Komunikaty PR

I co dalej? Kolejny webinar OKK! design już 3 czerwca!

2020-06-01  |  22:10
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Do pobrania jpg ( 0.51 MB )

W środę 3 czerwca 2020 o godz. 11:00 zapraszamy do udziału w trzecim webinarze OKK! design pod hasłem: I co dalej? Tym razem goście wydarzenia przyjrzą się wpływowi pandemii na przyszłość projektowania przestrzeni publicznych oraz prywatnych. Zastanowią się, jak będziemy funkcjonować w nowej rzeczywistości.

Pytania o to, jak będzie wyglądać nasze życie po epidemii koronawirusa towarzyszą nam nieustannie. Powoli wkraczamy w ostatnią fazę “odmrażania” gospodarki – zdejmujemy maseczki, wracamy do ulubionych restauracji… Wciąż jednak nie jesteśmy pewni, jak ostatecznie ukształtuje się post-pandemiczna rzeczywistość. Dlatego temat przewodni kolejnego spotkania z cyklu „OKK! design: Branża w dobie pandemii” brzmi: I co dalej?

W trakcie rozmowy paneliści poszukiwać będą odpowiedzi na następujące pytania:

  • Co się zmieni?
  • Czy styl pracy, który wypracowaliśmy podczas pandemii zostanie z nami na dłużej?
  • Jakich rozwiązań potrzebujemy, aby zabezpieczyć się przed ewentualnymi nawrotami epidemii?
  • Jakie skutki przyniesie epidemia koronawirusa dla inwestycji w branży hotelarskiej? Jak wpłynie na projektowanie przestrzeni komercyjnych i obiektów noclegowych?
  • Jak projektować, aby tworzone przez nas koncepcje sprawdzały się zarówno w okresie zagrożenia epidemiologicznego, jak i w czasie, gdy reżim sanitarny zostanie złagodzony?

Gośćmi specjalnymi webinaru będą tradycyjnie autorytety z branży. Tym razem swoją wiedzą podzielą się z Wami:

- architekt Magdalena Federowicz-Boule, prezes pracowni Tremend, członek zarządu Oddziału Warszawskiego SARP, członek Stowarzyszenia Architektów Wnętrz

- dr Szymon Hanczar, właściciel pracowni Hanczar Studio

- architekt Jacek Tryc, właściciel pracowni Jacek Tryc-wnętrza, członek zarządu Stowarzyszenia Architektów Wnętrz.

Z ramienia firmy Barlinek, wystąpi Jacek Kula. Będziemy również gościć Marcina Oleszczuka, przedstawiciela marki Kontakt-Simon.

Moderatorką spotkania online będzie Olga Kisiel-Konopka, właścicielka agencji OKK! PR i pomysłodawczyni OKK design – organizowanego od 2012 roku wydarzenia poświęconego najbardziej aktualnym zagadnieniom branży wnętrzarskiej i architektonicznej.

Patronami webinaru są marki: Barlinek oraz Kontakt-Simon.

Patronat medialny: ELLE Decoration Polska, Dobre Wnętrze, Czas na Wnętrze, DesignAlive, Architektura Murator, MAGAZIF.comi, designteka.pl, Urzadzamy.pl, M jak mieszkanie, Hotelarz, Architektura i Biznes

Aby wziąć udział w wydarzeniu wystarczy się zarejestrować:

https://html.transmisjeonline.pl/okkdesign-icodalej

Zapraszamy do uczestniczenia w spotkaniu designerów, architektów, projektantów i wszystkich zainteresowanych tematem! Do zobaczenia!

Uwaga: ilość miejsc ograniczona.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.