Komunikaty PR

Jak zaprojektować pokój dla dziecka – webinar OKK! design i WZ STUDIO

2021-02-23  |  11:10
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Do pobrania png ( 0.18 MB )

W jaki sposób zaaranżować przestrzeń dla dziecka, aby była przytulna i funkcjonalna oraz stymulowała jego rozwój na każdym etapie życia? Dlaczego odpowiedni dobór mebli jest szczególnie ważny dla bezpieczeństwa malucha? Jakie są niezbędne elementy wystroju w pokoju niemowlaka, a jakie w pokoju ucznia? Na te i inne pytania poznamy odpowiedź podczas kolejnego bezpłatnego webinaru OKK! design z udziałem WZ STUDIO.

Najbliższe spotkanie z cyklu OKK! design zaplanowano na piątek 26 lutego 2021 roku na godzinę 12.00. Gośćmi spotkania będą architektki Ada Skwira i Małgorzata Liebhart z warszawskiej pracowni projektowania wnętrz WZ STUDIO. Partnerami spotkania są marki Barlinek oraz Kontakt-Simon.

W trakcie rozmowy uczestnicy spotkania poszukiwać będą odpowiedzi na następujące pytania:

  • Jak zaprojektować pokój dziecięcy, aby w przyszłości wystarczyła metamorfoza a nie remont?
  • Niezbędne elementy w pokoju niemowlaka i w pokoju ucznia.
  • Odpowiednia kolorystyka do pokoju dziecka.
  • Bezpieczne meble w pokoju malucha. Zabezpieczenia, odpowiednia forma mebli.
  • Dekoracyjne elementy stymulujące rozwój dziecka.

Gośćmi specjalnymi webinaru będzie pracownia projektowania wnętrz WZ STUDIO, którą reprezentują architektki Ada Skwira i Małgorzata Liebhart. W trakcie spotkania online architektki przedstawią wybrane projekty z portfolio WZ STUDIO i na ich przykładzie opowiedzą o tym, jak stworzyć pokój dziecka, który będzie połączeniem funkcjonalności i przytulności, a także stanie się azylem młodego człowieka. Architektki zdradzą tajniki projektowania pomieszczeń dziecięcych, skupiając się na niezbędnych elementach wystroju wnętrza, odpowiedniej kolorystyce a także odpowiednich meblach i zabezpieczeniach, które mają zapewnić jak największe bezpieczeństwo.

Architektki Ada Skwira i Małgorzata Liebhart to absolwentki Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Pracownia WZ STUDIO działa na rynku od 2014 roku, ma za sobą lata doświadczeń i dziesiątki zrealizowanych projektów. Architektki kierują się zasadą, że sztuka mądrego wyboru musi się opierać na dbałości o każdy detal, a najlepsze rozwiązania to takie, które umożliwiły osiągnięcie równowagi pomiędzy funkcjonalnością i estetyką. Projektują mieszkania, domy, biura oraz przestrzenie komercyjne. Często goszczą w programach telewizyjnych, gdzie występują w roli ekspertów z dziedziny architektury wnętrz.

Partnerem spotkania jest marka Barlinek, wiodący producent warstwowych podłóg drewnianych, z ramienia której wystąpi Jacek Kula. Drugim partnerem webinaru jest Kontakt-Simon, od 100 lat produkujący osprzęt elektroinstalacyjny oraz systemy rozprowadzania energii elektrycznej. Przedstawiciel marki, Marcin Oleszczuk, przedstawi wybrane i sprawdzone rozwiązania oraz opowie o tym, dlaczego gniazdka elektryczne mogą stać się dekoracją pomieszczenia.

Aby wziąć udział w bezpłatnym spotkaniu, które odbędzie się online w dniu 26 lutego 2021 r. o godz. 12.00, wystarczy się zarejestrować, klikając w link: https://tiny.pl/rld8q

Wydarzenie online dostępne jest również na fanpage’u OKK! design.

Partnerzy spotkania: Barlinek oraz Kontakt-Simon

Patroni webinarów OKK! design: Elle Decoration, WhiteMAD, Dobre Wnętrze, Czas na Wnętrze, MAGAZIF.com, Foorni.pl, Example.pl, Exspace.pl, Designteka.pl

Organizator: OKK! PR

AGENDA SPOTKANIA:

12.00 – powitanie gości i widzów

12.05 – Z Podłogą Barlinka - zdrowo i bezpiecznie (Jacek Kula, Barlinek)

12.25 – Co jeszcze może stać się funkcjonalną dekoracją pokoi dziecięcych? Czy gniazdka elektryczne mogą stać się biżuterią pomieszczenia? (Marcin Oleszczuk, KONTAKT-SIMON)

12.45 – Jak zaprojektować pokój dziecięcy? (arch. Ada Skwira i arch. Małgorzata Liebhart, WZ STUDIO)

13.25 – pytania widzów do WZ STUDIO

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.