Komunikaty PR

Interprint po raz pierwszy na włoskich targach Sicam

2022-11-10  |  14:00

Ponieważ Interprint udowodnił we Włoszech, że o dekorze można myśleć w sposób innowacyjny, interpretować go i prezentować zupełnie nietypowo, stoisko firmy cieszyło się ogromnym zainteresowaniem.

Zrównoważona przyszłość w zasięgu ręki

Interprint postrzega siebie jako konsultanta wzornictwa i źródło impulsów dla branży. Pod hasłem „Decors of Life” zostały pokazane trendy w najróżniejszych przestrzeniach. Domy, biura, studia wellness i obiekty sportowe, a także sklepy, restauracje i kawiarnie – jak powinny w przyszłości funkcjonować przestrzenie, w których przebywa mobilne społeczeństwo? Jak należy je projektować w sposób zrównoważony, aby harmonijnie pogodzić ze sobą dobry nastrój, styl życia i funkcjonalność? Interprint łączy dekory z różnego rodzaju nowymi i zrównoważonymi materiałami ze świata architektury i wystroju wnętrz. Pokazuje tym samym inspiracje w rzeczywistym otoczeniu i jak kreatywne mogą być dekory inspirowane różnymi materiałami.

Realistyczne aranżacje jako inspiracja

Na wystawie zaprezentowano innowacyjne pomysły i rozwiązania możliwie najbliższe rzeczywistości. Dzięki temu zwiedzający mogli uzyskać klarowny obraz tego, jak dekory sprawdzają się w połączeniu z innymi materiałami. Firma Interprint poszukiwała powierzchni, które łączą ze sobą estetykę i zrównoważoną produkcję, a tym samym pozytywnie wpływają na przyszłość projektowania wnętrz. Wykorzystano na przykład ręcznie malowane meksykańskie płytki, a także zasłony z lyocellu, pozyskiwanego z drewna eukaliptusowego, imitacja skóry z odpornego na rozdarcia, zmywalnego papieru czy ekrany akustyczne z przetworzonych butelek PET.

Firma Interprint w sposób kreatywny podeszła do tych zestawień, pokazując, jak dalece elastyczne będzie musiało być projektowanie wnętrz w przyszłości, na przykład wtedy, gdy nie będzie już różnicy między przestrzenią do życia a przestrzenią do pracy, gdy w dawnych halach fabrycznych powstaną lofty, gdy handel detaliczny nie będzie już pełnił wyłącznie funkcji zakupowej, ale będzie stanowił doświadczenie związane z marką. Dzięki odpowiednim kombinacjom materiałów i powierzchni w pomieszczeniach o czysto funkcjonalnym charakterze można stworzyć przyjazną, domową atmosferę. Firma zaprezentowała nowe dekory m.in. dla powierzchni melaminowych i folii Xelio, a także dla druku cyfrowego.

Zrównoważony rozwój nie tylko na targach

Koncentracja na zrównoważonym rozwoju i przyszłości była widoczna nie tylko w prezentacji motywów przewodnich targów.  Stoisko wystawiennicze Interprint stanowiło doskonały przykład zrównoważonego wykorzystania zasobów. Po zakończeniu targów SICAM ekspozycja nie zostanie po prostu zdemontowana i zniszczona, ale posłuży jako dodatkowy showroom w atrium firmy Interprint w Niemczech.

Skupienie się na trendach zrównoważonego rozwoju i zmianach w otoczeniu człowieka w przyszłości było głównym tematem rozmów na stoisku Interprint. Odwiedzający chętnie dyskutowali na ten temat, co znalazło odzwierciedlenie w wysokiej frekwencji gości na stoisku. Steffen Fillibeck, szef marketingu w firmie Interprint, wspomina to z ogromnym entuzjazmem: „Nasz pierwszy udział w targach SICAM zakończył się pełnym sukcesem. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że Interprint był tak dobrze postrzegany przez odwiedzających. Przede wszystkim fakt, że  podejmujemy wyzwanie zmieniającego się społeczeństwa w rozwoju i prezentacji produktów spotkało się z tak dużym odzewem, był dowodem pełnej akceptacji naszego sposobu myślenia.

Była to też okazja aby osobiście spotkać się z wieloma naszymi klientami, a także nawiązać nowe kontakty. Tak więc podróż do bella Italia była naprawdę warta zachodu”.

Na tym samym poziomie: ekskluzywna współpraca z wybitnym cukiernikiem

Upominki przygotowane dla klientów Interprint były w tym roku wyjątkowe.. Aby sprostać wysokim wymaganiom w zakresie wzornictwa, innowacji i zrównoważonego rozwoju, firma musiała znaleźć partnera tego samego kalibru – i znalazła go w osobie Davide Comaschi. Zarówno Interprint jak i Comaschi wyróżniają się wysokim poziomem jakości i designu. Włoski cukiernik, zdobywca kilku międzynarodowych nagród, podobnie jak Interprint opowiada się za oglądaniem swoich produktów z nowych, zaskakujących perspektyw i precyzyjnie inscenizuje design jako zmysłowe doświadczenie. Przywodzi to na myśl sentencję, którą Interprint witał odwiedzających: „Zapraszamy do odkrywania i podziwiania designu, jakiego jeszcze nie znacie”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to
Dom Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
2024-12-27 | 01:00

Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie

Zbliża się Sylwester – czas zabawy, podróży i odpoczynku. Jednak podczas naszej nieobecności dom i posesja mogą stać się łatwym celem dla złodziei. Jak skutecznie
Dom Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
2024-12-24 | 00:21

Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?

Czy łazienka może być modna i ponadczasowa jednocześnie? Kluczem do takiego efektu jest odpowiednia paleta barw, która łączy w sobie harmonię, elegancję i przytulność - element

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

NEWSERIA POLECA

Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku

Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Karolina Pilarczyk: W nowym programie każdy z nas potrzebował pomocy medycznej. Ja straciłam kawałeczek palca

Drifterka podkreśla, że niektóre zadania w programie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” były na tyle wymagające, że kończyły się kontuzjami i urazami. Karolina Pilarczyk zaznacza, że największą motywacją była dla niej możliwość zmierzenia się z uznanymi sportowcami, których podziwia od lat. Ma też świadomość, że różni się od pozostałych uczestników formatu, ponieważ jej dyscyplina koncentruje się nie na przygotowaniu fizycznym, ale na umiejętności prowadzenia samochodu wyścigowego, gdzie kluczowe są refleks, panowanie nad emocjami i zdolność do szybkiego podejmowania decyzji.

Bankowość

Styczeń powinien przynieść wzrost popytu na hipoteki i sprzedaży mieszkań. Klientom pomogłyby obniżki stóp procentowych

W styczniu eksperci rynku nieruchomości spodziewają się wzrostu popytu na kredyty hipoteczne. Rezygnacja przez rząd z zapowiadanego programu Kredyt 0 proc. spowodowała, że do banków zwracają się klienci czekający do tej pory na rządowe dopłaty. Jak podkreśla założyciel serwisu Tabelaofert.pl, jest grupa klientów, którzy ze względu na sytuację rynkową i swoje finanse potrzebują wsparcia państwa, ale taka ingerencja nie byłaby potrzebna przy niższym poziomie stóp procentowych. Ewentualna pomoc państwa powinna obejmować premie dla oszczędzających na własne M.

Muzyka

Luna: Nie mam planu B na życie. Jestem jednak bardzo kreatywna, więc może kiedyś zrobię jakiś film lub napiszę książkę

Wokalistka podkreśla, że wiele lat pracowała na to, żeby być w miejscu, w którym jest teraz, i robić to, co kocha. Tworzenie muzyki i koncertowanie to dla niej nie tylko praca, ale i pasja, z którą zawsze będzie związana. Luna zdradza też, że co prawda czuje potrzebę eksploracji innych swoich umiejętności, takich jak taniec czy gotowanie, i czasami marzy o radykalnej zmianie swojego życia, ale nie mogłaby porzucić całego dotychczasowego dorobku artystycznego. Nie wyklucza natomiast, że kiedyś wyreżyseruje jakiś film albo napisze powieść.