Komunikaty PR

Home office a gotowanie – jak przygotować posiłek dla całej rodziny?

2020-04-12  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Malcher
Rumour PR

Sueska 12
02-761 Warszawa
krzysztof.malcher|rumour.pl| |krzysztof.malcher|rumour.pl
791 791 838
www.rumour.pl

Smaczne gotowanie posiłków podczas pracy zdalnej nie musi przysparzać nam kłopotów. Możemy zająć się pracą, a posiłek sam się zrobi. Jak to możliwe? Wszystko dzięki wolnowarom. Pod tą nazwą kryje się urządzenie, które pozwala na przygotowanie smacznych, esencjonalnych i przede wszystkim zdrowych potraw. Dodatkową zaletą wolnowarów jest to, że nie wymagają od nas żadnej kontroli. Krótko mówiąc – potrawa robi się sama. Niektóre z nich wyposażone są w funkcję, która podtrzymuje ciepło po przyrządzeniu dania. Nasza rola sprowadza się do przygotowania składników, włożenia ich do misy urządzenia i nastawienia czasu oraz trybu pracy. Po kilku godzinach mamy gotowy, aromatyczny i zdrowy posiłek.

Jednym z najbardziej znanych producentów tego typu urządzeń jest marka Crock-Pot. Wraz z ambasadorem – Janem Kuroniem, pokazuje jak w sposób łatwy i nie ingerujący w nasz rytm dnia, przygotować smaczne i pożywne posiłki.

Wbrew powszechnej opinii to nie szybkowary są szybsze. Co prawda gwarantują o wiele krótsze przygotowanie posiłków, jeśli chodzi o czas, ale tracimy na jakości. Szybkowar nagrzewa się do 200 stopni Celsjusza, a to niekorzystnie wpływa na walory smakowe, szczególnie mięs i warzyw. To wolnowary potrafią wydobyć aromat i esencję smaku danej potrawy. Zapewniają wyważony smak i gwarancję tego, że przygotowywany posiłek będzie w pełni spełniał nasze upodobania kulinarne. Dodatkowo wcześniej wspomniane warzywa i owoce, nie będą przesuszone ani bez smaku.

Wolnowary służą całej rodzinie podczas naszej obecności w domu. Marka Crock-Pot w swojej ofercie posiada wolnowary o różnych przydatnych funkcjach oraz pojemnościach, które zapewniają optymalny wybór dla każdej rodziny bez względu na jej wielkość. Dodatkowo wybierać możemy pomiędzy urządzeniami cyfrowymi, manualnymi i tymi ze specjalną ceramiczną pokrywą DuraCeramic. Gwarantuje ona wysoką jakość użytkowania oraz nieprzywieranie produktów do powierzchni misy urządzenia. Dodatkowo nie ściera się i nie łuszczy z czasem użytkowania. Crock-Pot dba także o walory estetyczne urządzeń. Najnowsze modele zaprojektowano w modnych odcieniach różowego złota i szarości. Wolnowary to urządzenia energooszczędne, a więc wbrew pozorom kilkugodzinne wolne gotowanie jest znacznie bardziej opłacalne niż tradycyjne metody przyrządzania posiłków. Wolnowar to również wygoda i łatwe utrzymanie urządzenia w czystości, za sprawą poszczególnych elementów, które można bez problemu myć w zmywarce. 

Zachęcamy do śledzenia marki i ambasadora w kanałach social media oraz do odwiedzenia oficjalnej strony internetowej Crockpot.pl, gdzie znaleźć można niemal 300 przepisów na dania z wolnowaru, m.in. na zupy, sosy, dania główne a nawet desery.

O Crock Pot

Crock-Pot® jest pionierem w dziedzinie tworzenia wolnowarów/slow-cookerów. Zaprojektowany w latach 70-ych XX w. jako nowe urządzenie kuchenne przyczynił się do powstania nowej kategorii produktowej, której sprzedaż liczy się w milionach egzemplarzy. 

O Newell Brands 

Newell Brands to wiodąca, światowa firma produkująca dobra konsumpcyjne z bogatym portfolio znanych marek, w tym Paper Mate®, Sharpie®, Dymo®, EXPO®, Parker®, Elmer's®, Coleman®, Jostens®, Marmot®, Rawlings®, Irwin®, Lenox®, Oster®, Sunbeam®, FoodSaver®, Mr. Coffee®, Rubbermaid Commercial Products®, Graco®, Baby Jogger®, NUK®, Calphalon®, Rubbermaid®, Contigo®, First Alert®, Waddington i Yankee Candle®. Skupienie na potrzebach Klientów, inwestycje w wiodące marki i kultura oparta na wydajności – te idee pozwalają Newell Brands pomagać ludziom w ich codziennym życiu, kiedy pracują, uczą się i bawią.

O DLF Sp. z o.o.

Autoryzowany importer i dystrybutor urządzeń Crock-Pot w Polsce. DLF sp. z o.o. z Gdyni istnieje na polskim rynku od początku lat dziewięćdziesiątych i specjalizuje się w sprzedaży nowoczesnych produktów z zakresu Hi-tech, robotyki i AGD. Celem DLF jest dostarczenie klientom najwyższej jakości urządzeń, które poprawiają jakość życia. Obecnie firma jest autoryzowanym importerem lub dystrybutorem m.in. marek takich jak: Crock-Pot, iRobot, Stadler Form, Breville, FoodSaver oraz Segway-Ninebot.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rumour PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Rozwiązania elewacyjne dla wymagających Biuro prasowe
2024-07-11 | 14:00

Rozwiązania elewacyjne dla wymagających

Malowanie fasady to nie tylko czasochłonny, ale i bardzo kosztowny proces. Trudno więc dziwić się, że przeprowadzany jest zwykle raz na kilkanaście lat. Aby zachować estetyczną fasadę na
Dom Rozmowa z architektkami Magdaleną Federowicz-Boule i Anną Federowicz
2024-07-11 | 11:00

Rozmowa z architektkami Magdaleną Federowicz-Boule i Anną Federowicz

Zdarzają się w świecie architektury – zarówno polskiej, jak i zagranicznej – zgrane duety. Czasami są to partnerzy życiowi, czasami pary rodzic-dziecko. Nie przychodzi mi
Dom Nowe cornery REJS do szafek narożnych
2024-07-11 | 01:00

Nowe cornery REJS do szafek narożnych

Dolne szafki narożne to jedne z największych i najbardziej pakownych mebli w zabudowie kuchennej. Niestety przez położenie i stosunkowo niewielki front są zarazem tymi najmniej dostępnymi i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Dorośli nie umieją rozmawiać o dojrzewaniu ze swoimi dziećmi. Młodzi czerpią wiedzę głównie z internetu

Dojrzewanie i to, co w tym okresie dzieje się z ciałem i emocjami, to w wielu polskich domach wciąż temat tabu. Nawet jeśli rodzice i opiekunowie podejmują temat, to często się okazuje, że nie za bardzo wiedzą, jak mają o tym rozmawiać ze swoimi dziećmi. Młodzi najczęściej szukają odpowiedzi na swoje pytania i wątpliwości w internecie, jednak nie zawsze są to jakościowe treści, zgodne z aktualną wiedzą i pochodzące od wykwalifikowanych ekspertów. – Chcieliśmy stworzyć miejsce, gdzie znajdą bezpieczną wiedzę na temat wszystkiego, co się dzieje w ich ciele, głowie i duszy w tak ważnym momencie w ich życiu – mówi Olga Kwiecińska, założycielka i pomysłodawczyni Cześć Ciało.

Media

Robert El Gendy: Z Klaudią Carlos jesteśmy różni charakterologicznie, ale doskonale się uzupełniamy. Jak mam słabszy dzień, to ona przejmuje kontrolę nad rozmową lub odwrotnie

Nowi gospodarze TVP2 nie mogą się nachwalić zarówno atmosfery, jaka panuje w TVP, jak i siebie nawzajem. Robert El Gendy bardzo się cieszy z tego, że może prowadzić „Pytanie na śniadanie” z Klaudią Carlos i przekonuje, że ich duet ma duży potencjał. Na wizji doskonale się dogadują i uzupełniają, a poza kamerami  mają wiele wspólnych tematów do rozmów.

Prawo

Świadomość społeczna na temat ryzyka publikowania wizerunków dzieci w internecie nadal bardzo niska. UODO apeluje o ostrożność

Kilkaset milionów zdjęć codziennie jest publikowanych w internecie, wśród nich wiele z udziałem dzieci. Zdjęcia i wideo zamieszczają zarówno rodzice, jak i placówki oświatowe, do których dzieci uczęszczają. Materiały te, bez względu na to, z jaką intencją są publikowane, mogą trafić w niepowołane ręce i posłużyć do ataku hejterskiego na dzieci, kradzieży ich cyfrowej tożsamości, a nawet zostać wykorzystane przez osoby o skłonnościach pedofilskich. Podkreślają to eksperci UODO i Fundacji Orange w poradniku skierowanym do osób pracujących w placówkach i organizacjach działających na rzecz dzieci.