Komunikaty PR

Higiena jest ważna dla 50 procent Niemców, także w domu

2020-04-15  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Andrzej Czech
Sfera Group

ul. Sudecka 96 lok. 39
53-129 Wrocław
a.czech|sfera-group.pl| |a.czech|sfera-group.pl
605248210
www.sfera-group.pl

Jednak ludzie są teraz bardziej świadomi higieny w domu. Ankiety niemieckiej i włoskiej marki Vileda koncernu Freudenberga pokazują, że higiena jest ważna nie tylko dla ogółu społeczeństwa z uwagi na obecną sytuację, ale również podczas wiosennych porządków w domu: badanie pokazuje, że toalety, łazienki i powierzchnie kuchenne są dokładnie czyszczone.

Wiosenne porządki to tradycyjnie pora roku, w której gruntownie sprzątane są domy. Dla większości Europejczyków dzieje się to, gdy tylko pojawią się pierwsze promienie słońca lub gdy zbliża się Wielkanoc. W tym roku higiena odgrywa istotną rolę: nieco ponad 60 procent ludzi w Niemczech uważa, że ​​higiena jest najważniejszym aspektem czyszczenia. Około połowa uważa, że ​​higiena odgrywa istotniejszą rolę podczas sprzątania domu w obecnej sytuacji w porównaniu do poprzednich lat. Wyniki są jeszcze wyraźniejsze we Włoszech, gdzie prawie 80 procent uważa, że ​​higiena jest najważniejszym aspektem czystości. Prawie trzy czwarte uważa, że ​​higiena stała się jeszcze ważniejsza. Dzięki rosnącej świadomości w zakresie higieny, tegoroczne wiosenne porządki zyskały na znaczeniu.

Priorytetem jest toaleta, łazienka i kuchnia

Priorytety czyszczenia są podobne w różnych krajach. Najbardziej wrażliwymi obszarami sprzątania w domu są toalety oraz powierzchnie łazienkowe i kuchenne. Według badania Vileda, higieniczne czyszczenie podłóg oraz higieniczne czyszczenie szklanych powierzchni i luster - również potencjalne pożywki dla zarazków i bakterii - są znacznie mniej ważne. „Większość ludzi nie zdaje sobie sprawy, że największą pożywką dla bakterii i zarazków nie jest toaleta. Zwykle jest to zlew kuchenny lub odpływ ”- mówi dr Julia von Grote-Pastré, kierownik działu rozwoju ściereczek, gąbek i rękawic w Freudenberg Home and Cleaning Solutions (FHCS). Mimo to prawie 30 procent uważa, że ​​higieniczne czyszczenie zlewu kuchennego jest ważne. Tylko około jedna czwarta ankietowanych uważa, że ​​higieniczne czyszczenie klamek i drzwi jest ważne. „Jednym z powodów jest to, że drzwi są często używane”, mówi Grote-Pastré. „Czyszczenie klamki przy każdym otwarciu drzwi jest bardziej czasochłonne niż regularne mycie rąk. Tym bardziej ważne jest, aby umyć ręce przed dotknięciem czegokolwiek, gdy wejdziesz do środka. ”

Systemy czyszczenia szpitali działają również w domu

Szpitale mają ścisłe zasady higieny, w których czyszczenie wykorzystuje koncepcję 4 kolorów. Ta koncepcja oznacza, że do czyszczenia różnych obszarów budynku stosuje się przeznaczone do tego kolory ściereczek i mopów. Aby upewnić się, że koncepcja działa, są one oznaczone w czterech różnych kolorach. Celem jest maksymalne ograniczenie rozprzestrzeniania się bakterii, wirusów i patogenów na terenie budynku. Czerwony jest używany w toaletach i pisuarach, żółte środki czyszczące są używane do innych urządzeń sanitarnych, takich jak lustra lub płytki ścienne. Kolor niebieski służy do regałów i stołów w pokojach pacjenta lub w biurach. Zielony jest stosowany w obszarach chirurgicznych. Grote-Pastré wyjaśnia, jak to działa w domu I dlaczego jest bardziej higieniczne: „Tkaniny są dostępne w różnych kolorach. Zalecamy stosowanie innego koloru dla każdego pokoju w domu, na przykład niebieskiego dla łazienki lub pomarańczowego dla kuchni. Zapewnia to, że patogeny, wirusy i bakterie nie rozprzestrzeniają się z pokoju do pokoju. Nasze ściereczki z mikrofibry są bardzo trwałe, można je prać regularnie w 60 stopniach i szybciej schną.” Ściereczki należy pozostawić do wyschnięcia lub umieścić w pralce. Usuwa to wszelkie cząsteczki brudu, wirusy i bakterie uwięzione we włóknach, dzięki czemu ściereczka jest ponownie gotowa do użycia.

Chcesz uzyskać więcej informacji, odwiedź:

Website: www.vileda.pl

Facebook: www.facebook.com/ViledaPolska/

YouTube: www.youtube.com/user/AkademiaVileda/

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Sfera Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.