Komunikaty PR

iRobot x Oskar Zięta

2022-01-21  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Malcher
Rumour PR

Sueska 12
02-761 Warszawa
krzysztof.malcher|rumour.pl| |krzysztof.malcher|rumour.pl
791 791 838
www.rumour.pl
Do pobrania jpg ( 0.42 MB )

Już od trzech lat iRobot prezentuje jedyną w swoim rodzaju wersję robota odkurzającego Roomba, którą przekazuje na licytację Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tegorocznej edycji do współpracy został zaproszony Oskar Zięta – projektant i architekt, którego prace są rozpoznawalne na całym świecie.  iRobot Roomba j7+ wyjechał z atelier artysty z rubinową nakładką wykonaną z lakierowanej stali o charakterystycznym wypukłym kształcie. Dekor wykonany przez Ziętę został podkreślony grawerami. Unikatowy model Roomba j7+ został wystawiony na aukcję w serwisie allegro.pl  

Tegoroczna licytacja to już trzecia edycja projektu, w którym iRobot – pionier w dziedzinie domowej robotyki, współpracuje z najlepszymi artystami w Polsce. W tym roku wraz z Oskarem Ziętą – światowej sławy architektem i projektantem wyposażenia wnętrz, firma przedstawia wyjątkowy projekt z okazji 30. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Przygotowany przez Oskara Ziętę niepowtarzalny model iRobot Roomba j7+ został stworzony w kolorystyce rubinowej, a jego wyjątkowość podkreśla personalizowany grawer. Na urządzeniu możemy dostrzec trzydzieści serduszek połączonych ze sobą, co symbolizuje 30. rocznicę Finały WOŚP. Na stacji dokującej Clean Base, która jest dołączona do robota, indywidualny charakter urządzenia podkreśla autograf Oskara Zięty.

Wszystkie personalizowane elementy urządzenia zostały wykonane w autorskiej technologii obróbki stali. Dzięki temu metal użyty do produkcji zachowuje swoje unikalne właściwości. Stal została dodatkowo pokryta lakierem, co daje charakterystyczny efekt lustra – znany z kultowych prac projektanta. Wyjątkowa mieniąca się barwa, to również zamierzony efekt, w zależności od tego pod jakim kątem patrzymy na urządzenie, zmienia ono swoją strukturę. Akcji towarzyszy film i dedykowana sesja zdjęciowa.

Charytatywna licytacja jest już aktywna. Wszelkie szczegóły oraz możliwość uczestnictwa są dostępne pod linkiem: https://allegro.pl/oferta/unikatowy-irobot-roomba-j7-projekt-oskar-zieta-11721111252

iRobot Roomba j7+

iRobot Roomba j7+ uczy się optymalnego sposobu poruszania i zapamiętuje określone pomieszczenia oraz przedmioty, aby odkurzać jeszcze efektywniej z każdym cyklem pracy. dzięki współpracy z aplikacją iRobot HOME, opartej o środowisko Genius, Roomba j7 nie tylko poznaje dom, ale też reaguje na zdarzenia w czasie rzeczywistym dzięki nawigacji PrecisionVision. Dzięki temu może rozpoznawać przeszkody, takie jak buty, skarpety, przewody i nieczystości pozostawione przez zwierzęta domowe i identyfikować inne przeszkody, aby efektywnie je omijać. Dzięki inteligentnej technologii, robot poznaje preferencje użytkowników i dostosowuje się do nich, by jeszcze skuteczniej sprzątać dom za sprawą spersonalizowanych sugestii.

iRobot Roomba j7+ został wyposażony w stację Clean Base, która automatycznie usuwa brudu ze zbiornika robota. Dzięki stacji Clean Base można zapomnieć o odkurzaniu na długie tygodnie.

Co ważne iRobot jako pierwszy na rynku producent robotów sprzątających przeszedł pozytywnie proces weryfikacji zabezpieczania danych użytkownika, który przeprowadziła uznana jednostka certyfikująca TÜV SÜD. Dzięki temu model iRobot Roomba j7+ posiada atest cyberbezpieczeństwa (CSC). 

Użytkownik, który wylicytuje urządzenie nie tylko wesprze charytatywnie Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, ale zyska również sprzęt o niepowtarzalnym designie oraz takie, które ma w sobie najnowsze technologie, pozwalające zadbać o porządek podłóg.

Organizator projektu: DLF Sp. z o.o.
Fotograf: Anna Pabijańczyk 
Video: Konrad Koterba / Kiwi Media Productions
Strategia i koncept kreatywny: Krzysztof Malcher / Rumour PR

Za udostępnienie wnętrz do sesji dziękujemy firmie Alphenberg Polska.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rumour PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to
Dom Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
2024-12-27 | 01:00

Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie

Zbliża się Sylwester – czas zabawy, podróży i odpoczynku. Jednak podczas naszej nieobecności dom i posesja mogą stać się łatwym celem dla złodziei. Jak skutecznie
Dom Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
2024-12-24 | 00:21

Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?

Czy łazienka może być modna i ponadczasowa jednocześnie? Kluczem do takiego efektu jest odpowiednia paleta barw, która łączy w sobie harmonię, elegancję i przytulność - element

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Ochrona środowiska

Susza stała się już corocznym zjawiskiem w Polsce. Lokalne inicjatywy mogą wiele zmienić

Polskie lato coraz bardziej zaczyna przypominać temperaturami to śródziemnomorskie. Rośnie liczba dni z temperaturą przekraczającą 30 st. C i tropikalnych nocy, a fale upałów sprzyjają nasilaniu się susz. Wylesianie i powiększanie obszarów nieprzepuszczalnych, w połączeniu z wadliwą gospodarką wodną, zwiększa w ostatnich dekadach „ucieczkę” wody z obszaru Polski, powodując większą intensywność skutków suszy – wynika z analizy „Nauki o klimacie”. Problemem jest brak spójnej i konsekwentnej polityki gospodarowania zasobami wodnymi.

Muzyka

Dawid Kwiatkowski: Padłem ofiarą oszustów, którzy na mnie nieuczciwie zarabiali. Teraz jestem też swoim księgowym, liczę pieniądze i sprawdzam umowy

Artysta przyznaje, że w branży muzycznej są ludzie, którzy zamiast wspierać młodych wykonawców w budowaniu kariery, po prostu chcą tylko zarobić na swoich „podopiecznych”. Dawid Kwiatkowski przestrzega więc wszystkich, którzy stają na scenie „Must Be the Music” i innych talent show, by nie ufali każdemu, kto się do nich odezwie po programie i zaproponuję współpracę, bo bardzo możliwe, że będzie mu zależało tylko na tym, by wykorzystać ich „pięć minut” dla własnych korzyści. On sam również padł ofiarą takich oszustów i musiał walczyć z nimi w sądzie.