Geberit z prestiżową nagrodą Red Dot Award 2024
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro@okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Dwa rozwiązania Geberit zdobyły międzynarodową nagrodę Red Dot Award 2024. Wśród laureatów w kategorii Product Design znalazła się seria łazienkowa Bambini oraz Geberit AquaClean Alba, tegoroczna nowość produktowa producenta.
Red Dot Design Award, organizowany przez Design Center Westfalen w Nordheim od 1995 roku, jest jednym z najbardziej renomowanych konkursów, który wyłania najlepsze projekty w dziedzinie wzornictwa przemysłowego. To jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń, które wyznacza trendy dla całej branży.
Nagroda Red Dot dla Geberit AquaClean Alba
Nowa toaleta myjąca Geberit AquaClean Alba zachwyciła jury konkursu Red Dot Award 2024 swoim innowacyjnym, eleganckim i przyjemnie prostym wzornictwem oraz wyjątkową funkcjonalnością. Pomimo najnowocześniejszych technologii toaleta myjącą zachowuje ponadczasowy wygląd tradycyjnej toalety i doskonale komponuje się z każdą łazienką.
Dzięki swojej dyskretnej estetyce wyznacza nowe standardy w dziedzinie higieny toalet, wyróżniając się bez rzucania się w oczy. Unikalne połączenie zaawansowanych technologii, takich jak opatentowana technologia natrysku WhirlSpray i wyjątkowo cicha technologia TurboFlush, sprawia, że Geberit AquaClean Alba jest produktem wyjątkowym. Zdobycie tej prestiżowej nagrody podkreśla jakość i sukces Geberit, jako wiodącego dostawcy technologii sanitarnych.
Kolekcja dla najmłodszych wyróżniona prestiżową nagrodą
Seria łazienkowa Geberit Bambini oferuje toalety dla dzieci, umywalki dla dzieci i inne produkty umywalkowe, które są specjalnie dostosowane do potrzeb maluchów i dzieci w wieku do 14 lat. Koncepcja kolorystyczna tworzy zabawną, a jednocześnie ponadczasową atmosferę w pomieszczeniach sanitarnych. Dzięki łatwym w czyszczeniu produktom, seria ta spełnia również wymagania personelu odpowiedzialnego za opiekę i sprzątanie. To właśnie za te aspekty jury konkursu doceniło kolekcję łazienkową Geberit Bambini.
W tym roku seria łazienkowa Geberit Bambini została nagrodzona również międzynarodową nagrodą iF Design Award.
www.geberit.pl
Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).
Przed nami upalne dni – koniecznie zadbaj o przesłony na okna!
Wyznania miłosne w architekturze
Delektuj się latem z Fiskars
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Pakosińska: Siostrzeństwo kobiet jest jeszcze w powijakach. Natomiast w „Pytaniu na śniadanie” mam wspaniałe koleżanki, a Kinga Dobrzyńska jest dla nas jak mama
Prezenterka TVP ubolewa nad tym, że kobiety nadal dość często postrzegają siebie nawzajem jako rywalki i zamiast się wspierać, to jedna drugiej wbija szpilkę. Katarzyna Pakosińska zauważa, że damska solidarność wciąż jest rzadkością, a dużo częściej ze względu na niską samoocenę i różne uprzedzenia kobiety rzucają sobie kłody pod nogi. Jednocześnie podkreśla, że miała ogromne szczęście, trafiając do ekipy „Pytania na śniadanie”. W tej redakcji może bowiem rozwijać skrzydła kariery i liczyć na wsparcie ze strony innych kobiet.
Handel
Konsumenci w coraz lepszych nastrojach. Mogą być dźwignią polskiej gospodarki
Dane z gospodarki wskazują, że inflacyjny szok jest za nami, a Polacy ruszyli na zakupy. – Konsument przestał aż tak bardzo patrzeć na każdą wydawaną złotówkę – mówi Agnieszka Górnicka, prezeska zarządu Inquiry. Wciąż jednak ostrożnie podchodzimy do przyszłości i planowania większych zakupów. Podejście konsumentów do cen, ale też kanału zakupowego to jeden z elementów, do którego branża handlowa musi się przystosowywać. Zmiany w sektorze wymuszają też kwestie regulacyjne. Wśród istotnych wyzwań na najbliższe miesiące będzie system kaucyjny i ewentualny powrót do handlowych niedziel.
Media
Aleksandra Popławska: Tantiemy z internetu to są zarobki za naszą pracę i nam się należą. W Europie wszyscy powinniśmy działać na podobnych prawach
W piątek zakończyła się batalia środowiska filmowego o tantiemy z platform streamingowych. Dzięki nowym przepisom twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych oraz wykonawcy utworów słownych i słowno-muzycznych będą uzyskiwać stosowne wynagrodzenie za udostępnianie ich dzieł w sieci. Za nowelą głosowało 417 posłów, 18 było przeciw, a jedna osoba wstrzymała się od głosu. Aktorzy mogą więc wreszcie odetchnąć z ulgą. Aleksandra Popławska i Krzysztof Dracz są jednak rozgoryczeni tym, że tak długo musieli czekać na takie rozwiązanie. Stosowne rozporządzenie powinno wejść w życie już trzy lata temu.