Komunikaty PR

Idealnie skomponowana strefa prysznicowa

2020-09-30  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Czy strefa prysznicowa może zostać zaprojektowana w taki sposób, że będzie zachwycać zarówno swoją funkcjonalnością, jak i designem? Oczywiście. Odpowiedzią jest personalizacja, dzięki której jesteśmy w stanie urządzić ją z dbałością o najdrobniejsze szczegóły.

 

Strefa prysznicowa mogłaby wydawać się na pozór mało znacząca. Jednak czy nie przyjemniej jest korzystać z ciekawie zaaranżowanego prysznica wiedząc, że woda nie będzie się rozchlapywać, kabina przeciekać, a jej umycie zajmie nam tylko chwilę? No właśnie. W ofercie firmy Radaway znaleźć można kabiny prysznicowe, drzwi wnękowe, parawany nawannowe i brodziki najwyżej jakości, o ciekawym designie oraz tworzone na wymiar.

 

Wygoda przede wszystkim

Co znaczy komfort w przypadku strefy prysznicowej? Idealnie zagospodarowaną przestrzeń, odpowiednio dobrane drzwi, które nie kolidują z innymi elementami wyposażenia, doskonałą jakość gwarantującą niezawodność oraz rozwiązania ułatwiające i skracające proces czyszczenia. Wszystkie te elementy zawierają się w ofercie Radaway. Kilkadziesiąt produktów o różnych kształtach i wielkościach zapewnia dobranie modelu do każdego stylu w jakim urządzona jest łazienka oraz wygodę podczas użytkowania. Niebagatelne znaczenie ma również szeroki wachlarz dostępnych typów drzwi czy wariantów brodzików, które można dobrać do potrzeb i własnych upodobań. Z kolei program „Na miarę” pozwala zaprojektować produkty w taki sposób, by były idealnie dopasowane do przestrzeni pod każdym względem.

 

- Dzięki programowi „Na miarę” jesteśmy w stanie dopasować kabinę do każdej sytuacji aranżacyjnej. Mała przestrzeń, wnęki, skosy dachowe a nawet filary przestają być problemem, a idealnym miejscem np. na zaaranżowanie strefy prysznicowej. Co więcej, dzięki  konfiguratorowi kabin niestandardowych, który jest dostępny na naszej stronie internetowej każdy jest w stanie samodzielnie dobrać produkt szyty na miarę swojej łazienki - przekonuje Hanna Błaszak, ekspert firmy Radaway.

 

Myśląc o komforcie nie można zapomnieć o łatwości czyszczenia. Produkty marki Radaway pokryte są hydrofobową powłoką EasyClean®, dzięki której woda spływa po szybie nie zostawiając nieestetycznych zacieków. Większość modeli marki ma również zawiasy zlicowane z taflą szkła co sprawia, że otrzymujemy gładką i łatwo czyszczącą się powierzchnię. Przydatnym dodatkiem będzie też zamówienie wieszaka relingowego na ręcznik. Należy jednak pamiętać o zamówieniu go jednocześnie z kabiną, gdyż montowany jest na etapie jej produkcji. 

 

Niech wygląda pięknie

Funkcjonalność to nie wszystko. Strefa prysznicowa powinna też doskonale się prezentować, dzięki czemu z chęcią i przyjemnością będziemy z niej korzystać. Radaway proponuje szeroką gamę produktów, które można dopasować do każdego wystroju wnętrza. Kolekcja Hypnotic z czarnymi okuciami, szprosami, wraz z czarnymi brodzikami sprawdzi się idealnie i stworzy doskonałą kompozycję w łazienkach nowoczesnych czy industrialnych. Z kolei modele wykonane w technologii Chrome, Chrome+ lub z serii Gold dodadzą wnętrzom elegancji i szyku. Kabinę można też spersonalizować pod wieloma innymi względami. W ofercie dostępnych jest 7 wariantów szkła m.in. szkło grafitowe, brązowe, satynowe, UltraClear o wyjątkowej jasności i przejrzystości czy Pixarena. Ciekawym rozwiązaniem będzie też zamontowanie kabiny ze szkłem Mirror (z lustrzaną powłoką), które optycznie powiększy i rozjaśni wnętrze. Innym pomysłem, który sprawi, że kabina będzie unikatową ozdobą, jest skorzystanie z usługi laserowego grawerowania. Firma jest w stanie nanieść na szkło kabiny wzór z dostępnej bazy lub według przesłanego projektu.

 

- Usługa laserowego grawerowania sprawia, że kabina prysznicowa staje się unikalną dekoracją. Co ważne, jest to technologia niezwykle trwała, więc nie trzeba się martwić, że grawer zetrze się lub wyblaknie. Będzie natomiast cieszyć oko przez długie lata – zapewnia Hanna Błaszak.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Katarzyna Pakosińska: Cieszę się, że miałam odwagę podjąć decyzję o rozstaniu z Kabaretem Moralnego Niepokoju. Rwało mnie już wtedy gdzie indziej

Kabareciarka przyznaje, że kiedy zaczęły się psuć relacje między nią a pozostałymi członkami Kabaretu Moralnego Niepokoju, to wtedy pojawiła się myśl, by opuścić grupę i zacząć się spełniać na innej płaszczyźnie zawodowej. Przekonuje też, że już wówczas miała w zanadrzu kilka ciekawych pomysłów na rozwój swojej kariery, a to tylko przyspieszyło decyzję o zerwaniu współpracy. I choć na początku trudno jej było się odnaleźć w nowej rzeczywistości, to z perspektywy czasu nie żałuje tamtego kroku. Z zapałem angażuje się w realizację nowych projektów, ale nie wyklucza, że jeszcze kiedyś znów zabłyśnie w kabarecie.

Media i PR

Wydawcy polskich mediów liczą na zmiany w przyjętej przez Sejm nowelizacji prawa autorskiego. Ruszają kolejne rozmowy z rządem

Polskie media apelują do polityków o zmiany w treści przyjętej przez Sejm nowelizacji ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Nowe przepisy, które po trzech latach opóźnienia wdrażają unijną dyrektywę Digital Single Market, dają teoretycznie wydawcom i dziennikarzom prawo do uzyskiwania wynagrodzeń od tzw. big techów za korzystanie z ich utworów. W praktyce może być to jednak trudne do wyegzekwowania. Dlatego media domagają się wzmocnienia pozycji wydawców.  Tym bardziej że obie strony muszą same wynegocjować te wynagrodzenia. – Chcemy mechanizmu, który gwarantuje nam, że w przypadku przedłużania się negocjacji z big techami, wkroczy organ rządowy – tłumaczy Marek Frąckowiak, prezes Izby Wydawców Prasy. Wydawcy liczą, że niezbędne poprawki pojawią się na etapie prac w Senacie.

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.