Home office a gotowanie – jak przygotować posiłek dla całej rodziny?
Rumour PR
Sueska 12
02-761 Warszawa
krzysztof.malcher|rumour.pl| |krzysztof.malcher|rumour.pl
791 791 838
www.rumour.pl
Smaczne gotowanie posiłków podczas pracy zdalnej nie musi przysparzać nam kłopotów. Możemy zająć się pracą, a posiłek sam się zrobi. Jak to możliwe? Wszystko dzięki wolnowarom. Pod tą nazwą kryje się urządzenie, które pozwala na przygotowanie smacznych, esencjonalnych i przede wszystkim zdrowych potraw. Dodatkową zaletą wolnowarów jest to, że nie wymagają od nas żadnej kontroli. Krótko mówiąc – potrawa robi się sama. Niektóre z nich wyposażone są w funkcję, która podtrzymuje ciepło po przyrządzeniu dania. Nasza rola sprowadza się do przygotowania składników, włożenia ich do misy urządzenia i nastawienia czasu oraz trybu pracy. Po kilku godzinach mamy gotowy, aromatyczny i zdrowy posiłek.
Jednym z najbardziej znanych producentów tego typu urządzeń jest marka Crock-Pot. Wraz z ambasadorem – Janem Kuroniem, pokazuje jak w sposób łatwy i nie ingerujący w nasz rytm dnia, przygotować smaczne i pożywne posiłki.
Wbrew powszechnej opinii to nie szybkowary są szybsze. Co prawda gwarantują o wiele krótsze przygotowanie posiłków, jeśli chodzi o czas, ale tracimy na jakości. Szybkowar nagrzewa się do 200 stopni Celsjusza, a to niekorzystnie wpływa na walory smakowe, szczególnie mięs i warzyw. To wolnowary potrafią wydobyć aromat i esencję smaku danej potrawy. Zapewniają wyważony smak i gwarancję tego, że przygotowywany posiłek będzie w pełni spełniał nasze upodobania kulinarne. Dodatkowo wcześniej wspomniane warzywa i owoce, nie będą przesuszone ani bez smaku.
Wolnowary służą całej rodzinie podczas naszej obecności w domu. Marka Crock-Pot w swojej ofercie posiada wolnowary o różnych przydatnych funkcjach oraz pojemnościach, które zapewniają optymalny wybór dla każdej rodziny bez względu na jej wielkość. Dodatkowo wybierać możemy pomiędzy urządzeniami cyfrowymi, manualnymi i tymi ze specjalną ceramiczną pokrywą DuraCeramic. Gwarantuje ona wysoką jakość użytkowania oraz nieprzywieranie produktów do powierzchni misy urządzenia. Dodatkowo nie ściera się i nie łuszczy z czasem użytkowania. Crock-Pot dba także o walory estetyczne urządzeń. Najnowsze modele zaprojektowano w modnych odcieniach różowego złota i szarości. Wolnowary to urządzenia energooszczędne, a więc wbrew pozorom kilkugodzinne wolne gotowanie jest znacznie bardziej opłacalne niż tradycyjne metody przyrządzania posiłków. Wolnowar to również wygoda i łatwe utrzymanie urządzenia w czystości, za sprawą poszczególnych elementów, które można bez problemu myć w zmywarce.
Zachęcamy do śledzenia marki i ambasadora w kanałach social media oraz do odwiedzenia oficjalnej strony internetowej Crockpot.pl, gdzie znaleźć można niemal 300 przepisów na dania z wolnowaru, m.in. na zupy, sosy, dania główne a nawet desery.
O Crock Pot
Crock-Pot® jest pionierem w dziedzinie tworzenia wolnowarów/slow-cookerów. Zaprojektowany w latach 70-ych XX w. jako nowe urządzenie kuchenne przyczynił się do powstania nowej kategorii produktowej, której sprzedaż liczy się w milionach egzemplarzy.
O Newell Brands
Newell Brands to wiodąca, światowa firma produkująca dobra konsumpcyjne z bogatym portfolio znanych marek, w tym Paper Mate®, Sharpie®, Dymo®, EXPO®, Parker®, Elmer's®, Coleman®, Jostens®, Marmot®, Rawlings®, Irwin®, Lenox®, Oster®, Sunbeam®, FoodSaver®, Mr. Coffee®, Rubbermaid Commercial Products®, Graco®, Baby Jogger®, NUK®, Calphalon®, Rubbermaid®, Contigo®, First Alert®, Waddington i Yankee Candle®. Skupienie na potrzebach Klientów, inwestycje w wiodące marki i kultura oparta na wydajności – te idee pozwalają Newell Brands pomagać ludziom w ich codziennym życiu, kiedy pracują, uczą się i bawią.
O DLF Sp. z o.o.
Autoryzowany importer i dystrybutor urządzeń Crock-Pot w Polsce. DLF sp. z o.o. z Gdyni istnieje na polskim rynku od początku lat dziewięćdziesiątych i specjalizuje się w sprzedaży nowoczesnych produktów z zakresu Hi-tech, robotyki i AGD. Celem DLF jest dostarczenie klientom najwyższej jakości urządzeń, które poprawiają jakość życia. Obecnie firma jest autoryzowanym importerem lub dystrybutorem m.in. marek takich jak: Crock-Pot, iRobot, Stadler Form, Breville, FoodSaver oraz Segway-Ninebot.
Rozwiązania elewacyjne dla wymagających
Rozmowa z architektkami Magdaleną Federowicz-Boule i Anną Federowicz
Nowe cornery REJS do szafek narożnych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Edukacja
Dorośli nie umieją rozmawiać o dojrzewaniu ze swoimi dziećmi. Młodzi czerpią wiedzę głównie z internetu
Dojrzewanie i to, co w tym okresie dzieje się z ciałem i emocjami, to w wielu polskich domach wciąż temat tabu. Nawet jeśli rodzice i opiekunowie podejmują temat, to często się okazuje, że nie za bardzo wiedzą, jak mają o tym rozmawiać ze swoimi dziećmi. Młodzi najczęściej szukają odpowiedzi na swoje pytania i wątpliwości w internecie, jednak nie zawsze są to jakościowe treści, zgodne z aktualną wiedzą i pochodzące od wykwalifikowanych ekspertów. – Chcieliśmy stworzyć miejsce, gdzie znajdą bezpieczną wiedzę na temat wszystkiego, co się dzieje w ich ciele, głowie i duszy w tak ważnym momencie w ich życiu – mówi Olga Kwiecińska, założycielka i pomysłodawczyni Cześć Ciało.
Media
Robert El Gendy: Z Klaudią Carlos jesteśmy różni charakterologicznie, ale doskonale się uzupełniamy. Jak mam słabszy dzień, to ona przejmuje kontrolę nad rozmową lub odwrotnie
Nowi gospodarze TVP2 nie mogą się nachwalić zarówno atmosfery, jaka panuje w TVP, jak i siebie nawzajem. Robert El Gendy bardzo się cieszy z tego, że może prowadzić „Pytanie na śniadanie” z Klaudią Carlos i przekonuje, że ich duet ma duży potencjał. Na wizji doskonale się dogadują i uzupełniają, a poza kamerami mają wiele wspólnych tematów do rozmów.
Prawo
Świadomość społeczna na temat ryzyka publikowania wizerunków dzieci w internecie nadal bardzo niska. UODO apeluje o ostrożność
Kilkaset milionów zdjęć codziennie jest publikowanych w internecie, wśród nich wiele z udziałem dzieci. Zdjęcia i wideo zamieszczają zarówno rodzice, jak i placówki oświatowe, do których dzieci uczęszczają. Materiały te, bez względu na to, z jaką intencją są publikowane, mogą trafić w niepowołane ręce i posłużyć do ataku hejterskiego na dzieci, kradzieży ich cyfrowej tożsamości, a nawet zostać wykorzystane przez osoby o skłonnościach pedofilskich. Podkreślają to eksperci UODO i Fundacji Orange w poradniku skierowanym do osób pracujących w placówkach i organizacjach działających na rzecz dzieci.