„House of Geberit” z sukcesem na Salone del Mobile
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Za nami Salone del Mobile, wydarzenie o największym znaczeniu i potencjale dla branży na poziomie międzynarodowym, ze względu na swą różnorodną i szeroką gamę oferowanych produktów, skupiającą się głównie na producentach mebli i wyposażenia wnętrz. Tegoroczne targi w Mediolanie jeszcze bardziej podkreśliły rangę zrównoważonego rozwoju, którego idea stanowiła także dominantę stoiska House of Geberit. Szwajcarska marka zaprezentowała swoje najnowsze osiągnięcia, które obiecują zrewolucjonizowanie branży łazienkowej.
60. Salone del Mobile dobiegło końca po ekscytującym tygodniu, który dał nam wiele do myślenia o tym, co ludzie nazywają nową koncepcją życia. Wydarzenie jak zawsze zgromadziło najlepsze projekty i pomysły w zakresie zarówno formy, jak i funkcji. W tym roku mogliśmy po raz kolejny obejrzeć nowe produkty kreatywnych umysłów i innowacyjnych firm. Ogromną powierzchnię zajmowaną przez pawilony, misterną architekturę stoisk i wyobraźnię projektantów w kształtowaniu flagowych produktów firm, wypełniających te przestrzenie, połączono w sekwencję fascynujących obrazów, które pokazały ideę i złożoność Salone Del Mobile. Hale i wydarzenia na terenie targów Rho Fiera Milano obfitowały w wystawców, tysiące dziennikarzy, architektów, projektantów wnętrz, profesjonalistów i miłośników designu, korzystających z okazji do dyskusji o najnowszych dokonaniach marek.
Tegoroczna wystawa pokazała przede wszystkim jak ważny jest proces wyważonej produkcji i jego wpływ na środowisko. W Mediolanie nie zabrakło obecności Geberit, dla którego strategia zrównoważonego rozwoju jest niezwykle istotna. Firma tworzy trwałe produkty, oszczędzające wodę w całym cyklu ich życia. Odwiedzający zobaczyli ekspozycje i projekty Geberit, które powstały z myślą o środowisku i ekologicznej transformacji. Marka dołożyła wszelkich starań, aby nie marnować materiałów, energii elektrycznej i wody. Stoisko zostało zaprojektowane tak, aby jego zdemontowanie pozwoliło na wtórne wykorzystanie materiałów.
Na stoisku „House of Geberit”, zaprezentowano zarówno rozwiązania „in front of the wall”, jak i „behind the wall”, w tym m.in. produkty z serii Geberit One, Geberit iCon, Geberit Acanto czy toalety myjące Geberit AquaClean. Firma zachwyciła odwiedzających swoją interpretacją współczesnych potrzeb użytkowników, pokazując łazienkę z wyposażeniem Geberit, które ma szansę zmienić historię stylu życia, społeczeństwa i nowoczesnego domu. Stoisko Geberit odwiedzili polscy dziennikarze i ambasadorzy marki m.in. Katarzyna Orwat, Agnieszka Burzykowska-Walkosz, Agnieszka Musiał-Chmielnik, Barbara Uherek Bradecka i Katarzyna Szramek.
Relacje z wydarzenia można obejrzeć m.in. na: https://www.instagram.com/geberit_poland/
Więcej informacji na www.geberit.pl

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.