Integracja pełna smaku. Wielkanocna Kolacja Architektów
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
„Kolacja Architektów” to cykl wyjątkowych wydarzeń organizowanych przez agencję OKK! PR od 2023 roku. Cieszące się stale rosnącą popularnością spotkania, to doskonała przestrzeń dla wspólnego dialogu architektów, projektantów i producentów, w swobodnej i spontanicznej atmosferze. Ta wysmakowana inicjatywa umożliwia gościom dzielenie się wiedzą oraz doświadczeniami, prowadzenie głębokich dyskusji na tematy istotne dla branży, a także ułatwia budowanie wartościowych relacji. Ostatnia odsłona „Kolacji Architektów” odbyła się w przyjemny, wiosenny wieczór, tuż przed Wielkanocą.
Olga Kisiel-Konopka, CEO agencji OKK! PR doskonale zdaje sobie sprawę, jak ważny dla branży architektoniczno-wnętrzarskiej jest networking. Kierując się tym przekonaniem stworzyła cykl spotkań, który ułatwia nawiązywanie bliskich kontaktów i współpracy pomiędzy architektami, projektantami a producentami wyposażenia wnętrz, a to wszystko w otoczeniu inspirujących wnętrz i znakomitych potraw.
Wyjątkowi goście w wyjątkowym otoczeniu
28 marca „Kolacja Architektów” odbyła się w nowej, nietuzinkowej przestrzeni. Restauracja Qchnia Artystyczna to wyjątkowe miejsce stworzone przez Martę Gessler, które znajduje się w Centrum Sztuki Współczesnej na Zamku Ujazdowskim od ponad dwóch dekad. Położona w ekskluzywnej, otoczonej zielenią części stolicy, w sąsiedztwie parku Agrykola oraz Łazienek Królewskich, restauracja zachwyca swoim urokiem i atmosferą. Jej letni taras, uznawany za jeden z najpiękniejszych w Warszawie, od lat przyciąga zarówno mieszkańców miasta, jak i gości z całego świata, stając się popularnym miejscem spotkań. Na wyjątkową kolację przybyli uznani architekci, projektanci a także wybitne gościnie specjalne, Marta Sękulska-Wrońska, Architekt, Partner, Prezes Zarządu pracowni WXCA oraz Magda Grabowska-Wacławek znana też jako Bovska, autorka tekstów, kompozytorka, ilustratorka i projektantka.
Kolacja pełna wrażeń
Wieczór rozpoczął się uroczystym powitaniem gości, a następnie przedstawieniem partnerów wydarzenia, marek od lat zaprzyjaźnionych z agencją OKK! PR: Nobonobo, Rockfon, Saint Gobain Glass, 2Tec2 oraz Dyson. Następnie Marta Sękulska-Wrońska i Bovska opowiedziały zebranym o swojej drodze zawodowej, początkach kariery, a także pasji, która jest nieodłącznym elementem ich życia. Kolejną niespodzianką dla uczestników kolacji, było oficjalne ogłoszenie Magdaleny Federowicz-Boule, Architekt, Prezes i dyrektor kreatywnej Tremend, jako ambasadorki marki Saint Gobain Glass. Reszta wieczoru upłynęła gościom w niezobowiązującej atmosferze, na inspirujących rozmowach w towarzystwie znakomitej kuchni i pysznego wina.
Partnerzy spotkania: Nobonobo, Rockfon, Saint Gobain Glass, 2Tec2, Dyson
Patronat medialny: ARCHITEKTURA MURATOR, ELLE DECORATION, ARCHITECTURE SNOB, WHITE MAD MAGAZINE, CZAS NA WNĘTRZE, DESIGN ALIVE, LABEL MAGAZINE, WERANDA MAGAZYN

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.