„House of Geberit” na targach Salone del Mobile
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Salone del Mobile w Mediolanie to jedne z największych targów meblowych i wnętrzarskich na świecie. Tegoroczna impreza zapowiada się wyjątkowo – będzie to bowiem jubileuszowa, 60. edycja. Organizatorzy zapowiadają powrót do pierwotnej formuły wydarzenia, które w 2020 roku odwołano ze względu na pandemię, a w 2021 zorganizowano w dobie panujących we Włoszech obostrzeń. Jednym z wystawców Salone del Mobile 2022 będzie marka Geberit, która na swoje stoisko G09-H10 w hali 24, zaprasza architektów, media, a także wszystkich miłośników nowych technologii i dobrego wzornictwa.
To już tradycja, że Salone Internazionale del Mobile każdego roku staje się miejscem spotkań wybitnych designerów i najbardziej liczących się marek, które prezentują tu swoje nowości. Gigantyczną przestrzeń targową i ekspozycje wystawców odwiedzi w najbliższych dniach kilkaset tysięcy osób, będą to zarówno architekci czy dziennikarze, jak i cała międzynarodowa społeczność, śledząca na co dzień trendy wzornicze. W Mediolanie nie zabraknie obecności Geberit, firmy będącej liderem branży łazienkowej, znanej z wyznaczania własnych standardów i kreującej indywidualne trendy, z uwzględnieniem jakości i funkcjonalności. Podnosząc kolejnymi innowacjami poprzeczkę konkurencji, Geberit zaprezentuje produkty oparte o najwyższe standardy łazienkowe, zmierzając w kierunku rozwiązań, w których estetyka jest tak samo ważna jak komfort, higiena, niezawodność i świadomość ekologiczna.
– Targi w Mediolanie to niewątpliwie kolebka designu - zbiór firm, marek, producentów wyposażenia wnętrz. Wszystkie nowości w jednym miejscu, mnóstwo inspiracji, materiałów. Myślę, że każdy, kto ma możliwość wybrania się na takie wydarzenie z niego skorzysta, poszerzy horyzonty i wróci z wieloma pomysłami na kolejne realizacje. Tego właśnie oczekuję od samych targów! A przy okazji oczywiście mam zamiar skorzystać z uroków miasta i nacieszyć oko architekturą Mediolanu – mówi Agnieszka Musiał-Chmielnik, Ambasadorka marki Geberit i właścicielka MUSIAŁ STUDIO.
Nadchodząca edycja skupi się przede wszystkim na zagadnieniach związanych ze zrównoważonym rozwojem w procesie projektowania i produkcji. Odwiedzający będą mogli zobaczyć ekspozycje i projekty, które powstały z myślą o środowisku i ekologicznej transformacji. Jak zastrzegają organizatorzy targów – wystawcy podczas aranżowania stoisk, powinni dołożyć wszelkich starań, aby nie marnować materiałów, energii elektrycznej i wody. Stoiska powinny być zaprojektowane tak, aby ich zdemontowanie pozwalało na wtórne wykorzystanie materiałów.
- Targi są doskonałym źródłem inspiracji oraz przeglądem najnowszych światowych trendów. Możliwość uczestniczenia w tym wydarzeniu bardzo rozwija wyobraźnię oraz otwiera nowe perspektywy na współprace z różnymi firmami. Jest to impreza zorganizowana na najwyższym poziomie, zatem regularne odwiedzanie targów dla mojej pracowni oraz większości projektantów jest najważniejszym punktem na mapie wydarzeń branżowych – podkreśla Agnieszka Burzykowska-Walkosz, Ambasadorka marki Geberit i właścicielka pracowni STUDIO FORMY.
Tegoroczne targi potrwają od 7 do 12 czerwca i odbędą się w Fiera Milano – największym centrum wystawienniczym w Europie. W wydarzeniu weźmie udział ponad dwa tysiące wystawców, w tym około sześciuset projektantów w wieku poniżej 35 lat. Jak zapewniają organizatorzy, formuła targowa ma pozostać tradycyjna, ale dużo mówi się o duchu świeżości, ekologii i zaskakujących koncepcjach.
Stoisko „House of Geberit” warto odwiedzić z kilku powodów. Po pierwsze, pozwoli każdemu na przeżycie konkretnego i ekscytującego doświadczenia, a także na wymianę myśli projektowej. Po drugie, będzie wizytówką postępu, jakiego marka dokonuje skupiając się na ciągłych innowacjach. Po trzecie, know-how Geberit w zakresie wody i urządzeń sanitarnych udowodni, że można oferować użytkownikom spektrum najnowcześniejszych rozwiązań łazienkowych, pamiętając jednocześnie o kluczowych wymaganiach zrównoważonego rozwoju; przemyślanym cyklu życia produktów, od dostaw surowców do utylizacji.
Ekspozycję oznaczoną sygnaturą G09-H10 będzie można znaleźć w 24 hali. Na stoisku nazwanym „House of Geberit”, zaprezentowane zostaną zarówno rozwiązania „in front of the wall”, jak i „behind the wall”, w tym m.in. produkty z serii Geberit ONE, iCon, Acanto czy toalety myjące Geberit AquaClean. To będzie doskonała okazja, by przekonać się, co w praktyce oznacza hasło „Design Meets Function” i doświadczyć jakości produktów, które tak bardzo cenią sobie użytkownicy na całym świecie.
Relacje z wydarzenia będzie można obejrzeć m.in. na: https://www.instagram.com/geberit_poland/
Więcej informacji na www.geberit.pl
Proste przyjemności na zimowe wieczory
Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku
Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Karolina Pilarczyk: W nowym programie każdy z nas potrzebował pomocy medycznej. Ja straciłam kawałeczek palca
Drifterka podkreśla, że niektóre zadania w programie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” były na tyle wymagające, że kończyły się kontuzjami i urazami. Karolina Pilarczyk zaznacza, że największą motywacją była dla niej możliwość zmierzenia się z uznanymi sportowcami, których podziwia od lat. Ma też świadomość, że różni się od pozostałych uczestników formatu, ponieważ jej dyscyplina koncentruje się nie na przygotowaniu fizycznym, ale na umiejętności prowadzenia samochodu wyścigowego, gdzie kluczowe są refleks, panowanie nad emocjami i zdolność do szybkiego podejmowania decyzji.
Bankowość
Styczeń powinien przynieść wzrost popytu na hipoteki i sprzedaży mieszkań. Klientom pomogłyby obniżki stóp procentowych
W styczniu eksperci rynku nieruchomości spodziewają się wzrostu popytu na kredyty hipoteczne. Rezygnacja przez rząd z zapowiadanego programu Kredyt 0 proc. spowodowała, że do banków zwracają się klienci czekający do tej pory na rządowe dopłaty. Jak podkreśla założyciel serwisu Tabelaofert.pl, jest grupa klientów, którzy ze względu na sytuację rynkową i swoje finanse potrzebują wsparcia państwa, ale taka ingerencja nie byłaby potrzebna przy niższym poziomie stóp procentowych. Ewentualna pomoc państwa powinna obejmować premie dla oszczędzających na własne M.
Muzyka
Luna: Nie mam planu B na życie. Jestem jednak bardzo kreatywna, więc może kiedyś zrobię jakiś film lub napiszę książkę
Wokalistka podkreśla, że wiele lat pracowała na to, żeby być w miejscu, w którym jest teraz, i robić to, co kocha. Tworzenie muzyki i koncertowanie to dla niej nie tylko praca, ale i pasja, z którą zawsze będzie związana. Luna zdradza też, że co prawda czuje potrzebę eksploracji innych swoich umiejętności, takich jak taniec czy gotowanie, i czasami marzy o radykalnej zmianie swojego życia, ale nie mogłaby porzucić całego dotychczasowego dorobku artystycznego. Nie wyklucza natomiast, że kiedyś wyreżyseruje jakiś film albo napisze powieść.