Jak się postaramy, będzie dobrze!
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Czy pandemia wpłynie na nasze funkcjonowanie, nie tylko w biznesie, ale także w społeczeństwie? Jak w przyszłości będą wyglądać domy, kina, hotele, restauracje? Czy w sytuacji, w której się znaleźliśmy, można mówić o jakichkolwiek nowych szansach dla branży wnętrzarskiej i architektonicznej? O tych zagadnieniach rozmawiali podczas webinaru zainicjowanego przez agencję OKK! PR m.in. Robert Konieczny oraz Robert Majkut. Frekwencja dopisała, a na forum trwała ożywiona dyskusja środowiska projektowego.
Autorskie spotkania z Robertem Koniecznym (KWK Promes) i Robertem Majkutem (Robert Majkut Design), zawsze gromadzą wielu gości, chcących inspirować się ich wiedzą i doświadczeniem. 30 kwietnia 2020 r. ci znakomici architekci wzięli udział w pierwszym zorganizowanym przez agencję OKK! PR webinarze „OKK! design Branża wnętrzarska w dobie epidemii”. Poza architektami w spotkaniu uczestniczył także Waldemar Tomczuk, reprezentujący firmę VASCO. Dyskusję moderowała Olga Kisiel-Konopka, dyrektor zarządzający agencji OKK! PR. Funkcję Mecenasa konferencji objął Geberit, a Partnerem została marka VASCO.
“Breaking news”
Robert Majkut rozpoczął to wirtualne spotkanie narracją podczas której opisał tło z punktu widzenia kulturoznawcy i przeniósł swoje wnioski na obszar projektowy, dając szansę na znalezienie nowego i nieodkrytego potencjału sytuacji w jakiej się znaleźli twórcy, jednocześnie dzieląc swoje obawy w stosunku do kondycji człowieczeństwa i możliwych następstw.
-Dystans społeczny na pewno będzie miał wpływ na projekty, szczególnie przestrzeni publicznych. Będziemy musieli sięgnąć do fundamentów projektowania niektórych miejsc, przedefiniować je, aby dostosować się do nowej rzeczywistości. Zastanawiam się, jak będą wyglądać biura, kina, sale koncertowe… Restauracje, które mieściły się w starych kamienicach, nagle mogą okazać się niewystarczające pod względem powierzchni, ze względu na odległości, które musimy zachowywać. Nie tylko ze względu na obostrzenia, ale także na komfort psychiczny konsumentów. Tak naprawdę, dużo zależy od nas - podsumował designer, prezentując przed kamerą własnoręcznie przygotowany optymistyczny pasek ekranowy z napisem: Łamiąca wiadomość. Jak się postaramy, będzie dobrze.
Okazja do rozwoju
Robert Konieczny przywitał widzów z tarasu swojej Arki, która zdobyła tytuł najlepszego domu świata magazynu Wallpaper. Architekt podkreślił rolę koncepcji w procesie projektowym i zauważył, że polscy architekci rzadko mogą sobie pozwolić na spokojną i długotrwałą pracę na tym etapie. Nawiązał również do problemów związanych z ochroną środowiska oraz zarządzaniem zasobami.
-Żyjąc wśród natury, zacząłem się martwić brakiem wody. Od dłuższego czasu mamy idealną, słoneczną pogodę, ale to nie jest już źródłem radości. Wolałbym, aby spadł deszcz. Teraz jest czas na to, aby pomyśleć nad projektami, które pomogą naturze, nad tym, jak zatrzymywać i magazynować wodę… To także czas, który można wykorzystać na rozwój. Mamy teraz szansę na wydłużenie procesu przygotowania projektu koncepcyjnego. Na to, aby przemyśleć dokładnie rozwiązania, które chcemy wprowadzić, udoskonalić architekturę.
Design w czasie epidemii
Podczas spotkania głos zabrał również Dyrektor działu VASCO Ventilation Poland, Waldemar Tomczuk, który opowiedział o sytuacji w firmie i o tym, w jaki sposób przeprowadzane są obecnie szkolenia produktowe.
-Musieliśmy się zatrzymać, przemyśleć nasze nawyki. Prowadziłem setki szkoleń, zawsze bezpośrednio. Obecnie, jest to trudne, bo komunikujemy się online, nie widzę reakcji uczestników. Ale są też pozytywne aspekty - więcej osób uczestniczy w naszych spotkaniach - dostęp jest łatwiejszy, bo nie trzeba wprowadzać zmian w kalendarzu i dojeżdżać. A dyskusja toczy się bez przeszkód.
Wideo z webinaru jest dostępne pod linkiem:
https://s3.amazonaws.com/site-archiebot-production/storage/a_e19f58f9a2412ccce8802887dfdc4f30/staiztvuvrxprgsboif1lmvhuideehexxxfxgjwvq7emnn2jurbxujgi076n8wvj.mp4
Więcej na: http://www.okkpr.pl

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.