Komunikaty PR

Jak wybrać odpowiednią choinkę na święta? Castorama podpowiada!

2022-12-12  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Natalia Piekacz
Made in PR

Wejnerta
02-619 Warszawa
n.piekacz|madeinpr.pl| |n.piekacz|madeinpr.pl
783 505 900
madeinpr.pl

W grudniu większość z nas staje przed typowo świątecznymi dylematami: jakie prezenty kupić najbliższym, kiedy rozpocząć przygotowania do Wigilii, jak spędzić ten wyjątkowy czas oraz oczywiście: jaka choinka ozdobi nasz dom. Wydawać by się mogło, że ostatnie pytanie nie jest trudne, a mimo to często nie znajdujemy jednoznacznej odpowiedzi. Obecnie wybór choinek jest bardzo duży, dlatego Castorama podpowiada jakie drzewka bożonarodzeniowe są aktualnie najpopularniejsze.

Pierwsze, zasadnicze pytanie: prawdziwa czy sztuczna? Zarówno pierwsza, jak i druga ma swoje zalety. Sztuczne drzewka są trwałe, nie gubią igieł i będą służyć przez lata. Dzięki temu jest to oszczędność - ponosimy jednorazowy koszt i nie martwimy się nim przez kilka kolejnych lat. Co trzeba jednak przyznać, sztuczne choinki nie zastąpią uroku żywego drzewka, które oprócz estetycznego wyglądu zazwyczaj pięknie pachną. Na co w takim razie się zdecydować?

Stawiając na żywą choinkę, mamy do wyboru kilka możliwości. Drzewko w doniczce czy cięte? Jodła czy świerk? Małe czy duże? W przeszłości w polskich domach królował świerk pospolity. To tradycyjne drzewko można kupić zarówno cięte, jak i w donicy. Jego gałęzie są stosunkowo szerokie, dlatego świerk potrafi być bardzo rozłożysty. Z powodzeniem zawiśnie na nim wiele ozdób. Coraz popularniejsza w Polsce jest także jodła kaukaska. Jej gałęzie są gęstsze, dlatego wystarczy ozdobić ją niewielką liczbą bombek. Ukorzenione drzewko w donicy po okresie świątecznym warto posadzić w ogrodzie, aby dać mu drugie życie. Chcąc cieszyć się wysokim drzewkiem – pozostaje nam wybór ciętego. Warto wziąć również pod uwagę indywidualne preferencje dotyczące np. kształtu i gęstości gałęzi. Przed ostatecznym wyborem można zapoznać się z opisem cech i zdjęciami drzewek online: https://bit.ly/3iKfWs6.   

Jeśli nie chcemy kupować żywej choinki, równie dobrym wyborem będzie jej sztuczny odpowiednik. Jego główną zaletą jest wytrzymałość, dlatego powinno być wykonane z wysokiej jakości, trwałych materiałów. Wybór sztucznego drzewka od sprawdzonego dostawcy zapewni wieloletnie użytkowanie. Taka inwestycja to także oszczędność czasu i wysiłku, których nie musimy tracić na kolejny zakup przed świętami Bożego Narodzenia. Co więcej, nie gubi igieł, więc zachowamy większy porządek. Sztuczna choinka ma jeszcze jedną zaletę - są ich niezliczone rodzaje, dlatego można wybrać taką, która idealnie będzie pasować do wystroju naszego wnętrza. Mają one różne kolory, są ośnieżone, mogą mieć wbudowane lampki LED, być ozdobione szyszkami czy zostać wykonane na wysokim pniu. Ograniczyć nas może jedynie wyobraźnia.

Czy zakup choinki musi być drogi? Nie. W sieci sklepów Castorama dostępne są drzewka w rozsądnych cenach, a ich jakość jest sprawdzona przez wiele zadowolonych klientów. Dodatkowo, do 26 grudnia 2022 otrzymamy 30 zł zwrotu na kartę podarunkową za każde wydane 200 zł na choinki i ozdoby świąteczne. Szczegóły promocji dostępne są na: https://www.castorama.pl/lp/gazetka-wszystko-gotowe-na-swieta. 

Po więcej świątecznych inspiracji zapraszamy na https://www.castorama.pl/.

***

Castorama Polska Sp. z o.o. jest liderem w kategorii polepszania warunków mieszkaniowych w naszym kraju. Firma uruchomiła swój pierwszy sklep w 1997 roku. Obecnie prowadzi sprzedaż w 96 sklepach w różnych częściach Polski. Zapewnia również klientom w całym kraju dostęp do oferty on-line. Spółka zatrudnia prawie 13 tys. pracowników. Castorama Polska Sp. z o.o. jest częścią Kingfisher plc, międzynarodowej spółki posiadającej 1470 sklepów w 8 krajach Europy – szczegóły na stronach castorama.pl oraz kingfisher.com. Więcej o działaniach firmy w zakresie zrównoważonego rozwoju można przeczytać na stronie Zrównoważony rozwój (castorama.pl).

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Made in PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.