Komunikaty PR

Inspirująca podróż do świata natury - Cerrad na Cersaie 2023

2023-10-03  |  10:15
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Gorąca atmosfera, owocne spotkania, niesamowici goście specjalni, a przede wszystkim dwie uroczyste premiery nowych kolekcji marek Cerrad i Cerrad x La Mania Home – tak upłynęło 5 dni z jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm produkcyjnych w Europie – Cerrad podczas tegorocznej, 40. już edycji Cersaie w Bolonii.

Za nami 40. Edycja Międzynarodowych Targów Płytek Ceramicznych i Wyposażenia Łazienek w Bolonii – Cersaie. W dniach 25-29 września b.r. odwiedzający targi goście mogli zapoznać się z produktami kreującymi nowe trendy w dziedzinie wykończenia powierzchni, wyposażenia łazienek, projektowania i planowania, spotkać się z licznymi wystawcami z 26 krajów oraz architektami, projektantami, wykonawcami i detalistami z całego świata. Była to także doskonała okazja, by poznać trendy i kierunki rozwoju, w jakich zmierzają producenci z branży, nowoczesne technologie produkcji oraz działania, jakie podejmują m.in. w celach proekologicznych. Od lat bowiem przestrzeń targowa w Bolonii jest doskonałym miejscem nie tylko do prezentacji nowości ofertowych, ale też innowacji w zakresie produkcji oraz zaprezentowania DNA marek, ich filozofii oraz podejścia biznesowego (CRS). Wśród 600 wystawców nie mogło zabraknąć marki Cerrad – jednego z liderów produkcji płytek ceramicznych w Polsce i Europie, marki odpowiedzialnej społecznie, której nowa pionierska technologia produkcyjna pozwoliła w znaczący sposób zmniejszyć zapotrzebowanie na surowce, wodę i energię, a także ograniczyć wpływ na środowisko naturalne.

Stoisko Cerrad na Cersaie 2023

Cały ten potencjał targów śmiało wykorzystała marka Cerrad, która na Cersaie 2023 pokazała nie tylko swoje piękne produkty, ale również proekologiczne oblicze. Uwagę zwiedzających przyciągnęło już samo stoisko polskiego producenta. Ponad 400-metrowa przestrzeń ekspozycyjna z zapleczem zaprojektowana została tak, by w pełni zaprezentować wszystkie walory premierowych kolekcji – bliskich naturze i skupionych na budowaniu harmonijnej relacji człowieka ze światem przyrody. Stąd neutralna kolorystyka i minimalistyczne wzory wyeksponowanych na całych ścianach płyt wielkoformatowych budujące naturalny nastrój i intymny wręcz klimat. Sama przestrzeń stoiska, poza miejscami wspólnymi, podzielona została na boksy z nowymi kolekcjami płytek Cerrad. Osobną strefę uzyskała kolekcja Cerrad x La Mania Home, przygotowana we współpracy z Joanną Przetakiewicz i marką La Mania Home. W takim otoczeniu miały miejsce oficjalne premiery obu kolekcji, którym towarzyszyły wydarzenia specjalne.

 „Create Experiences with Cerrad x La Mania Home”

26 września na stoisku marki uroczystą premierę miała druga już odsłona kolekcji Cerrad x La Mania Home i koncept HARMONY, powstałej przy współpracy z Joanną Przetakiewicz, która osobiście uświetniła wydarzenie. Ta ikona mody, bizneswoman, założycielka Domu Mody La Mania w inspirującej rozmowie z dziennikarką Katarzyną Jarosińską przybliżyła wszystkim zgromadzonym gościom kulisy współpracy z marką Cerrad, opowiedziała o tym, co ją inspiruje na co dzień i jak powstało 5 najnowszych kolekcji z linii Harmony. Zgromadzeni goście mogli dowiedzieć się, że poprzednie kolekcje, pełne mocnych i żywych kolorów, odzwierciedlały ulubione destynacje podróżnicze Ambasadorki. W najnowszej kolekcji zaś Joanna Przetakiewicz powróciła do domu i natury, stawiając właśnie na harmonię człowieka z otaczającym go światem przyrody. - Nowe kolekcje są paletą do stworzenia własnej, spokojnej przestrzeni, gdzie mamy po prostu poczuć się dobrze – wyznaje ambasadorka.

Następnie na scenie wystąpił kobiecy duet, który tworzy agencję projektowo- kreatywną, czyli JAM Kolektyw. Jola Skóra i Anna Olga Chmielewska na co dzień projektują wnętrza prywatne i komercyjne, które łączy wykorzystanie naturalnych materiałów i kolorów ziemi. W swojej pracy często używają materialboardów, których wykonanie zaprezentowały na żywo, przygotowując je z wykorzystaniem kolekcji z konceptów Cerrad x La Mania Home. Dzień uświetnił wyśmienity poczęstunek spożywany w miłej atmosferze przy muzyce na żywo wykonywanej przez Tamarę Bleher i Jacka Brzeszczyńskiego.

„Create Experiences with Cerrad”

Z kolei 27 września, w środę, premierowy pokaz miała najnowsza linia wzornicza Cerrad, także inspirowana naturą. W ten sposób zaprojektowane zgodnie z najnowszymi trendami stoisko stało się wielką ekspozycją dla najnowszych 23. kolekcji Cerrad, które właśnie w Bolonii po raz pierwszy ujrzały światło dzienne. Są one hołdem złożonym naturze i jej ogromnej różnorodności. Kamień, marmur, drewno, cement/beton, trawertyn - to tylko niektóre inspiracje odzwierciedlone na grafikach. Każde jednak pozwala wprowadzić do domowej przestrzeni nutę elegancji połączoną z siłą natury. Motywy zaczerpnięte wprost ze świata przyrody dodają wnętrzom niepowtarzalnego klimat i ponadczasowego uroku. Zaś szeroka gama wykończeń powierzchni: matowe, satynowe, polerowane, nano-matowe oraz różnorodność formatów: od płytek o wymiarach od 60 x 60 cm do 120 x 280 cm i grubościach od 6 do 12 mm, pozwala dopasować je do bardzo zindywidualizowanych potrzeb.

Gościem specjalnym tego dnia był prof. Jan Sikora, wykładowca na ASP Gdańsk, założyciel utytułowanej licznymi międzynarodowymi nagrodami pracowni Sikora Wnętrza. W swym wykładzie pt. „Projektowanie doświadczenia” architekt z właściwą mu charyzmą przybliżył historię płaszczyzny w sztukach pięknych i architekturze oraz naświetlił jej obecną rolę we wnętrzach. Nawiązał także do funkcji natury w ich aranżacji, podkreślając aspekt idei zrównoważonego projektowania i roli firmy takich jak Cerrad w promowaniu proekologicznego podejścia do całego procesu produkcji (czego marka jest wzorcowym przykładem). Także tego dnia nie obyło się bez wyśmienitego poczęstunku i towarzyszącej mu muzyki na żywo. Tym razem o oprawę muzyczną zadbał Grzech Piotrowski & Band. Wszystko to w wyśmienitej atmosferze sprzyjającej budowaniu pozytywnych relacji.

Po więcej informacji zapraszamy na stronę: https://cerrad.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.