Innowacja od YOPE - probiotyczne produkty do czyszczenia powierzchni domowych
Nowa linia YOPE Probiotics to kontrola zapachów i dogłębne czyszczenie powierzchni domu, które jest dobre dla środowiska, a jednocześnie bezpieczne dla domowników. Wszystko dzięki przełomowej technologii mycia z użyciem probiotyków.
Świat bakterii to prawdziwe pole bitwy. Choć na co dzień nie dostrzegamy tego gołym okiem, w końcu i nas dosięgają efekty tej rywalizacji. Brud, brzydkie zapachy w domu, a nawet choroby, które nas dotykają, mają swoje źródło w tej mikro sferze.
Zanieczyszczenia są idealnym miejscem do rozwoju patogennych bakterii, które można uznać za naszych naturalnych wrogów. Dlatego przez lata były one zwalczane poprzez dezynfekcję powierzchni, drażniącymi substancjami takimi jak np. chlor. Badania dowodzą, że na wyjałowionej powierzchni z czasem powstaje o 75% więcej chorobotwórczych bakterii. Dlatego też trzeba było znaleźć nowe metody walki z nimi.
Linia YOPE Probiotics jest rozwiązaniem powyższego problemu. W składzie nowych produktów znajdują się składniki nazywane zieloną chemią, to m.in. soda oczyszczona czy kwasek cytrynowy. Jednak prawdziwą tajną bronią są organizmy mikrobiologiczne — szczepy bakterii Lactobacillus, czyli pałeczki kwasu mlekowego. Są one bakteriami niepatogennymi. W naturze ich zadaniem jest przetwarzanie odpadów. I to samo zadanie spełniają w środkach do czyszczenia i pielęgnacji powierzchni domu od YOPE. Swoim działaniem likwidują warunki, w których mogłyby rozwijać się kultury chorobotwórczych bakterii. Namnażanie się dobrych bakterii sprawia, że dla tych patogennych nie ma już miejsca.
W rodzinie YOPE Probiotics znajdują się trzy produkty, które zadbają o bezpieczne i ekologiczne sprzątanie. Ich skład to aż w 97% składniki pochodzenia naturalnego.
- PROBIOTYCZNY PŁYN DO MYCIA KUCHNI, który skutecznie, bez szorowania dezynfekuje i usuwa zabrudzenia oraz osady ze wszystkich zmywalnych powierzchni kuchennych — szafek, blatu czy nawet wnętrza piekarnika. Wnikając w szczeliny i zagłębienia eliminuje także nieprzyjemne zapachy i chorobotwórcze patogeny. Produkt sprzedawany jest w butelce ze spryskiwaczem dla łatwiejszego rozprowadzania płynu. Jego pojemność to aż 500 ml, a cena to jedyne 19,99 zł.
- PROBIOTYCZNY PŁYN DO MYCIA KABIN PRYSZNICOWYCH, który czyści zarówno płytki ceramiczne, fugi, brodziki, jak i armaturę. Swoim działaniem ogranicza rozwój pleśni tworzącej się na ścianach i wilgotnych miejscach oraz obniża ryzyko wystąpienia alergii skórnych u ludzi. Produkt sprzedawany jest również w 500 ml butelce ze spryskiwaczem, a jego koszt to 19,99 zł.
- PROBIOTYCZNA PASTA CZYSZCZĄCA, która jest uniwersalnym środkiem czyszczącym do wszystkich powierzchni — tych w kuchni, w łazience czy nawet na balkonie bądź w pomieszczeniu gospodarczym. Intensywnie oczyszcza wszystkie rodzaje powierzchni, takie jak ściany, armaturę czy płytki, nie niszcząc ich. Pasta w słoiczku o pojemności 200 ml, kosztuje 13,99 zł.
Wszystkie produkty z linii YOPE Probiotics są biodegradowalne, nietoksyczne oraz bezpieczne dla środowiska, ludzi i zwierząt.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.