Komunikaty PR

Gwiazdorski glamour z duchem czasów – kolekcja Ardesia marki FDESIGN

2021-07-26  |  13:50
Biuro prasowe

Piękno wymaga odpowiedniej ekspozycji. Jedną z popularnych dróg stanowi styl glamour, który doskonale uosabia zamiłowanie do współczesnej elegancji. Stawia się w nim na szyk, szlachetne materiały, wysmakowane kontrasty barwne, a przede wszystkim niepowtarzalne przedmioty wykonane z biżuteryjnym kunsztem. Glamour nie boi się też ciemnych kolorów zyskujących jeszcze więcej klasy z dodatkiem złotych detali. Wszystko to znajduje pełne odzwierciedlenie w kolekcji Ardesia marki FDESIGN. Oferowane baterie łazienkowe i kuchenne łączą przy tym perfekcję wzorniczą z pełną funkcjonalnością oraz troską o kondycję środowiska.

Intrygująca kolorystyka i smukłe sylwetki – tym wyróżniają się baterie z kolekcji Ardesia. Aksamitna czerń ich powierzchni przywołuje skojarzenia z barwą najciemniejszego łupku (wł. ardesia), co też wiąże się z solidnością i trwałością kamienia. Z kolei elementy w odcieniu różowego złota wzbogacają prostotę kształtów o szykowny, odrobinę awangardowy akcent. Dzięki temu baterie Ardesia perfekcyjnie odnajdują się w nowoczesnych aranżacjach – zwłaszcza w tych odważniejszych i wyrazistszych, inspirowanych stylem glamour. Spójnie komponują się również z modnymi dziś czarnymi detalami oraz połyskującą miedzią.

Blask różowego złota w duecie z czernią świetnie odnajduje się we wnętrzach luksusowych, jednak baterie z kolekcji Ardesia warto również stosować w innych stylistykach. Ciekawie kontrastują z bardziej surową bazą, czyli betonem, drewnem czy innymi naturalnymi materiałami. Grawerowane heksagony mają w sobie dyscyplinę, powtarzalność i geometryczny porządek. Dzięki temu za ich pomocą można też subtelnie ożywić minimalistyczny wystrój – mówi Justyna Smolec, architektka prowadząca pracownię Justyna Smolec Architektura & Design.

Marka FDESIGN stawia przy tym na długowieczność produktów – po to by ograniczyć potrzebę częstych remontów, przez które powstaje nadmierna ilość odpadów. Stąd także baterie z kolekcji Ardesia mają wydłużony okres gwarancyjny do 7 lat na kluczowe elementy. Zastosowane komponenty pozwalają również ograniczyć wykorzystanie cennych, naturalnych zasobów. Perlatory EasyClean nie tylko zmniejszają zużycie wody nawet o 50% (poprzez jej napowietrzanie), lecz także ograniczają powstawanie osadów kamiennych. Dlatego można zrezygnować z detergentów ze środkami chemicznymi, które stanowią duże obciążenie dla środowiska. Wrażliwość proekologiczna dotyczy też innych elementów baterii. Mosiężne korpusy mają obniżoną zawartość ołowiu, a korki click-clack z tworzywa sztucznego (polipropylenu), znajdujące się w komplecie z baterią, zastąpiono metalowymi.

Rodzina Ardesia obejmuje takie produkty, jak bateria umywalkowa stojąca i stojąca nablatowa, umywalkowa podtynkowa, bidetowa, natryskowa, wannowa ścienna, natryskowo-wannowa podtynkowa oraz bateria kuchenna. Kolekcja oferowana jest wraz z dopasowanymi akcesoriami, takimi jak m.in. wieszaki, uchwyty, mydelniczki czy dodatkowe elementy do montażu podtynkowego i zestawów natryskowych (deszczownie, ramiona i rączki natrysku, węże, przyłącza kątowe z uchwytem). Otwiera to szansę na urządzenie harmonijnego wnętrza – efektownego, a przy tym wyrafinowanego i komfortowego. Takie wyposażenie łazienki i kuchni doskonale wypada w zestawieniu z szykownymi materiałami w stylu glamour: dekorami o głębokim, bogatym rysunku, połyskującymi powierzchniami, blaskiem szkła, złota, srebra czy efektownym oświetleniem.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Moda

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.

Muzyka

Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel

Wokalista przyznaje, że często na barkach artystów jest nie tylko przygotowanie materiału na płytę, ale także zebranie pieniędzy na jej nagranie, produkcję i wszelkie działania promocyjne. To wszystko sporo kosztuje. On sam może w tej kwestii liczyć na wsparcie wytwórni fonograficznej, więc jest mu łatwiej, natomiast ci, którzy są zdani sami na siebie, mają twardy orzech do zgryzienia. Dlatego też Wiktor Duduła pochwala chociażby zakładanie publicznych zbiórek na taki cel.