Komunikaty PR

InnovationTOUR 2022. Mobilna wystawa STIEBEL ELTRON – spotkajmy się

2022-02-16  |  12:23
Biuro prasowe

InnovationTOUR to wyjątkowy projekt koncernu STIEBEL ELTRON, którego celem jest zbliżenie marki, innowacyjnych rozwiązań i produktów z Partnerami i Klientami. W 2022 roku mobilny salon wystawowy odwiedzi najważniejsze targi branży w Polsce. Mobilna wystawa STIEBEL ELTRON będzie obecna na: TARGI ENEX w Kielcach oraz TARGI INSTALACJE w Poznaniu. Wykorzystaj niepowtarzalną okazję, zaplanuj swój czas i odwiedź nas – spotkajmy się.

STIEBEL ELTRON to firma pełna energii, która podczas mobilnej wystawy zaprezentuje szeroki wachlarz zaawansowanych technologicznie urządzeń. W ofercie znajdują się produkty z zakresu energii odnawialnej, przygotowania ciepłej wody użytkowej, wentylacji i rekuperacji oraz ogrzewania pomieszczeń. Bogactwo możliwości wyrobów firmy zapewni Ci przyjemne, funkcjonalne zabezpieczenie domu przed czynnikami zewnętrznymi.

Innowacyjne rozwiązania dla zielonej przyszłości.

Odkryj świat STIEBEL ELTRON i poznaj ofertą innowacyjnych rozwiązań dla zielonej przyszłości. Ultranowoczesność jest w zasięgu ręki. Poznaj ofertę, rozwiązania i doskonałe produkty dostępne
na światowych rynkach, które stanowią wzór połączenia efektywności wraz z ekologią. Na mobilnym stoisku zapoznamy Cię z inteligentnymi urządzeniami, rozwiązaniami i technologią STIEBIEL ELTRON. Spójrzmy czym są razem.

  • Pompy ciepła do nowych i modernizowanych domów,
  • Wentylacja z odzyskiem ciepła do nowych i modernizowanych domów,
  • Ogrzewacze wody będące gwarancją komfortowego i energooszczędnego przygotowywania ciepłej wody,
  • Elektryczne ogrzewacze pomieszczeń

 

Spotkajmy się, mobilna wystawa czeka właśnie na Ciebie:

  • Kielce, Targi ENEX, 23-24.02.2022r.
  • Poznań, Targi Instalacje, 25-27.05.2022r.

Bądźmy tam razem. Zobacz zeszłoroczną edycję InnovationTOUR: https://bit.ly/3GR1d51

Więcej szczegółów na: https://bit.ly/3sHSmhb

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.