Jedynka Fasadowa w trzech nowych kolorach
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Marka Jedynka wprowadza właśnie nowe odcienie do kolekcji farb przeznaczonych do malowania elewacji. Gotowe propozycje w palecie Jedynki Fasadowej - Delikatny Szary, Elegancki Grafitowy oraz Klasyczny Kremowy - należą do obecnie najpopularniejszych kolorów wybieranych do dekoracji zewnętrznych ścian budynków.
Szarości ze względu na swój ponadczasowy charakter są kolorem, po który wiele osób sięga chętnie nie tylko we wnętrzach, ale także na zewnątrz domu. Kolorystyczna nowość - Elegancki Grafitowy – szczególnie sprawdzi się na elewacjach budynków o nowoczesnej bryle. Zastosowany na fragmentach fasady stworzy ciekawy kontrast z bielą i doda całości oryginalnego wyrazu. Efektownie zaprezentuje się też elewacja pomalowana farbą w odcieniu Delikatny Szary w zestawieniu z ciemnymi elementami, np. grafitowym dachem.
Miłośnikom bardziej tradycyjnych rozwiązań Jedynka proponuje nowość w postaci Klasycznego Kremowego. Delikatny ecru łagodnie rozświetli elewację i będzie wdzięcznie współgrać z dachówką w ceglanym odcieniu. Utrzymana w ciepłych tonacjach fasada będzie też świetnie komponować się z otaczającą dom zielenią, tworząc miłą dla oka aranżację.
Jedynka Fasadowa to jednak nie tylko atrakcyjne kolory, ale przede wszystkim trwała i wysoce funkcjonalna farba. Tworzy matową, odporną na warunki atmosferyczne powłokę, zapewniając długotrwały efekt dekoracyjny. Charakteryzuje ją bardzo dobra przyczepność do podłoża, dzięki czemu łatwo się nią maluje. Jest przy tym bardzo wydajna i ma ekologiczną recepturę.
Więcej na temat Jedynki Fasadowej znajduje się na stronie: https://www.farbyjedynka.pl/produkty/jedynka-fasadowa-biala#kolory

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.