Komunikaty PR

Hydra, wyspa artystycznej bohemy

2021-10-13  |  10:05
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl
Do pobrania jpg ( 0.31 MB )

Życie nad zatoką
Kolekcja wielkoformatowych tapet Hydra GlamFusion firmy Glamora przeznaczona jest do kuchni i łazienek. To kolejna już seria, w której grafiki zainspirowane są wyspą. Tym razem, po przepięknej Capri przyszła kolej na malutką Hydrę w Zatoce Sarońskiej.

– Hydra Collection daje posmak skąpanej w słońcu wyspy i spokojnego tempa życia, jakie tam panuje. Nasze tapety to migawki wspomnień oraz wspaniałe widoki uchwycone podczas długich spacerów – w dół, ku skalistym zatoczkom i w górę, do klasztorów przycupniętych na zboczach wzgórz – opowiadają o swoich inspiracjach projektanci marki.

Pigmenty z natury
I rzeczywiście, paleta kolorów wykorzystana w projektach to barwy tamtejszego krajobrazu. Znajdziemy na nich turkus wód zatoki, błękit bezkresnego nieba, kobalt okiennic. Pojawia się również soczysta zieleń drzew, które rosną nad potokami przecinającymi wzgórza. Są spłowiałe słońcem trawy, odcień skał i kolor piaszczystych dróżek pokonywanych cierpliwie przez osły – jedyny środek transportu na wyspie.
– Kolorystyka naszych grafik ściennych sprzyja dobremu samopoczuciu ciała i umysłu oraz zachęca do zwolnienia, zatrzymania się, do życia zgodnie z ideą slow life – podkreślają designerzy Glamory, której wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest Dekorian Home.

Wąską ścieżką wśród traw
Kolekcja GlamFusion XII jest zróżnicowana, tak jak i różne mogą być skojarzenia związane z wyspą. Na wielkoformatowych grafikach ściennych majaczą cienie śródziemnomorskiej roślinności – ziół, traw, gałązek drzew piniowych. Obrazy są tak sugestywne, że patrząc na nie, niemalże słyszymy cykady ukryte pomiędzy zaroślami, czujemy dziko rosnące rozmaryn i tymianek. Do świata przyrody wyspy przeniosą nas tapety Panacea, Anthuse, Gea, Pantelikon.

Wieczne wakacje
Jest też druga odsłona kolekcji GlamFusion XII związana z wyjątkową historią wyspy. W latach 60. Hydra była bowiem oazą artystów, mekką wolnomyślicieli i outsiderów. Tu szukali inspiracji dla swojej twórczości, sensu życia lub ucieczki od cywilizacji. Wśród sąsiadów młodego Cohena i jego partnerki Marianne (tej ze słynnego przeboju) był amerykański pisarz Henry Miller oraz wielu malarzy. To ich twórczość była pretekstem dla powstania rozmalowanych grafik na wodoodpornych tapetach Glamory. Widzimy więc na ścianach echa charakterystycznych dla XX wieku kierunków w sztuce i we wzornictwie – fowizm, pop-art, abstrakcję. Malarskie inspiracje rozpoznajemy na grafikach ściennych Syrtos, Nostros, Meraki. Kolorowe kwiaty na tapecie Clori przypominają z kolei płótno Jacksona Pollocka. Na tapecie Spilia – mocne, pełne ekspresji pociągnięcia pędzla przywodzą na myśl morskie fale, a panelowa abstrakcja Kiafa przypomina zalesione wzgórze.

Hydra i woda
Kolekcja XII Hydra marki Glamora dostępna w sieci salonów z wyposażeniem wnętrz Dekorian Home (www.dekorianhome.pl) jak wszystkie serie tej marki z technologią GlamFusion odporne są zarówno na podwyższoną wilgotność powietrza, jak i na wodę, dlatego sprawdzą się nawet pod prysznicem. Mają powłokę uodparniającą na zarysowania, zadrapania, intensywne użytkowanie, a także działanie większości detergentów, amoniaku, wybielaczy, środków zapobiegających osadzaniu się kamienia itp. Gładka i nieporowata powierzchnia jednocześnie przeciwdziała rozwojowi bakterii i grzybów, które w innych przypadkach chętnie kolonizują spoiny oraz mur pod tapetą. Wszystko to sprawia, że tapety z kolekcji XII marki Glamora, dostępne w sieci salonów z wyposażeniem wnętrz Dekorian Home, znacznie ułatwiają utrzymanie łazienki w idealnej czystości i perfekcyjnym stanie przez lata. Wszystkie wymienione zalety wielkoformatowych grafik z kolekcji XII GlamFusion sprawiają, że będą one idealnym wyborem nie tylko do łazienek, lecz również do kuchni, jako alternatywa dla płytek ściennych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.