Komunikaty PR

iRobot x Oskar Zięta

2022-01-21  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Malcher
Rumour PR

Sueska 12
02-761 Warszawa
krzysztof.malcher|rumour.pl| |krzysztof.malcher|rumour.pl
791 791 838
www.rumour.pl
Do pobrania jpg ( 0.42 MB )

Już od trzech lat iRobot prezentuje jedyną w swoim rodzaju wersję robota odkurzającego Roomba, którą przekazuje na licytację Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tegorocznej edycji do współpracy został zaproszony Oskar Zięta – projektant i architekt, którego prace są rozpoznawalne na całym świecie.  iRobot Roomba j7+ wyjechał z atelier artysty z rubinową nakładką wykonaną z lakierowanej stali o charakterystycznym wypukłym kształcie. Dekor wykonany przez Ziętę został podkreślony grawerami. Unikatowy model Roomba j7+ został wystawiony na aukcję w serwisie allegro.pl  

Tegoroczna licytacja to już trzecia edycja projektu, w którym iRobot – pionier w dziedzinie domowej robotyki, współpracuje z najlepszymi artystami w Polsce. W tym roku wraz z Oskarem Ziętą – światowej sławy architektem i projektantem wyposażenia wnętrz, firma przedstawia wyjątkowy projekt z okazji 30. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Przygotowany przez Oskara Ziętę niepowtarzalny model iRobot Roomba j7+ został stworzony w kolorystyce rubinowej, a jego wyjątkowość podkreśla personalizowany grawer. Na urządzeniu możemy dostrzec trzydzieści serduszek połączonych ze sobą, co symbolizuje 30. rocznicę Finały WOŚP. Na stacji dokującej Clean Base, która jest dołączona do robota, indywidualny charakter urządzenia podkreśla autograf Oskara Zięty.

Wszystkie personalizowane elementy urządzenia zostały wykonane w autorskiej technologii obróbki stali. Dzięki temu metal użyty do produkcji zachowuje swoje unikalne właściwości. Stal została dodatkowo pokryta lakierem, co daje charakterystyczny efekt lustra – znany z kultowych prac projektanta. Wyjątkowa mieniąca się barwa, to również zamierzony efekt, w zależności od tego pod jakim kątem patrzymy na urządzenie, zmienia ono swoją strukturę. Akcji towarzyszy film i dedykowana sesja zdjęciowa.

Charytatywna licytacja jest już aktywna. Wszelkie szczegóły oraz możliwość uczestnictwa są dostępne pod linkiem: https://allegro.pl/oferta/unikatowy-irobot-roomba-j7-projekt-oskar-zieta-11721111252

iRobot Roomba j7+

iRobot Roomba j7+ uczy się optymalnego sposobu poruszania i zapamiętuje określone pomieszczenia oraz przedmioty, aby odkurzać jeszcze efektywniej z każdym cyklem pracy. dzięki współpracy z aplikacją iRobot HOME, opartej o środowisko Genius, Roomba j7 nie tylko poznaje dom, ale też reaguje na zdarzenia w czasie rzeczywistym dzięki nawigacji PrecisionVision. Dzięki temu może rozpoznawać przeszkody, takie jak buty, skarpety, przewody i nieczystości pozostawione przez zwierzęta domowe i identyfikować inne przeszkody, aby efektywnie je omijać. Dzięki inteligentnej technologii, robot poznaje preferencje użytkowników i dostosowuje się do nich, by jeszcze skuteczniej sprzątać dom za sprawą spersonalizowanych sugestii.

iRobot Roomba j7+ został wyposażony w stację Clean Base, która automatycznie usuwa brudu ze zbiornika robota. Dzięki stacji Clean Base można zapomnieć o odkurzaniu na długie tygodnie.

Co ważne iRobot jako pierwszy na rynku producent robotów sprzątających przeszedł pozytywnie proces weryfikacji zabezpieczania danych użytkownika, który przeprowadziła uznana jednostka certyfikująca TÜV SÜD. Dzięki temu model iRobot Roomba j7+ posiada atest cyberbezpieczeństwa (CSC). 

Użytkownik, który wylicytuje urządzenie nie tylko wesprze charytatywnie Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, ale zyska również sprzęt o niepowtarzalnym designie oraz takie, które ma w sobie najnowsze technologie, pozwalające zadbać o porządek podłóg.

Organizator projektu: DLF Sp. z o.o.
Fotograf: Anna Pabijańczyk 
Video: Konrad Koterba / Kiwi Media Productions
Strategia i koncept kreatywny: Krzysztof Malcher / Rumour PR

Za udostępnienie wnętrz do sesji dziękujemy firmie Alphenberg Polska.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom NOWOŚĆ: EKSTREMALNIE SILNY T-REX W PORĘCZNEJ TUBCE Biuro prasowe
2024-03-29 | 11:00

NOWOŚĆ: EKSTREMALNIE SILNY T-REX W PORĘCZNEJ TUBCE

Soudal poszerza swoją ofertę klejów montażowych o T-Rex Hybrid Glue – klej hybrydowy w tubce o pojemności 25 ml. Nowy produkt, zaprezentowany po raz pierwszy na tegorocznych
Dom Paradyż Designers – poznaliśmy laureatów międzynarodowej edycji konkursu!
2024-03-29 | 10:10

Paradyż Designers – poznaliśmy laureatów międzynarodowej edycji konkursu!

Trzecia edycja konkursu Paradyż Designers, organizowanego przez Ceramikę Paradyż, pod patronatem ArchDaily dobiegła końca. To pierwsza edycja tego prestiżowego konkursu na skalę
Dom Dwa światy uchwytów meblowych
2024-03-28 | 01:00

Dwa światy uchwytów meblowych

Świat uchwytów meblowych dzieli się na dwie części. Jedna to modele dyskretne, nie rzucające się w oczy i minimalistycznie skromne. Choć dekoracyjne, pozostają jakby na drugim

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner Serwisu Zdrowie

Viatris

Media

Styl życia

Maria Sadowska: Niektórym się nie chce i zamiast malowania pisanek używają gotowych barwników albo naklejek. Dla mnie to jedna z najważniejszych tradycji świątecznych

Reżyserka podkreśla, że w kultywowaniu tradycji przygotowywania pisanek nigdy nie wybiera drogi na skróty. Nie dla niej więc gotowanie jajek w łupinach cebuli czy ozdabianie naklejkami. Maria Sadowska preferuje ręcznie malowane pisanki i tuż przed Wielkanocą angażuje do tego swoich bliskich. Jej zdaniem to doskonała okazja do pogłębienia relacji rodzinnych, a także do uruchomienia czasem uśpionych pokładów wyobraźni i kreatywności.

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.