Komunikaty PR

Idealnie skomponowana strefa prysznicowa

2020-09-30  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Czy strefa prysznicowa może zostać zaprojektowana w taki sposób, że będzie zachwycać zarówno swoją funkcjonalnością, jak i designem? Oczywiście. Odpowiedzią jest personalizacja, dzięki której jesteśmy w stanie urządzić ją z dbałością o najdrobniejsze szczegóły.

 

Strefa prysznicowa mogłaby wydawać się na pozór mało znacząca. Jednak czy nie przyjemniej jest korzystać z ciekawie zaaranżowanego prysznica wiedząc, że woda nie będzie się rozchlapywać, kabina przeciekać, a jej umycie zajmie nam tylko chwilę? No właśnie. W ofercie firmy Radaway znaleźć można kabiny prysznicowe, drzwi wnękowe, parawany nawannowe i brodziki najwyżej jakości, o ciekawym designie oraz tworzone na wymiar.

 

Wygoda przede wszystkim

Co znaczy komfort w przypadku strefy prysznicowej? Idealnie zagospodarowaną przestrzeń, odpowiednio dobrane drzwi, które nie kolidują z innymi elementami wyposażenia, doskonałą jakość gwarantującą niezawodność oraz rozwiązania ułatwiające i skracające proces czyszczenia. Wszystkie te elementy zawierają się w ofercie Radaway. Kilkadziesiąt produktów o różnych kształtach i wielkościach zapewnia dobranie modelu do każdego stylu w jakim urządzona jest łazienka oraz wygodę podczas użytkowania. Niebagatelne znaczenie ma również szeroki wachlarz dostępnych typów drzwi czy wariantów brodzików, które można dobrać do potrzeb i własnych upodobań. Z kolei program „Na miarę” pozwala zaprojektować produkty w taki sposób, by były idealnie dopasowane do przestrzeni pod każdym względem.

 

- Dzięki programowi „Na miarę” jesteśmy w stanie dopasować kabinę do każdej sytuacji aranżacyjnej. Mała przestrzeń, wnęki, skosy dachowe a nawet filary przestają być problemem, a idealnym miejscem np. na zaaranżowanie strefy prysznicowej. Co więcej, dzięki  konfiguratorowi kabin niestandardowych, który jest dostępny na naszej stronie internetowej każdy jest w stanie samodzielnie dobrać produkt szyty na miarę swojej łazienki - przekonuje Hanna Błaszak, ekspert firmy Radaway.

 

Myśląc o komforcie nie można zapomnieć o łatwości czyszczenia. Produkty marki Radaway pokryte są hydrofobową powłoką EasyClean®, dzięki której woda spływa po szybie nie zostawiając nieestetycznych zacieków. Większość modeli marki ma również zawiasy zlicowane z taflą szkła co sprawia, że otrzymujemy gładką i łatwo czyszczącą się powierzchnię. Przydatnym dodatkiem będzie też zamówienie wieszaka relingowego na ręcznik. Należy jednak pamiętać o zamówieniu go jednocześnie z kabiną, gdyż montowany jest na etapie jej produkcji. 

 

Niech wygląda pięknie

Funkcjonalność to nie wszystko. Strefa prysznicowa powinna też doskonale się prezentować, dzięki czemu z chęcią i przyjemnością będziemy z niej korzystać. Radaway proponuje szeroką gamę produktów, które można dopasować do każdego wystroju wnętrza. Kolekcja Hypnotic z czarnymi okuciami, szprosami, wraz z czarnymi brodzikami sprawdzi się idealnie i stworzy doskonałą kompozycję w łazienkach nowoczesnych czy industrialnych. Z kolei modele wykonane w technologii Chrome, Chrome+ lub z serii Gold dodadzą wnętrzom elegancji i szyku. Kabinę można też spersonalizować pod wieloma innymi względami. W ofercie dostępnych jest 7 wariantów szkła m.in. szkło grafitowe, brązowe, satynowe, UltraClear o wyjątkowej jasności i przejrzystości czy Pixarena. Ciekawym rozwiązaniem będzie też zamontowanie kabiny ze szkłem Mirror (z lustrzaną powłoką), które optycznie powiększy i rozjaśni wnętrze. Innym pomysłem, który sprawi, że kabina będzie unikatową ozdobą, jest skorzystanie z usługi laserowego grawerowania. Firma jest w stanie nanieść na szkło kabiny wzór z dostępnej bazy lub według przesłanego projektu.

 

- Usługa laserowego grawerowania sprawia, że kabina prysznicowa staje się unikalną dekoracją. Co ważne, jest to technologia niezwykle trwała, więc nie trzeba się martwić, że grawer zetrze się lub wyblaknie. Będzie natomiast cieszyć oko przez długie lata – zapewnia Hanna Błaszak.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.