Komunikaty PR

Gładki sufit bez smug i pasów

2022-06-30  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Malowanie sufitu może być niewdzięcznym zadaniem nawet dla fachowców. Nie dość, że to trudno dostępna powierzchnia, to pod światło jak na dłoni widać na niej wszelkie niedoskonałości i niedociągnięcia. Z antyrefleksyjną białą farbą Tikkurila prace malarskie będą jednak znacznie łatwiejsze. Za sprawą unikatowej kompozycji związków tytanu oraz wypełniaczy funkcyjnych optycznie niweluje ona refleksy świetlne, wywołujące wrażenie nierówności podłoża.

Brzydkie zacieki i smugi na suficie potrafią całkowicie zepsuć estetykę pomieszczenia i zniweczyć cały wysiłek włożony w remont. Tym bardziej do malowania tej powierzchni warto wybrać sprawdzone, wysokiej jakości farby, które pozwolą uzyskać atrakcyjny efekt końcowy. Tikkurila Anti-Reflex White 2 to dedykowana do sufitów głęboko matowa farba wodorozcieńczalna, która tworzy jednolitą powłokę, niezależnie od kąta padania światła. Dzięki właściwościom antyrefleksyjnym optycznie wyrównuje wszelkie niedoskonałości podłoża, nadaje przy tym trwały, biały kolor, odporny na  promieniowanie UV i UVC. Farbę można z powodzeniem stosować nie tylko w pomieszczeniach mieszkalnych, ale też biurowych i użyteczności publicznej, łącznie z tak wymagającymi placówkami jak szpitale, przychodnie, szkoły, przedszkola czy żłobki. Szczególnie dobrze sprawdzi się do malowania dobrze doświetlonych, rozległych sufitów, gdzie stworzy całkowicie matową i pozbawioną refleksów świetlnych drobnoziarnistą powierzchnię.

Tikkurila Anit-Reflex White 2 wykonawcy docenią też ze względu na łatwość użytkowania. Wydłużony czas otwarcia farby umożliwia wykonanie miejscowych poprawek, bez konieczności malowania całej powierzchni od nowa.

 

Więcej informacji na temat antyrefleksyjnej farby Tikkurila jest dostępnych na stronie: https://tikkurila.pl/dla-profesjonalistow/gladki-sufit-bez-smug-i-pasow-z-tikkurila-anti-reflex-white

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.