Jadalnia w jasnej odsłonie z Beckers
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Jadalnia stanowi często centrum życia rodzinnego. To miejsce, w którym nie tylko spożywamy posiłki, ale też gościmy przyjaciół lub prowadzimy rozmowy z bliskimi. Aby w tym wnętrzu każdy czuł się komfortowo, w wystroju warto postawić na sprawdzone rozwiązania kolorystyczne. Marka Beckers przygotowała aranżacyjne propozycje w jasnym wydaniu, które zapewnią przyjemną atmosferę w jadalni niezależnie od stylu, w jakim jest urządzona.
Jasne kolory charakteryzują się dużą uniwersalnością, dlatego dobrze komponują się z różnymi stylami wnętrzarskimi. Odcień Porcelain Grey z palety Beckers Designer Kitchen & Bathroom rozjaśni przestrzeń, a w przypadku małych pomieszczeń, dodatkowo optyczne je powiększy. Biała wisząca lampa doda wnętrzu nowoczesności, nie obciążając przy tym aranżacji. Czarna ława wprowadzi do stylizacji przyciągający oko kontrast i świetnie sprawdzi się w roli miejsca do wypoczynku i wspólnych rozmów. Farba jest dedykowana do bardziej wymagających pomieszczeń, jest więc odporna na wnikanie tłuszczów i zabrudzeń, a jednocześnie zapewnia łatwe usuwanie plam.
W jadalni pomalowanej delikatną barwą Luna z serii Beckers Designer Colour z powodzeniem możemy wprowadzić odrobinę żywego koloru. Deski podłogowe w wiśniową szachownicę urozmaicą wystrój, stylem nawiązując do wiejskiego domku. Trójwymiarowości aranżacji doda sztukateria komponująca się z kolorem ścian. Pomostem między współczesnością a przeszłością będzie regał z dekoracyjnymi talerzami, który swobodnie wpisze się w panujący we wnętrzu klimat.
Nic bardziej nie kojarzy się z delikatnością i przyjemnością niż krem i czekolada. Beż Swan w połączeniu z matowym brązem Classic z linii Väggfärg Colour wprowadzą do pomieszczenia ciepłą atmosferę, która będzie sprzyjać długim spotkaniom przy stole. Prosty blat i różnobarwne drewniane krzesła podkreślą klasyczny wystrój jadalni. Jasny odcień będzie stanowić wdzięczne tło dla osobistych pamiątek, dzięki czemu wyeksponujemy to, co dla nas naprawdę ważne.
Więcej pomysłów na jadalnie w jasnych barwach można znaleźć na stronie: https://beckers.pl/inspiracje.

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.