IFA 2020: Candy prezentuje nową pralkę Nova sterowaną smartfonem
Marka Candy zaprezentowała na targach IFA nową pralkę Candy Nova – urządzenie podłączone do sieci, które zapewnia wysoką wydajność, oferuje wiele programów prania i udziela użytkownikom przydatnych wskazówek, a wszystko to w zasięgu smartfona.
Zaprezentowany podczas targów IFA nowy model pralki Candy Nova został opracowany na podstawie analizy preferencji i przyzwyczajeń użytkowników. Przeprowadzone przez markę badanie podłączonych do sieci i aplikacji produktów wykazało, że aż 21% osób rozpoczyna cykl prania za pomocą smartfona. Co ciekawe, w porównaniu do 2018 roku wynik ten jest trzykrotnie wyższy. Badanie wykazało także, że aż 70% użytkowników jest zainteresowanych dostępem do nowych, dostosowanych do ich potrzeb, programów i funkcji oraz przydatnych wskazówek dotyczących prania. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom marka Candy postanowiła stworzyć pralkę, która w jeszcze większym stopniu wykorzystuje łączność z siecią.
Rewolucyjny interfejs umieszczony w pralce Nova ma wiele funkcji, które w znacznym stopniu uproszczają codzienne życie. Nigdy wcześniej żadna pralka nie koncentrowała wszystkich swoich funkcji w jednym przycisku. Wystarczy uruchomić pralkę, aby automatycznie połączyła się ona z nową aplikacją hOn na smartfonie, umożliwiającą zarządzanie wszystkimi funkcjami urządzenia. Co ciekawe, jest także możliwość obsługi pralki bez użycia rąk, w czym pomocni są asystenci głosowi Amazon Alexa i Google Home.
Pralka Candy Nova, przy wsparciu aplikacji hOn, zapewnia ogromny wybór ponad 60 cykli prania, umożliwiających pranie każdego rodzaju tkaniny. Dodatkowo innowacyjna funkcja Snap & Wash, umożliwia wybór idealnego cyklu prania na podstawie zdjęcia gotowej do wyprania odzieży.
W aplikacji hOn mamy także dostęp do ponad 500 porad i wskazówek ułatwiających pranie, na przykład dotyczących usuwania plam, prania kolorowej odzieży, wyboru najlepszego detergentu lub czyszczenia filtra.
Pralka Nova to przyszłość w segmencie pralnictwa. Dzięki aplikacji hOn oferuje szereg unikalnych funkcji, w tym wskazówki dotyczące idealnego prania, monitorowanie wydajności pralki oraz możliwość szybkiego i łatwego tworzenia spersonalizowanych cykli prania. Po zdefiniowaniu indywidualnego cyklu prania można go zapisać w aplikacji i uruchomić w dowolnym momencie za pomocą smartfona lub przycisku na pralce.
Dzięki wielu funkcjom i intuicyjnej grafice, aplikacja hOn umożliwia użytkownikom interakcję z pralką w nowy, niezwykle prosty sposób. Interfejs jest intuicyjny i nowoczesny, oparty na zaawansowanym, inteligentnym sterowaniu, które umożliwia maksymalne wykorzystanie potencjału i unikalnych funkcji pralki Nova.
Na rynku dostępna będzie także pralko-suszarka Candy Nova, z ponad 20 cyklami suszenia. Dodatkowo urządzenie wyposażone jest w silnik inwerterowy, gwarantujący wysokie standardy prania i maksymalną efektywność energetyczną.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.