Hey Stylish, czyli przytulny wymiar eleganckich wnętrz
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Elegancki styl wystroju nie musi kojarzyć się z wyrafinowaniem i chłodem. Starannie dobrane odcienie z rodziny kolorów Hey Stylish marki Beckers i wysmakowane dodatki sprawią, że nawet w luksusowych wnętrzach zapanuje nastrojowy klimat, który otoczy ciepłem i czułością.
Ciemne kolory potrafią nadać wnętrzu wyjątkowy charakter, zaskakując elegancją i tworząc urzekające głębią stylizacje. Duet grafitowych szarości Modern Loft i Legend z rodziny kolorów Hey Stylish będzie gustownym tłem dla stylowych mebli i dekoracji. Minimalistyczna lampa z mlecznym kloszem delikatnie rozświetli wnętrze, a drewniana komoda i grafika w czarnym obramowaniu pozwolą wyeksponować nowoczesny i wyszukany design. Przestrzeń z wdziękiem ubarwią cięte kwiaty w żywych kolorach, które podkręcą urok całej aranżacji.
Butelkowa zieleń Herbarium z palety Beckers Designer Collection wprowadzi do sypialni atmosferę intymności z domieszką ekstrawagancji. Miękkie tekstylia w jasnych kolorach podbiją intensywność koloru ścian i dodadzą wnętrzu przytulności, a połyskujące detale, takie jak lampa w odcieniu złota zaakcentują wykwintny styl. W efekcie powstanie klimatyczny wystrój, gdzie dobry smak swobodnie przeplata się z sielanką i błogim spokojem.
Gustowne wnętrza emanujące ciepłą elegancją uzyskać można także w oparciu o kompozycje ton w ton utrzymane w stonowanych beżach. Tych odcieni nie mogło zabraknąć zatem w rodzinie barw Hey Stylish. Kremowa ściana ze smakiem współgra z prostym w formie regałem przemalowanym farbą Beckers Designer Universal w odcieniu Cappuccino. Uwagę przykuwają dopasowane kolorystycznie drobiazgi, które harmonijnie wpisują się w ten subtelny, a jednocześnie wysmakowany design.
Więcej aranżacji w kolorach z rodziny Hey Stylish dostępnych jest na stronie https://beckers.pl/trendy/hej-stylish.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.