IFA 2020: Candy prezentuje nową pralkę Nova sterowaną smartfonem
Marka Candy zaprezentowała na targach IFA nową pralkę Candy Nova – urządzenie podłączone do sieci, które zapewnia wysoką wydajność, oferuje wiele programów prania i udziela użytkownikom przydatnych wskazówek, a wszystko to w zasięgu smartfona.
Zaprezentowany podczas targów IFA nowy model pralki Candy Nova został opracowany na podstawie analizy preferencji i przyzwyczajeń użytkowników. Przeprowadzone przez markę badanie podłączonych do sieci i aplikacji produktów wykazało, że aż 21% osób rozpoczyna cykl prania za pomocą smartfona. Co ciekawe, w porównaniu do 2018 roku wynik ten jest trzykrotnie wyższy. Badanie wykazało także, że aż 70% użytkowników jest zainteresowanych dostępem do nowych, dostosowanych do ich potrzeb, programów i funkcji oraz przydatnych wskazówek dotyczących prania. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom marka Candy postanowiła stworzyć pralkę, która w jeszcze większym stopniu wykorzystuje łączność z siecią.
Rewolucyjny interfejs umieszczony w pralce Nova ma wiele funkcji, które w znacznym stopniu uproszczają codzienne życie. Nigdy wcześniej żadna pralka nie koncentrowała wszystkich swoich funkcji w jednym przycisku. Wystarczy uruchomić pralkę, aby automatycznie połączyła się ona z nową aplikacją hOn na smartfonie, umożliwiającą zarządzanie wszystkimi funkcjami urządzenia. Co ciekawe, jest także możliwość obsługi pralki bez użycia rąk, w czym pomocni są asystenci głosowi Amazon Alexa i Google Home.
Pralka Candy Nova, przy wsparciu aplikacji hOn, zapewnia ogromny wybór ponad 60 cykli prania, umożliwiających pranie każdego rodzaju tkaniny. Dodatkowo innowacyjna funkcja Snap & Wash, umożliwia wybór idealnego cyklu prania na podstawie zdjęcia gotowej do wyprania odzieży.
W aplikacji hOn mamy także dostęp do ponad 500 porad i wskazówek ułatwiających pranie, na przykład dotyczących usuwania plam, prania kolorowej odzieży, wyboru najlepszego detergentu lub czyszczenia filtra.
Pralka Nova to przyszłość w segmencie pralnictwa. Dzięki aplikacji hOn oferuje szereg unikalnych funkcji, w tym wskazówki dotyczące idealnego prania, monitorowanie wydajności pralki oraz możliwość szybkiego i łatwego tworzenia spersonalizowanych cykli prania. Po zdefiniowaniu indywidualnego cyklu prania można go zapisać w aplikacji i uruchomić w dowolnym momencie za pomocą smartfona lub przycisku na pralce.
Dzięki wielu funkcjom i intuicyjnej grafice, aplikacja hOn umożliwia użytkownikom interakcję z pralką w nowy, niezwykle prosty sposób. Interfejs jest intuicyjny i nowoczesny, oparty na zaawansowanym, inteligentnym sterowaniu, które umożliwia maksymalne wykorzystanie potencjału i unikalnych funkcji pralki Nova.
Na rynku dostępna będzie także pralko-suszarka Candy Nova, z ponad 20 cyklami suszenia. Dodatkowo urządzenie wyposażone jest w silnik inwerterowy, gwarantujący wysokie standardy prania i maksymalną efektywność energetyczną.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.