Geberit zaprasza na 4 Design Days
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
7. edycja 4 Design Days zgromadzi w Katowicach znanych architektów, projektantów i producentów wyposażenia wnętrz. W tym roku Geberit, europejski lider w segmencie ceramiki sanitarnej, zaprezentuje m.in. serię Geberit ONE. Podczas bezpośrednich rozmów z partnerami i klientami powstaną pomysły przyszłej współpracy i zebrane zostaną opinie na temat wdrażanych nowości. Na stoisku producenta pojawi się m.in. dr Szymon Hanczar, który przybliży odwiedzającym koncepcję powstania nagradzanej instalacji „Rota et Speculum”, a podczas paneli dyskusyjnych zobaczymy wiele znanych nazwisk związanych z Geberit. Na stoisko producenta nr 28 zapraszamy w dniach 26-29 stycznia 2023r.
4 Design Days to cztery dni inspirujących dyskusji, wystaw, prezentacji i spotkań z udziałem ikon światowego i polskiego designu. Wydarzenie wpisało się na stałe do kalendarza cenionych inicjatyw na Śląsku, przyciągając do Międzynarodowego Centrum Kongresowego w Katowicach wielu miłośników architektury i wzornictwa. Targi odbędą się w sprawdzonej i klarownej formule: pierwsze dwa dni poświęcone będą branży (26-27 stycznia 2023 r.), kolejne dwa - otwarte dla publiczności (28 i 29 stycznia 2023 r.).
Cykl spotkań na stoisku Geberit zainauguruje w czwartek 26 stycznia o godz. 13.00 dr Szymon Hanczar, odpowiedzialny także za projekt stoiska producenta, który opowie o genezie powstania instalacji „Rota et Speculum”. Spotkanie poprowadzi Agnieszka Musiał-Chmielnik, architektka, Ambasadorka marki i prowadząca program ,,Mieszkanie na miarę” w telewizji HGTV.
Przygotowana przez hanczar studio kompozycja dla Geberit zdobyła właśnie nagrodę LIT Lighting Design Awards w kategorii Visitor Experience & Museum Exhibition. Jury międzynarodowego konkursu doceniło realizację, która prezentowała ceramikę Koło / Geberit w nowatorskiej odsłonie formy i światła, które wspólnie stworzyły nowe struktury przestrzeni i warstwy narracyjne. Pracę odsłonięto podczas bankietu Geberit Thinking Forward, będącego zwieńczeniem konferencji „Shigeru Ban i architektura dla uchodźców”. Targi 4 Design Days staną się więc okazją do nadania jej drugiego życia, a 26 i 27 stycznia 2023r. autor instalacji, wraz z Geberit, zapowiadają możliwość oprowadzenia kuratorskiego po katowickiej wystawie.
Eksperci na wyciągnięcie ręki
W inspirujących dyskusjach, odbywających się na terenie targów, wezmą udział cenieni eksperci Geberit i Ambasadorzy marki. 26 stycznia 2023 r. w godzinach 12.30-14.00 o wnętrzarskich wyborach Polaków opowiedzą Ambasadorki Geberit: Ida Mikołajska oraz Monika Staniec. W ramach „DESIGN #4DEVELOPMENT. TAKIE WYPOSAŻENIE WNĘTRZ MA SENS” zastanowią się czy polski klient doceni starania produkowania w duchu zrównoważonego rozwoju firm zajmujących się wyposażeniem łazienek, podłóg i mebli. Jakie wyposażenie wybierze – ekologiczne, ładne, a może tanie?
Z kolei o tym, jak produkować i projektować materiały wykończeniowe, meble i dodatki z myślą o ograniczaniu konsumpcji surowców opowie Barbara Uherek-Bradecka, Ambasadorka marki podczas panelu ,,#4DEVELOPMENT. TE MATERIAŁY WYBIERAJMY Recycling wkracza na salony”, który odbędzie się tego samego dnia w godzinach 14.45-16.00.
Drugiego dnia targów, w piątek 27 stycznia 2023 r. o godz. 10.00, Jakub Drabikowski, Trade Marketing Manager Geberit wraz z zaproszonymi gośćmi odpowiedzą na pytania gdzie leży klucz do zrównoważonych przedmiotów. Nasz świat potrzebuje przecież produktów, które będą cieszyć oko, ale takich, które zostaną z nami na długo i przetrwają ulotne mody. W jaki sposób tworzyć zatem rzeczy, które będą piękne i trwałe, tak by ludzie chcieli zachować je na dłużej? Jak szlachetne pomysły przekuć w intratny biznes i jak odnaleźć wspólny mianownik na linii projektant – producent – klient. Tego dowiemy się podczas panelu „DESIGN #4DEVELOPMENT. TAK TWÓRZMY RZECZY”.
Na katowickiej scenie zobaczymy również Ambasadorkę marki, Oliwię Drobnicką, która wraz z zaproszonymi ekspertami przybliży tematykę budowy inteligentnego i przyjaznego środowisku budynku.
Z kolei o godz. 14.45 Ambasadorki Geberit, Krystyna i Ida Mikołajskie przybliżą najciekawsze projekty MIKOŁAJSKAstudio – te nowo otwarte i w trakcie projektowania. W sali audytoryjnej o godzinie 14.45 wystąpi Adrian Burzyk, Dyrektor Projekty i Technologie Geberit podczas panelu ,,#4DIVERSITY. REWITALIZACJA DAJE NOWE ŻYCIE”, który wspólnie z pozostałymi prelegentami będzie dyskutować o przykładach rewitalizacji wartych naśladowania.
Ostatniego dnia targów, w niedzielę o godzinie 13.00 Ambasador marki, Tomasz Słomka przybliży zainteresowanym, jakie trendy będą obowiązywać w łazience w 2023 roku, podczas panelu ,,Wnętrze, o jakim marzysz – z nami urządzisz je bez problemu! Poznaj triki, dzięki którym nie popełnisz błędów!”.
Dla klientów indywidulanych, specjalnie w sobotę, spotkania z architektami i ambasadorami Geberit na stoisku firmowym: Katarzyną Szramek, Paulą Pióro, Anetą Korus, Ewą Więcek i Tomaszem Słomką. To idealna okazja, żeby rozwiać wszelkie wnętrzarskie wątpliwości i zasięgnąć porad ekspertów, którzy będą dostępni na stoisku w godzinach 11.00-16.00.
W trakcie trwania targów Geberit zaprasza do wzięcia udziału w konkursie, polegającym na zrobieniu relacji ze stoiska Geberit na SoMe z hasztagiem #CeramikaGeberit i oznaczeniem profilu @geberit_poland. W konkursie można wygrać cenne książki oraz zestawy do robienia fondue.
Zapowiadają się 4 dni pełne wrażeń i inspiracji, owocnych spotkań i wymiany doświadczeń. Do zobaczenia w Katowicach!
Więcej informacji na www.geberit.pl

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.