Jak się postaramy, będzie dobrze!
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Czy pandemia wpłynie na nasze funkcjonowanie, nie tylko w biznesie, ale także w społeczeństwie? Jak w przyszłości będą wyglądać domy, kina, hotele, restauracje? Czy w sytuacji, w której się znaleźliśmy, można mówić o jakichkolwiek nowych szansach dla branży wnętrzarskiej i architektonicznej? O tych zagadnieniach rozmawiali podczas webinaru zainicjowanego przez agencję OKK! PR m.in. Robert Konieczny oraz Robert Majkut. Frekwencja dopisała, a na forum trwała ożywiona dyskusja środowiska projektowego.
Autorskie spotkania z Robertem Koniecznym (KWK Promes) i Robertem Majkutem (Robert Majkut Design), zawsze gromadzą wielu gości, chcących inspirować się ich wiedzą i doświadczeniem. 30 kwietnia 2020 r. ci znakomici architekci wzięli udział w pierwszym zorganizowanym przez agencję OKK! PR webinarze „OKK! design Branża wnętrzarska w dobie epidemii”. Poza architektami w spotkaniu uczestniczył także Waldemar Tomczuk, reprezentujący firmę VASCO. Dyskusję moderowała Olga Kisiel-Konopka, dyrektor zarządzający agencji OKK! PR. Funkcję Mecenasa konferencji objął Geberit, a Partnerem została marka VASCO.
“Breaking news”
Robert Majkut rozpoczął to wirtualne spotkanie narracją podczas której opisał tło z punktu widzenia kulturoznawcy i przeniósł swoje wnioski na obszar projektowy, dając szansę na znalezienie nowego i nieodkrytego potencjału sytuacji w jakiej się znaleźli twórcy, jednocześnie dzieląc swoje obawy w stosunku do kondycji człowieczeństwa i możliwych następstw.
-Dystans społeczny na pewno będzie miał wpływ na projekty, szczególnie przestrzeni publicznych. Będziemy musieli sięgnąć do fundamentów projektowania niektórych miejsc, przedefiniować je, aby dostosować się do nowej rzeczywistości. Zastanawiam się, jak będą wyglądać biura, kina, sale koncertowe… Restauracje, które mieściły się w starych kamienicach, nagle mogą okazać się niewystarczające pod względem powierzchni, ze względu na odległości, które musimy zachowywać. Nie tylko ze względu na obostrzenia, ale także na komfort psychiczny konsumentów. Tak naprawdę, dużo zależy od nas - podsumował designer, prezentując przed kamerą własnoręcznie przygotowany optymistyczny pasek ekranowy z napisem: Łamiąca wiadomość. Jak się postaramy, będzie dobrze.
Okazja do rozwoju
Robert Konieczny przywitał widzów z tarasu swojej Arki, która zdobyła tytuł najlepszego domu świata magazynu Wallpaper. Architekt podkreślił rolę koncepcji w procesie projektowym i zauważył, że polscy architekci rzadko mogą sobie pozwolić na spokojną i długotrwałą pracę na tym etapie. Nawiązał również do problemów związanych z ochroną środowiska oraz zarządzaniem zasobami.
-Żyjąc wśród natury, zacząłem się martwić brakiem wody. Od dłuższego czasu mamy idealną, słoneczną pogodę, ale to nie jest już źródłem radości. Wolałbym, aby spadł deszcz. Teraz jest czas na to, aby pomyśleć nad projektami, które pomogą naturze, nad tym, jak zatrzymywać i magazynować wodę… To także czas, który można wykorzystać na rozwój. Mamy teraz szansę na wydłużenie procesu przygotowania projektu koncepcyjnego. Na to, aby przemyśleć dokładnie rozwiązania, które chcemy wprowadzić, udoskonalić architekturę.
Design w czasie epidemii
Podczas spotkania głos zabrał również Dyrektor działu VASCO Ventilation Poland, Waldemar Tomczuk, który opowiedział o sytuacji w firmie i o tym, w jaki sposób przeprowadzane są obecnie szkolenia produktowe.
-Musieliśmy się zatrzymać, przemyśleć nasze nawyki. Prowadziłem setki szkoleń, zawsze bezpośrednio. Obecnie, jest to trudne, bo komunikujemy się online, nie widzę reakcji uczestników. Ale są też pozytywne aspekty - więcej osób uczestniczy w naszych spotkaniach - dostęp jest łatwiejszy, bo nie trzeba wprowadzać zmian w kalendarzu i dojeżdżać. A dyskusja toczy się bez przeszkód.
Wideo z webinaru jest dostępne pod linkiem:
https://s3.amazonaws.com/site-archiebot-production/storage/a_e19f58f9a2412ccce8802887dfdc4f30/staiztvuvrxprgsboif1lmvhuideehexxxfxgjwvq7emnn2jurbxujgi076n8wvj.mp4
Więcej na: http://www.okkpr.pl

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.