronatem Polskiego Związku Firm Deweloperskich (PZFD) i Stowarzyszenia Architektów Polskich (SARP).

9 grudnia w Kwadracie Praskim w Warszawie odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród, podczas której uhonorowano laureatów. Część oficjalną poprzedziła inspirująca debata na temat społecznej odpowiedzialności architektury, w której udział wzięli eksperci z branży, członkowie Kapituły konkursowej: arch. Marek Chrobak (Prezes Stowarzyszenia Architektów Polskich SARP) i Jakuba Bartos (Członek zarządu, współwłaściciel pracowni Decoroom). Dyskusję moderowała Olga Kisiel-Konopka, właścicielka OKK! PR.

Kapituła konkursu doceniła Geberit AquaClean Alba przyznając Nagrodę specjalną Znak jakości Wprost. Toaleta ta łączy stylowy, minimalistyczny design z zaawansowaną funkcjonalnością, oferując kompleksowe rozwiązanie dla osób rozpoczynających swoją przygodę z toaletami myjącymi. Geberit AquaClean Alba zastępuje co najmniej dwa produkty, zapewniając wszystkie kluczowe funkcje w niezwykle atrakcyjnej cenie. Ceramiczna miska gwarantuje perfekcyjną czystość, ale też ułatwia dbałość o samą toaletę – ze względu na brak kołnierza nie pojawiają się jakiekolwiek zakamarki, w których mógłby gromadzić się osad, specjalny program na bieżąco informuje o ewentualnej konieczności odkamieniania. Dodatkowo szkliwo jest zabezpieczone specjalną powłoką ochronną. Higiena użytkowania idzie w parze z dokładnością spłukiwania, co jest zasługą zastosowania innowacyjnej technologii TurboFlush. Geberit AquaClean Alba to kolejny krok w rozwoju toalet myjących, które marka Geberit tworzy zgodnie z zasadą zrównoważonego rozwoju i eco-designu, wpisując się w nowoczesne potrzeby użytkowników na całym świecie.

Podczas obierania nagrody, Justyna Zborowska, szefowa komunikacji marki Geberit, podkreśliła rewolucyjny wpływ toalet myjących na codzienne zwyczaje użytkowników:

,,Jesteście świadkami rewolucji w temacie komfortu i higieny w łazienkach. Świadectwem tego jest ta nagroda. Toalety Geberit AquaClean zmieniają nasze zwyczaje – porzucamy papier toaletowy, myjemy się wodą. Życzę takiej toalety w każdej łazience!”

Geberit, świętujący w tym roku 150-lecie działalności, od lat wyznacza trendy w branży sanitarnej. Od wprowadzenia stelaży podtynkowych, przez innowacyjne miski bez kołnierza, po zaawansowane toalety myjące – firma nieustannie podnosi standardy i dba o komfort użytkowników na całym świecie.

www.geberit.pl

Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie Biuro prasowe
2024-12-27 | 01:00

Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie

Zbliża się Sylwester – czas zabawy, podróży i odpoczynku. Jednak podczas naszej nieobecności dom i posesja mogą stać się łatwym celem dla złodziei. Jak skutecznie
Dom Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
2024-12-24 | 00:21

Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?

Czy łazienka może być modna i ponadczasowa jednocześnie? Kluczem do takiego efektu jest odpowiednia paleta barw, która łączy w sobie harmonię, elegancję i przytulność - element
Dom Luksus, który nie przytłacza
2024-12-23 | 13:00

Luksus, który nie przytłacza

Styl quiet luxury to elegancja w najbardziej subtelnej, wysmakowanej formie. Nie znajdziemy tu krzykliwych wzorów, przesadnego przepychu ani trendów, które

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zbiórki internetowe przestały się już kojarzyć wyłącznie z finansowaniem leczenia. Ludzie zbierają także na podstawowe potrzeby i realizację marzeń

Połowa Polaków wspiera zbiórki charytatywne online – wynika z raportu przygotowanego przez SW Research dla Allegro. Najczęściej przekazujemy datki na pomoc humanitarną związaną z kataklizmami, wsparcie chorych, pomoc dzieciom czy zwierzętom. Jeszcze do niedawna zbiórki internetowe kojarzyły się głównie z finansowaniem terapii czy rehabilitacji dla ciężko chorych, ale coraz częściej ludzie zbierają na podstawowe potrzeby, takie jak żywność czy opał na zimę, ale również na realizację marzeń.