„House of Geberit” na targach Salone del Mobile
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Salone del Mobile w Mediolanie to jedne z największych targów meblowych i wnętrzarskich na świecie. Tegoroczna impreza zapowiada się wyjątkowo – będzie to bowiem jubileuszowa, 60. edycja. Organizatorzy zapowiadają powrót do pierwotnej formuły wydarzenia, które w 2020 roku odwołano ze względu na pandemię, a w 2021 zorganizowano w dobie panujących we Włoszech obostrzeń. Jednym z wystawców Salone del Mobile 2022 będzie marka Geberit, która na swoje stoisko G09-H10 w hali 24, zaprasza architektów, media, a także wszystkich miłośników nowych technologii i dobrego wzornictwa.
To już tradycja, że Salone Internazionale del Mobile każdego roku staje się miejscem spotkań wybitnych designerów i najbardziej liczących się marek, które prezentują tu swoje nowości. Gigantyczną przestrzeń targową i ekspozycje wystawców odwiedzi w najbliższych dniach kilkaset tysięcy osób, będą to zarówno architekci czy dziennikarze, jak i cała międzynarodowa społeczność, śledząca na co dzień trendy wzornicze. W Mediolanie nie zabraknie obecności Geberit, firmy będącej liderem branży łazienkowej, znanej z wyznaczania własnych standardów i kreującej indywidualne trendy, z uwzględnieniem jakości i funkcjonalności. Podnosząc kolejnymi innowacjami poprzeczkę konkurencji, Geberit zaprezentuje produkty oparte o najwyższe standardy łazienkowe, zmierzając w kierunku rozwiązań, w których estetyka jest tak samo ważna jak komfort, higiena, niezawodność i świadomość ekologiczna.
– Targi w Mediolanie to niewątpliwie kolebka designu - zbiór firm, marek, producentów wyposażenia wnętrz. Wszystkie nowości w jednym miejscu, mnóstwo inspiracji, materiałów. Myślę, że każdy, kto ma możliwość wybrania się na takie wydarzenie z niego skorzysta, poszerzy horyzonty i wróci z wieloma pomysłami na kolejne realizacje. Tego właśnie oczekuję od samych targów! A przy okazji oczywiście mam zamiar skorzystać z uroków miasta i nacieszyć oko architekturą Mediolanu – mówi Agnieszka Musiał-Chmielnik, Ambasadorka marki Geberit i właścicielka MUSIAŁ STUDIO.
Nadchodząca edycja skupi się przede wszystkim na zagadnieniach związanych ze zrównoważonym rozwojem w procesie projektowania i produkcji. Odwiedzający będą mogli zobaczyć ekspozycje i projekty, które powstały z myślą o środowisku i ekologicznej transformacji. Jak zastrzegają organizatorzy targów – wystawcy podczas aranżowania stoisk, powinni dołożyć wszelkich starań, aby nie marnować materiałów, energii elektrycznej i wody. Stoiska powinny być zaprojektowane tak, aby ich zdemontowanie pozwalało na wtórne wykorzystanie materiałów.
- Targi są doskonałym źródłem inspiracji oraz przeglądem najnowszych światowych trendów. Możliwość uczestniczenia w tym wydarzeniu bardzo rozwija wyobraźnię oraz otwiera nowe perspektywy na współprace z różnymi firmami. Jest to impreza zorganizowana na najwyższym poziomie, zatem regularne odwiedzanie targów dla mojej pracowni oraz większości projektantów jest najważniejszym punktem na mapie wydarzeń branżowych – podkreśla Agnieszka Burzykowska-Walkosz, Ambasadorka marki Geberit i właścicielka pracowni STUDIO FORMY.
Tegoroczne targi potrwają od 7 do 12 czerwca i odbędą się w Fiera Milano – największym centrum wystawienniczym w Europie. W wydarzeniu weźmie udział ponad dwa tysiące wystawców, w tym około sześciuset projektantów w wieku poniżej 35 lat. Jak zapewniają organizatorzy, formuła targowa ma pozostać tradycyjna, ale dużo mówi się o duchu świeżości, ekologii i zaskakujących koncepcjach.
Stoisko „House of Geberit” warto odwiedzić z kilku powodów. Po pierwsze, pozwoli każdemu na przeżycie konkretnego i ekscytującego doświadczenia, a także na wymianę myśli projektowej. Po drugie, będzie wizytówką postępu, jakiego marka dokonuje skupiając się na ciągłych innowacjach. Po trzecie, know-how Geberit w zakresie wody i urządzeń sanitarnych udowodni, że można oferować użytkownikom spektrum najnowcześniejszych rozwiązań łazienkowych, pamiętając jednocześnie o kluczowych wymaganiach zrównoważonego rozwoju; przemyślanym cyklu życia produktów, od dostaw surowców do utylizacji.
Ekspozycję oznaczoną sygnaturą G09-H10 będzie można znaleźć w 24 hali. Na stoisku nazwanym „House of Geberit”, zaprezentowane zostaną zarówno rozwiązania „in front of the wall”, jak i „behind the wall”, w tym m.in. produkty z serii Geberit ONE, iCon, Acanto czy toalety myjące Geberit AquaClean. To będzie doskonała okazja, by przekonać się, co w praktyce oznacza hasło „Design Meets Function” i doświadczyć jakości produktów, które tak bardzo cenią sobie użytkownicy na całym świecie.
Relacje z wydarzenia będzie można obejrzeć m.in. na: https://www.instagram.com/geberit_poland/
Więcej informacji na www.geberit.pl
![Marcin Giba gościem LEO w Domotece Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1484471617,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Marcin Giba gościem LEO w Domotece
![Soudal wspiera edukację młodych architektów](/files/_uploaded/glownekonf_2109262602,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Soudal wspiera edukację młodych architektów
![Nobonobo zdobywa prestiżowe nagrody w Londynie i Nowym Jorku za fotel Parfait](/files/_uploaded/glownekonf_427053337,w_299,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Nobonobo zdobywa prestiżowe nagrody w Londynie i Nowym Jorku za fotel Parfait
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Konsument
![](/files/1922771799/murawski-gniazdownicy-foto-1,w_274,_small.jpg)
Co trzecia osoba w wieku 25–34 lata nadal mieszka z rodzicami. Większość gniazdowników pracuje
1,7 mln, czyli 33 proc., młodych Polaków to tzw. gniazdownicy. – To osoby w wieku od 25 do 34 lat, które nadal mieszkają z rodzicami, nie posiadają własnych dzieci, współmałżonka, nie są również po rozwodzie lub nie są wdowcami – tłumaczy Paweł Murawski, konsultant z Głównego Urzędu Statystycznego. Zjawisko to jest silniejsze wśród mężczyzn i na obszarach mniej zaludnionych. W dużych miastach i aglomeracjach odsetek gniazdowników jest znacznie niższy.
Media
Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi
![](/files/1922771799/el-gendy-wstawanie-foto,w_133,_small.jpg)
Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.
Problemy społeczne
Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków
![](/files/1922771799/zdrowie-ukraincy-foto_1,w_133,r_png,_small.png)
Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.