Komunikaty PR

Gotowe do wynajmu. Biuro zaprojektowane przez Boris Kudlicka with Partners

2023-10-24  |  12:20
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

182-metrowa przestrzeń biura, zlokalizowanego przy ul. Ordynackiej, mieści się w stylowej kamienicy położonej w prestiżowym rejonie przy Nowym Świecie. Wyjątkowe sąsiedztwo dobrze oddaje charakter tej części Warszawy, a samo biuro idealnie nadaje się na kancelarie prawną, notarialną lub prestiżową siedzibę firmy. Kusząca perspektywa możliwości wynajmu przyciąga obecnie uwagę wielu przedsiębiorców, którzy pragną znaleźć tu komfortowe stanowiska pracy, z możliwością zaproszenia swych klientów na lunch do jednej z wielu pobliskich restauracji. Wykorzystując ogromny potencjał samej przestrzeni i lokalizacji, właściciel zwrócił się o pomoc w zaaranżowaniu wnętrz do świetnie znanej na warszawskim rynku pracowni Boris Kudlicka with Partners.

Już wkrótce Nowy Świat rozświetli się tysiącami świątecznych świateł, wyglądając jeszcze piękniej niż zazwyczaj. W momentach, w których nie jest aż tak przystrojony, wciąż pozostaje jednym z najbardziej prestiżowych adresów w stolicy. Przy ul. Ordynackiej, gdzie mieści się pokazywane dziś biuro, w latach 50. mieściło się Stołeczne Przedsiębiorstwa Handlu Opałem i Materiałami Budowlanymi. Dziś, w zupełnie nowym anturażu, zastajemy tu odrestaurowaną przez Boris Kudlicka with Partners przestrzeń biurową, którą można obecnie wynająć. Pracownia architektoniczna, na czele której stoi Boris Kudlicka, Weronika Libiszowska i Rafał Otłog, odpowiedzialna była za koncepcję projektową oraz nadzory autorskie.

Pod kątem funkcji pomieszczeń projektantom zależało na maksymalnej elastyczności przestrzeni, umożliwiającej maksymalne dostosowanie się poszczególnych pomieszczeń pod potrzeb niezdefiniowanego jeszcze najemcy. Obecnie biuro składa się z czterech pomieszczeń do pracy o różnym metrażu: poczekalni tzw. lounge area z możliwością wyodrębnienia strefy recepcyjnej, toalety, strefy socjalnej wraz z kuchnią oraz strefy technicznej (serwerowni). Meble celowo nie zostały tu zdefiniowane, pozostawiając całkowitą swobodę dla przyszłego najemcy. Podstawowe oświetlenie pochodzi z firmy Flos, a dekoracyjne to dobrze znane marki Aromas oraz Astro.

Architekci zaproponowali zmianę układów funkcjonalnych pomieszczeń, z inną stroną wejścia do strefy socjalnej i kuchni, tym samym tworząc wyodrębnioną strefę lounge. Przestrzeń biurowa, pod kątem wizualnym powinna była być według zespołu pracowni łatwa w dostosowaniu do profilu najemcy i jego identyfikacji wizualnej. Użyto więc neutralnych kolorów, skupiając się głównie na detalu. Zastana przestrzeń była zupełną zagadką, bo na miejscu brakowało aktualnej dokumentacji technicznej. Dopiero po wejściu na budowę można było zweryfikować wcześniejsze założenia. Od samego początku widać było, że to przestrzeń o dużym potencjale, która przez dłuższy czas pozostawała bez opieki. Architektom świetnie udało się przywrócić dawny blask i charakter przestrzeni, zlokalizowanej w jednej z historycznych warszawskich kamienic, charakteryzującej się unikalnym stylem, wyróżniającą architekturą oraz wysokim standardem. Tego typu butikowe przestrzenie biurowe znajdują obecnie coraz więcej zwolenników, głównie dzięki klimatowi, jaki daje praca w tak wyjątkowym miejscu.

Fot.Sebastian Rzepka

Więcej na: www.kudlickawithpartners.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.