Gessa - ekonomiczna cena, ponadczasowy design
Strefa kąpielowa to jedna z najprzyjemniejszych części łazienki. Decydując się na wannę, możemy pokusić się o stworzenie wyjątkowego kącika sprzyjającego wypoczynkowi.
Doskonałym przykładem połączenia estetyki z funkcjonalnością jest seria wanien GESSA marki SANPLAST. Pierwsze, co rzuca się w oczy, to jej prostokątny, uniwersalny kształt. Ta forma świetnie sprawdza się zarówno w nowoczesnych, designerskich wnętrzach, jak i w tych o klasycznym charakterze. Na uwagę zasługuje też idealne wyprofilowanie wnętrza wanny, które ma niebagatelny wpływ na wygodę podczas kąpieli.
Wannę cechuje ekonomiczna głębokość 42 cm. Model ten występuje w czterech najpopularniejszych wymiarach (od 140 do 170 cm na 70 cm) oraz w kolorze białym EW. Wanna GESSA wykonana została z akrylu sanitarnego i w standardzie kompletowana jest ze stelażem.
„Seria Gessa została stworzona z myślą także o właścicielach niewielkich przestrzeni łazienkowych. Jej klasyczny, nienarzucający się kształt i wymiary sprawiają, że doskonale sprawdzi się nawet w małych przestrzeniach. Warto również podkreślić, że wanny SANPLAST z linii GESSA to idealne ekonomiczne rozwiązanie w swojej klasie.” – podkreśla Marcin Wargoś – Product Manager SANPLAST SA.
Cena od 697 zł brutto.
Dostępne wymiary: 70x140, 70x150, 70x160, 70x170.
Kolor: biały EW

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.