Komunikaty PR

Haier wspiera 31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy!

2023-01-24  |  01:00
Biuro prasowe

Haier wspiera 31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy!

Marka Haier, która od 14 lat jest liderem w produkcji urządzeń AGD na świecie, dołącza do Najpiękniejszej Orkiestry świata. Producent przekazał na licytację prawdziwe technologiczne arcydzieło.  Przedmiotem aukcji jest jedyna w swoim rodzaju lodówka, która powstała w ramach artystycznej współpracy marki Haier i nietuzinkowej artystki MISS DORYS. Zwycięzca aukcji zyska nie tylko lodówkę z dożywotnią gwarancją, ale co najważniejsze, pomoże chorującym na sepsę, bo taki jest właśnie cel 31. Finału WOŚP.

 

 

W tym roku Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy  zagra  pod hasłem “Chcemy wygrać z sepsą! Gramy dla wszystkich - małych i dużych!”.  W planach jest wyposażenie szpitali w urządzenia pozwalające na przyspieszenie diagnostyki zakażeń, co umożliwi lepszą terapię sepsy poprzez szybsze wdrożenie celowanego i skutecznego leczenia antybiotykami. Wielki 31. Finał odbędzie się w niedzielę 29 stycznia. Natomiast do 10 lutego można wesprzeć aukcję i wziąć udział w licytacji, specjalnie przygotowanej na tę okazję lodówki Haier Multidoor seria 9 HCW9919FSGB. Zwycięzca otrzyma nie tylko technologiczne arcydzieło z dożywotnią gwarancją producenta, ale co najważniejsze wesprze WOŚP i przyczyni się do pomocy w szczytnym celu.

 

https://allegro.pl/oferta/lodowka-haier-multidoor-seria-9-hcw9919fsgb-13161177252

 

O wygląd graficzny chłodziarko-zamrażarki Haier zadbała MISS DORYS, która na co dzień należy do kobiecego kolektywu street artowego MIAU Crew, a także jest współtwórczynią stowarzyszenia i pracowni artystycznej Stacja Praga.

 

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=JnwGDUsB2Ms

 

Oprócz artystycznego oblicza urządzenia warto zwrócić uwagę na jego technologiczne aspekty.  To prawdziwe centrum dowodzenia z wbudowanym ekranem, dzięki któremu w łatwy sposób można sterować wszystkimi funkcjami chłodziarko - zamrażarki, a także innymi urządzeniami Haier połączonymi przez aplikacje hon. Multimedialny ekran pozwala także na surfowanie w internecie umożliwiając m. in. dostęp do niezliczonej ilości przepisów. Kolejnym bardzo praktycznym rozwiązaniem są kamery umieszczone we wnętrzu urządzenia. W każdej chwili można sprawdzić zawartość lodówki, a funkcja ta będzie bardzo praktyczna choćby podczas zakupów w sklepie.

 

Więcej informacji o Haier Multidoor seria 9 HCW9919FSGB znajdziecie pod poniższym linkiem:

https://www.haier-europe.com/pl_PL/multidoor/34004981/hcw9919fsgb/

O firmie Haier

Firma Haier, nieprzerwanie od 14 lat, jest liderem w produkcji urządzeń AGD na świecie. Swoje produkty dystrybuuje w ponad 160 krajach na 5 kontynentach i zatrudnia ponad 100 000 pracowników. Misją firmy Haier jest dostarczanie użytkownikom stylowych, niezawodnych i innowacyjnych produktów o najwyższej jakości, które ułatwiają życie, oszczędzają czas i dbają o środowisko naturalne. Będąc blisko swoich klientów i wsłuchując się w ich potrzeby, inżynierowie firmy opracowali wiele autorskich rozwiązań i technologii, które wielokrotnie wyprzedzają oczekiwania użytkowników. Właśnie za to produkowane przez Haier lodówki (typu combi, multidoor, side by side), piekarniki do zabudowy, płyty indukcyjne, okapy i chłodziarki do wina, a także pralki, pralko-suszarki i suszarki doceniają konsumenci. Urządzenia firmy Haier posiadają certyfikaty jakości prestiżowego instytutu kontroli VDE, który w przypadku lodówek poświadcza precyzyjną kontrolę temperatury i wilgotności, dzięki czemu urządzenia Haier utrzymują świeżość produktów do 2 razy dłużej.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.