Komunikaty PR

Inspirująca podróż do świata natury - Cerrad na Cersaie 2023

2023-10-03  |  10:15
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Gorąca atmosfera, owocne spotkania, niesamowici goście specjalni, a przede wszystkim dwie uroczyste premiery nowych kolekcji marek Cerrad i Cerrad x La Mania Home – tak upłynęło 5 dni z jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm produkcyjnych w Europie – Cerrad podczas tegorocznej, 40. już edycji Cersaie w Bolonii.

Za nami 40. Edycja Międzynarodowych Targów Płytek Ceramicznych i Wyposażenia Łazienek w Bolonii – Cersaie. W dniach 25-29 września b.r. odwiedzający targi goście mogli zapoznać się z produktami kreującymi nowe trendy w dziedzinie wykończenia powierzchni, wyposażenia łazienek, projektowania i planowania, spotkać się z licznymi wystawcami z 26 krajów oraz architektami, projektantami, wykonawcami i detalistami z całego świata. Była to także doskonała okazja, by poznać trendy i kierunki rozwoju, w jakich zmierzają producenci z branży, nowoczesne technologie produkcji oraz działania, jakie podejmują m.in. w celach proekologicznych. Od lat bowiem przestrzeń targowa w Bolonii jest doskonałym miejscem nie tylko do prezentacji nowości ofertowych, ale też innowacji w zakresie produkcji oraz zaprezentowania DNA marek, ich filozofii oraz podejścia biznesowego (CRS). Wśród 600 wystawców nie mogło zabraknąć marki Cerrad – jednego z liderów produkcji płytek ceramicznych w Polsce i Europie, marki odpowiedzialnej społecznie, której nowa pionierska technologia produkcyjna pozwoliła w znaczący sposób zmniejszyć zapotrzebowanie na surowce, wodę i energię, a także ograniczyć wpływ na środowisko naturalne.

Stoisko Cerrad na Cersaie 2023

Cały ten potencjał targów śmiało wykorzystała marka Cerrad, która na Cersaie 2023 pokazała nie tylko swoje piękne produkty, ale również proekologiczne oblicze. Uwagę zwiedzających przyciągnęło już samo stoisko polskiego producenta. Ponad 400-metrowa przestrzeń ekspozycyjna z zapleczem zaprojektowana została tak, by w pełni zaprezentować wszystkie walory premierowych kolekcji – bliskich naturze i skupionych na budowaniu harmonijnej relacji człowieka ze światem przyrody. Stąd neutralna kolorystyka i minimalistyczne wzory wyeksponowanych na całych ścianach płyt wielkoformatowych budujące naturalny nastrój i intymny wręcz klimat. Sama przestrzeń stoiska, poza miejscami wspólnymi, podzielona została na boksy z nowymi kolekcjami płytek Cerrad. Osobną strefę uzyskała kolekcja Cerrad x La Mania Home, przygotowana we współpracy z Joanną Przetakiewicz i marką La Mania Home. W takim otoczeniu miały miejsce oficjalne premiery obu kolekcji, którym towarzyszyły wydarzenia specjalne.

 „Create Experiences with Cerrad x La Mania Home”

26 września na stoisku marki uroczystą premierę miała druga już odsłona kolekcji Cerrad x La Mania Home i koncept HARMONY, powstałej przy współpracy z Joanną Przetakiewicz, która osobiście uświetniła wydarzenie. Ta ikona mody, bizneswoman, założycielka Domu Mody La Mania w inspirującej rozmowie z dziennikarką Katarzyną Jarosińską przybliżyła wszystkim zgromadzonym gościom kulisy współpracy z marką Cerrad, opowiedziała o tym, co ją inspiruje na co dzień i jak powstało 5 najnowszych kolekcji z linii Harmony. Zgromadzeni goście mogli dowiedzieć się, że poprzednie kolekcje, pełne mocnych i żywych kolorów, odzwierciedlały ulubione destynacje podróżnicze Ambasadorki. W najnowszej kolekcji zaś Joanna Przetakiewicz powróciła do domu i natury, stawiając właśnie na harmonię człowieka z otaczającym go światem przyrody. - Nowe kolekcje są paletą do stworzenia własnej, spokojnej przestrzeni, gdzie mamy po prostu poczuć się dobrze – wyznaje ambasadorka.

Następnie na scenie wystąpił kobiecy duet, który tworzy agencję projektowo- kreatywną, czyli JAM Kolektyw. Jola Skóra i Anna Olga Chmielewska na co dzień projektują wnętrza prywatne i komercyjne, które łączy wykorzystanie naturalnych materiałów i kolorów ziemi. W swojej pracy często używają materialboardów, których wykonanie zaprezentowały na żywo, przygotowując je z wykorzystaniem kolekcji z konceptów Cerrad x La Mania Home. Dzień uświetnił wyśmienity poczęstunek spożywany w miłej atmosferze przy muzyce na żywo wykonywanej przez Tamarę Bleher i Jacka Brzeszczyńskiego.

„Create Experiences with Cerrad”

Z kolei 27 września, w środę, premierowy pokaz miała najnowsza linia wzornicza Cerrad, także inspirowana naturą. W ten sposób zaprojektowane zgodnie z najnowszymi trendami stoisko stało się wielką ekspozycją dla najnowszych 23. kolekcji Cerrad, które właśnie w Bolonii po raz pierwszy ujrzały światło dzienne. Są one hołdem złożonym naturze i jej ogromnej różnorodności. Kamień, marmur, drewno, cement/beton, trawertyn - to tylko niektóre inspiracje odzwierciedlone na grafikach. Każde jednak pozwala wprowadzić do domowej przestrzeni nutę elegancji połączoną z siłą natury. Motywy zaczerpnięte wprost ze świata przyrody dodają wnętrzom niepowtarzalnego klimat i ponadczasowego uroku. Zaś szeroka gama wykończeń powierzchni: matowe, satynowe, polerowane, nano-matowe oraz różnorodność formatów: od płytek o wymiarach od 60 x 60 cm do 120 x 280 cm i grubościach od 6 do 12 mm, pozwala dopasować je do bardzo zindywidualizowanych potrzeb.

Gościem specjalnym tego dnia był prof. Jan Sikora, wykładowca na ASP Gdańsk, założyciel utytułowanej licznymi międzynarodowymi nagrodami pracowni Sikora Wnętrza. W swym wykładzie pt. „Projektowanie doświadczenia” architekt z właściwą mu charyzmą przybliżył historię płaszczyzny w sztukach pięknych i architekturze oraz naświetlił jej obecną rolę we wnętrzach. Nawiązał także do funkcji natury w ich aranżacji, podkreślając aspekt idei zrównoważonego projektowania i roli firmy takich jak Cerrad w promowaniu proekologicznego podejścia do całego procesu produkcji (czego marka jest wzorcowym przykładem). Także tego dnia nie obyło się bez wyśmienitego poczęstunku i towarzyszącej mu muzyki na żywo. Tym razem o oprawę muzyczną zadbał Grzech Piotrowski & Band. Wszystko to w wyśmienitej atmosferze sprzyjającej budowaniu pozytywnych relacji.

Po więcej informacji zapraszamy na stronę: https://cerrad.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Wyznania miłosne w architekturze Biuro prasowe
2024-07-01 | 08:00

Wyznania miłosne w architekturze

W świecie architektury, za fasadami monumentalnych budowli, kryją się niezwykłe historie miłości, pasji i zawiści. Jedną z nich jest życie ikonicznej Eileen Gray - kobiety bez formalnego
Dom Delektuj się latem z Fiskars
2024-06-28 | 14:00

Delektuj się latem z Fiskars

Lato to doskonały czas na urządzenie pikniku z przyjaciółmi albo rodziną. Tym razem użyjmy do przygotowania i serwowania pysznych dań produktów Fiskars, a gotowanie
Dom LETNIA WYPRZEDAŻ W BOCONCEPT
2024-06-26 | 16:10

LETNIA WYPRZEDAŻ W BOCONCEPT

Duńska marka meblowa BoConcept zaprasza na jedno z największych wydarzeń promocyjnych tego roku - Letnią Wyprzedaż. W dniach 15 czerwca – 31 lipca 2024 roku, znaczną część kolekcji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Aleksandra Popławska: Tantiemy z internetu to są zarobki za naszą pracę i nam się należą. W Europie wszyscy powinniśmy działać na podobnych prawach

W piątek zakończyła się batalia środowiska filmowego o tantiemy z platform streamingowych. Dzięki nowym przepisom twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych oraz wykonawcy utworów słownych i słowno-muzycznych będą uzyskiwać stosowne wynagrodzenie za udostępnianie ich dzieł w sieci. Za nowelą głosowało 417 posłów, 18 było przeciw, a jedna osoba wstrzymała się od głosu. Aktorzy mogą więc wreszcie odetchnąć z ulgą. Aleksandra Popławska i Krzysztof Dracz są jednak rozgoryczeni tym, że tak długo musieli czekać na takie rozwiązanie. Stosowne rozporządzenie powinno wejść w życie już trzy lata temu.

Ochrona środowiska

Nowe obowiązki przedsiębiorców dotyczące jednorazowych opakowań z plastiku. Takie regulacje zyskują duże poparcie społeczne

1 lipca wchodzą w życie nowe obowiązki dotyczące gospodarowania odpadami opakowaniowymi. Przedsiębiorcy w gastronomii będą musieli oferować klientom alternatywne dla plastikowych opakowania wielorazowego użytku na żywność i napoje. Obowiązkiem staje się także stosowanie zakrętek i wieczek przymocowanych do butelek i kartoników, by ten cenny surowiec trafiał również do przetworzenia. Nowe wymogi to kolejne etapy wdrażania dyrektywy plastikowej, której celem jest ograniczenie ilości odpadów z tworzyw sztucznych zalegających na wysypiskach śmieci. W planach są kolejne regulacje, które mają sprawić, że opakowania staną się bardziej przyjazne dla środowiska. Globalne badania wskazują, że takie przepisy cieszą się dużym poparciem w społeczeństwach.

Konsument

Nawyki żywieniowe z dzieciństwa przekładają się na ryzyko otyłości w dorosłym życiu. Naukowcy zbadali wpływ podawanych dzieciom napojów

Dbanie o odpowiednią dietę w pierwszych latach dziecka ma duże znaczenie dla ograniczenia ryzyka otyłości w jego dorosłym życiu. Naukowcy ze Szkoły Psychologii Uniwersytetu Swansea badali to na przykładzie napojów spożywanych przez dzieci. Przyglądali się przez ponad dwie dekady 1,4 tys. dorastających dzieci i doszli do wniosków, że spożywanie napojów słodzonych cukrem w pierwszych latach wpływa na tworzenie złych nawyków dietetycznych, a co się z tym wiąże – zwiększa ryzyko otyłości, nawet po wielu latach.