Komunikaty PR

Interprint po raz pierwszy na włoskich targach Sicam

2022-11-10  |  14:00

Ponieważ Interprint udowodnił we Włoszech, że o dekorze można myśleć w sposób innowacyjny, interpretować go i prezentować zupełnie nietypowo, stoisko firmy cieszyło się ogromnym zainteresowaniem.

Zrównoważona przyszłość w zasięgu ręki

Interprint postrzega siebie jako konsultanta wzornictwa i źródło impulsów dla branży. Pod hasłem „Decors of Life” zostały pokazane trendy w najróżniejszych przestrzeniach. Domy, biura, studia wellness i obiekty sportowe, a także sklepy, restauracje i kawiarnie – jak powinny w przyszłości funkcjonować przestrzenie, w których przebywa mobilne społeczeństwo? Jak należy je projektować w sposób zrównoważony, aby harmonijnie pogodzić ze sobą dobry nastrój, styl życia i funkcjonalność? Interprint łączy dekory z różnego rodzaju nowymi i zrównoważonymi materiałami ze świata architektury i wystroju wnętrz. Pokazuje tym samym inspiracje w rzeczywistym otoczeniu i jak kreatywne mogą być dekory inspirowane różnymi materiałami.

Realistyczne aranżacje jako inspiracja

Na wystawie zaprezentowano innowacyjne pomysły i rozwiązania możliwie najbliższe rzeczywistości. Dzięki temu zwiedzający mogli uzyskać klarowny obraz tego, jak dekory sprawdzają się w połączeniu z innymi materiałami. Firma Interprint poszukiwała powierzchni, które łączą ze sobą estetykę i zrównoważoną produkcję, a tym samym pozytywnie wpływają na przyszłość projektowania wnętrz. Wykorzystano na przykład ręcznie malowane meksykańskie płytki, a także zasłony z lyocellu, pozyskiwanego z drewna eukaliptusowego, imitacja skóry z odpornego na rozdarcia, zmywalnego papieru czy ekrany akustyczne z przetworzonych butelek PET.

Firma Interprint w sposób kreatywny podeszła do tych zestawień, pokazując, jak dalece elastyczne będzie musiało być projektowanie wnętrz w przyszłości, na przykład wtedy, gdy nie będzie już różnicy między przestrzenią do życia a przestrzenią do pracy, gdy w dawnych halach fabrycznych powstaną lofty, gdy handel detaliczny nie będzie już pełnił wyłącznie funkcji zakupowej, ale będzie stanowił doświadczenie związane z marką. Dzięki odpowiednim kombinacjom materiałów i powierzchni w pomieszczeniach o czysto funkcjonalnym charakterze można stworzyć przyjazną, domową atmosferę. Firma zaprezentowała nowe dekory m.in. dla powierzchni melaminowych i folii Xelio, a także dla druku cyfrowego.

Zrównoważony rozwój nie tylko na targach

Koncentracja na zrównoważonym rozwoju i przyszłości była widoczna nie tylko w prezentacji motywów przewodnich targów.  Stoisko wystawiennicze Interprint stanowiło doskonały przykład zrównoważonego wykorzystania zasobów. Po zakończeniu targów SICAM ekspozycja nie zostanie po prostu zdemontowana i zniszczona, ale posłuży jako dodatkowy showroom w atrium firmy Interprint w Niemczech.

Skupienie się na trendach zrównoważonego rozwoju i zmianach w otoczeniu człowieka w przyszłości było głównym tematem rozmów na stoisku Interprint. Odwiedzający chętnie dyskutowali na ten temat, co znalazło odzwierciedlenie w wysokiej frekwencji gości na stoisku. Steffen Fillibeck, szef marketingu w firmie Interprint, wspomina to z ogromnym entuzjazmem: „Nasz pierwszy udział w targach SICAM zakończył się pełnym sukcesem. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że Interprint był tak dobrze postrzegany przez odwiedzających. Przede wszystkim fakt, że  podejmujemy wyzwanie zmieniającego się społeczeństwa w rozwoju i prezentacji produktów spotkało się z tak dużym odzewem, był dowodem pełnej akceptacji naszego sposobu myślenia.

Była to też okazja aby osobiście spotkać się z wieloma naszymi klientami, a także nawiązać nowe kontakty. Tak więc podróż do bella Italia była naprawdę warta zachodu”.

Na tym samym poziomie: ekskluzywna współpraca z wybitnym cukiernikiem

Upominki przygotowane dla klientów Interprint były w tym roku wyjątkowe.. Aby sprostać wysokim wymaganiom w zakresie wzornictwa, innowacji i zrównoważonego rozwoju, firma musiała znaleźć partnera tego samego kalibru – i znalazła go w osobie Davide Comaschi. Zarówno Interprint jak i Comaschi wyróżniają się wysokim poziomem jakości i designu. Włoski cukiernik, zdobywca kilku międzynarodowych nagród, podobnie jak Interprint opowiada się za oglądaniem swoich produktów z nowych, zaskakujących perspektyw i precyzyjnie inscenizuje design jako zmysłowe doświadczenie. Przywodzi to na myśl sentencję, którą Interprint witał odwiedzających: „Zapraszamy do odkrywania i podziwiania designu, jakiego jeszcze nie znacie”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie Biuro prasowe
2025-02-20 | 17:00

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Wyobraź sobie, że każdego ranka budzisz się wypoczęty i pełen energii. Co więcej, aby to osiągnąć nie potrzebujesz kolejnej kawy. Wystarczy naturalny, dostępny
Dom Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli
2025-02-04 | 15:00

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Pod lupę bierzemy łóżka kontynentalne, które najczęściej zamawiają ludzie w naszym regionie, a także w całym kraju. Przyglądamy się im z uwagą. Wymieniamy
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Firma

Radość z pracy i docenianie przez pracodawcę coraz ważniejsze. To przekłada się też na zaangażowanie pracowników

Kandydaci do pracy i pracownicy coraz wyraźniej podkreślają znaczenie doceniania oraz poczucia szczęścia w pracy – wynika z raportu „Siła doceniania”. Przyznają, że motywuje ich to do pracy i zwiększa zaangażowanie. A z tym ostatnim w Polsce nie jest najlepiej. Badanie Gallupa z 2024 roku pokazuje, że poziom zaangażowania polskich pracowników należy do najniższych w Europie i wynosi zaledwie 10 proc. Pluxee zachęca pracodawców do ustanowienia nowego święta w kalendarzu HR – Dnia Przyjemności w Pracy – jako nieoczywistego elementu polityki HR-owej i inwestycji w ludzi, który przynosi efekty.

Żywienie

Sylwia Bomba: W liceum nikt nie miał odwagi prosto w oczy nazwać mnie grubasem. Ale jak szłam korytarzem, to czułam śmiechy za moimi plecami

Celebrytka nie ukrywa, że dodatkowe kilogramy przysporzyły jej w życiu wielu problemów. Zaczęło się już w liceum, kiedy czuła się gorsza i brzydsza od swoich szczuplejszych koleżanek adorowanych przez rówieśników. Później, gdy stała się rozpoznawalna dzięki programowi  „Gogglebox. Przed telewizorem”, swoje trzy grosze dołożyli jeszcze hejterzy i niełatwo było się jej uporać z obraźliwymi komentarzami.